نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۳
تغییر مسیر قایدی توسط استراماچونی/ بازگشت همزمان دو چهره خبرساز به استقلال!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه اماراتی از احتمال تغییر مسیر ستاره ایرانی شباب الاهلی از الغرافه به استقلال خبر داد.

شبکه «دبی اسپورت» خبر داد باشگاه الغرافه قطر فرصت جذب مهدی قائدی ستاره ایرانی شباب الاهلی را در صورت رفتن آندره آ استراماچونی از دست می‌دهد.

قائدی با استراماچونی رابطه نزدیکی دارد چون در سال ۲۰۱۹ در تیم استقلال باهم کار کردند. گزارش‌ها حاکی از آن است مهاجم ایرانی در مسیر الغرافه قطر قرار دارد.

دلیل اصلی تمایل باشگاه الغرافه برای جذب قائدی خواسته استراماچونی است تا در کنار شیخ دیاباته به خط حمله تیم قطری جانی دوباره بدهد. اما اکنون استراماچونی یکی از گزینه‌های هدایت استقلال تهران هم شده است. بعد از جدایی فرهاد مجیدی و رفتن این مربی به اتحاد کلباء اکنون مدیران باشگاه ایرانی به دنبال برگرداندن مربی ایتالیایی به تهران هستند.

استراماچونی دوران خوبی را به همراه الغرافه قطر سپری نمی‌کند و این باعث شده تا احتمال بازگشت این مربی به ورزشگاه آزادی تهران افزایش یابد.

در صورت انتقال استراماچونی به استقلال مسیر قائدی از الغرافه به پایتخت ایران عوض خواهد شد تا بار دیگر پیراهن استقلال را برتن کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    از همون اول هم معلوم که با هیاهوی رسانه ای وپودر بازیکن شده وجسارت کیسه کش ها به اونجا رساندن که با علی آقا کریمی مقایسه کردند
    • رحیمی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      بیشتر از هر بازیکنی قائدی به پرسپولیسی ها لایی زده از مهدی شیری و سیامک نعمتی و رسن و سید جلال و.... شجاع تا فهمید ممکن اونم لایی بخوره از پرسپولیس رفت همینا بسه دیگه بقیش سرت و درد میاره ....😉😁😂😲
  • رزسفید IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    خواهش ماازمسئولین استقلال اینه که استراماچونی ومهدی قایدی روبه تیم برگردونن تادوباره جان تازه ای به استقلال برگرده وخارچشم سرخپوستابشیم چون الان اوناازخداشونه مانتونیم مهره های خوبی بره هدایت تیم انتخاب کنیم ویقیقاکارشکنی هم خواهندکردتااین امرمحقق نشه مهدی که برگشت تکمیل کننده تیممون دیاباته هست انشالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی