واکنش باشگاه فولاد به ماجرای انتقال نکونام/ سکوت گرشاسبی و استقلال دلیل مهمی دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان به حاشیه های انتقال نکونام به استقلال واکنش نشان داد.

در هفته ای که گذشت خبرهای زیادی پیرامون باشگاه استقلال پس از رفتن فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها در رسانه های مختلف ورزشی منتشر شد. نام های مختلفی برای جانشینی مجیدی مطرح شد که تا این لحظه هیچ خبر رسمی برای هدایت استقلال اعلام نشده است اما اینطور که پیداست در حال حاضر جواد نکونام سرمربی فولاد از بیشترین بخت برای نشستن روی نیمکت آبی پوشان برخوردار است.

در همین زمینه جواد مقدسی عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان در گفت وگویی تلفنی با واحد خبری شبکه سه درخصوص انتقال نکونام به استقلال و سکوت گرشاسبی گفت: سکوت آقای گرشاسبی و باشگاه استقلال درخصوص این انتقال حتما دلیلی دارد و اگر مجموعه باشگاه فولاد و استقلال در حال حاضر سکوت کرده اند برای جلوگیری از کمک به دلالیسم فوتبال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی ترابی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    جواد نکونام بهترین مربی جوان فوتبال ایران .....من طرفدار دوآتشه فرهاد مجیدی ام .....اما نکونام از مجیدی مربی بهتری ...
  • ... IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    آقایون فولادی محض رضای خدا دنبال مربیای بیکار استقلالی نرین که عملا فولاد رو هم بکنن آسانسور استقلال. به شهادت این سالها مربیای خائن استقلالی تا حالا کم امتیاز مفت نریختن تو کیسه استقلال. این جماعت اکثرا جلوی پرسپولیس اتوبوس میچینن و جانانه بازی میکنن اما جلوی استقلال که میرسن چنان گل و گشاد بازی میکنن و راه میدن به مهاجمین آبی که تن مجسمه عدالت تو شهر لاهه به لرزه می‌افته. کل لیگ یه مربی پرسپولیسی (مهدی تارتار) بیشتر نداره که اونم همیشه تیماش مردونه بازی میکرده و اعلب استقلالیا قادر به شکستش نیستن. تارتار خار چشم استقلالیهاست. اونا فقط او رو میبینن و هفت هشت مربی استقلالی بقیه تیمها رو نمیبینن که چطور امتیازات مفت و مشکوک میریزن تو حساب تیم کیسه منفور. این همه مربی بیکار هست، فقط لطف کنید سراغ نخاله‌های استقلالی نرین. چندین ساله دلالها تنها با این ترفنده که تونستن استقلالو بالای جدول نگه دارن و امسالم با کمک قاطع اونا و بقیه عوامل فدراسیون تونستن یه قهرمانی ناپاک تقدیم کیسه زباله کنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی