اظهارات باورنکردنی سارق گردنبند فوتبالیست معروف؛ من بازیگر و کارگردان تئاترهای موزیکال هستم/ این سرقت کار من نبود؛ موتورم را دزدیدند!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جا ماندن موتورسیکلت سارق در صحنه سرقت گردنبند فوتبالیست پیشکسوت به بازداشت مردی جوان منجر شد که می‌گوید بازیگر و کارگردان تئاتر است اما ادعا کرده نقشی در گردنبندقاپی نداشته و خودش هم قربانی دزدان شده است.

ظهر دوشنبه گذشته سی‌ام خرداد ماه بود که گزارش یک سرقت خشن در خیابان دادمان حوالی شهرک غرب به پلیس اعلام شد. وقتی مأموران در محل حادثه حاضر شدند دریافتند که سارقی با حمله به یک مرد، گردنبند او را قاپیده و فرار کرده است. مالباخته کسی جز محمدرضا مهدوی، پیشکسوت تیم پرسپولیس نبود. او می‌گفت که حوالی ساعت ۱۴ خودروی خود را پارک کرده و از آن پیاده شده بود که ناگهان موتورسواری از کنار او عبور کرد و در یک چشم‌برهم‌زدن گردنبند وی را قاپید.

فوتبالیست پیشکسوت تلاش کرد مانع فرار سارق شود و به جدال با او پرداخت. او پیراهن سارق را گرفت و کلاه‌کاسکت را از سرش بیرون کشید. همین اتفاق باعث شد تا موتور واژگون شود و با این حال سارق که به‌شدت ترسیده و مضطرب بود، پیاده به فرار خود ادامه داد. پیشکسوت فوتبال همچنان به‌دنبال سارق دوید اما در نهایت سارق موفق به فرار شد و این در حالی بود که موتورسیکلت او در محل جا مانده بو

همین موتورسیکلت سرنخی شد برای بازداشت صاحب آن. او که مردی جوان است، شنبه‌شب دستگیر شد و دیروز برای بازجویی به دادسرای ویژه سرقت انتقال یافت و پیش روی قاضی مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم دادسرا قرار گرفت. مرد جوان اما منکر سرقت شد و گفت که خودش هم قربانی دزدان شده است. او مدعی شد که روز حادثه دزدی موتور او را سرقت کرده و بعد با استفاده آن گردنبند فوتبالیست پیشکسوت را قاپیده است.

اظهارات باورنکردنی سارق گردنبند فوتبالیست معروف؛ من بازیگر و کارگردان تئاترهای موزیکال هستم/ این سرقت کار من نبود؛ موتورم را دزدیدند!

وی توضیح داد: من مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر دارم و بازیگر و کارگردان تئاترهای موزیکال هستم.

او ادامه داد: حدود ۱۵ سال در زمینه تئاتر فعالیت دارم و درآمدم طوری است که مشکل مالی ندارم که بخواهم دست به سرقت بزنم. روز حادثه موتورم را مقابل خانه‌ام پارک کرده بودم و حدود ساعت ۳ بعدازظهر وقتی از خانه خارج شدم، فهمیدم که آن را دزدیده‌اند. به محض اینکه متوجه دزدیدن موتورم شدم، راهی اداره پلیس شدم و گزارش سرقت را اعلام کردم و ماجرای سرقت گردنبند پیشکسوت فوتبال را هم همان شب در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خواندم اما فکر نمی‌کردم که موتور من در صحنه این سرقت جا مانده باشد.

شاهد ماجرا چه می گوید؟

متهم درحالی‌ مدعی شد که بی‌گناه است و موتورش را سرقت کرده‌اند که یک شاهد عینی وی را شناسایی کرده و می‌گوید متهم همان سارقی است که گردنبند فوتبالیست پیشکسوت را سرقت کرده است. این شاهد عینی راننده مسافرکش است که در تحقیقات گفت: روز حادثه حدود ساعت ۲ ظهر بود که در حوالی شهرک غرب و در نزدیکی بیمارستان آتیه بودم. شغل من مسافرکشی است و در جست‌وجوی مسافر بودم که ناگهان جوانی را دیدم.

او با تمام قدرت می‌دوید و به فاصله زیادی مرد دیگری دنبالش بود. در آن لحظه متوجه نشدم مردی که در تعقیب پسر جوان است، مشهور و فوتبالیست قدیمی است.

وی ادامه داد: پسر جوان درحالی‌که نفس‌نفس می‌زد، سراغ من آمد و مدعی شد که مردی که در تعقیب اوست، برادرزنش است. او گفت که چون با همسرش اختلاف دارد، برادرزنش نقشه انتقام‌جویی کشیده و اگر دستش به او برسد، بلایی بر سرش می‌آورد. وی از من خواست تا او را سوار ماشین کرده و از آن منطقه دور کنم و جانش را نجات دهم.

راننده مسافرکش ادامه داد: به گمان اینکه مرد جوان حقیقت را می‌گوید، وی را سوار ماشینم کردم و چند خیابان آن‌طرف‌تر او را از ماشین پیاده کردم. او کسی جز متهم دستگیرشده نیست، چون من چهره او را به‌خوبی به‌خاطر دارم و مطمئن هستم جوانی که آن روز سوار ماشینم شد، همین جوانی است که به جرم سرقت از فوتبالیست معروف دستگیر شده است. درحالی‌که راننده مسافرکش مرد بازداشت‌شده را شناسایی کرده، اما او همچنان اصرار دارد که بی‌گناه است. در این شرایط بازپرس جنایی دستور بازداشت متهم را صادر کرد و او برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    این که گزارش سرقت چه ساعتی ثبت شده مهم است. پیش از سرقت گردنبند یا بعد از آن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی