نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
تصمیم خبرساز رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ عزیزی خادم می‌خواهد به فیفا شکایت کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عزیزی خادم با برکناری خود از ریاست فدراسیون فوتبال کنار نیامده است و می‌خواهد از دست اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال یا بهتر است بگوییم فدراسیون فوتبال به فیفا شکایت کند.

او زمانی که با رای اکثریت اعضای هیات ریسه فدراسیون فوتبال از سمت ریاست فدراسیون فوتبال برکنار شد امیدوار بود در جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال بار دیگر از اعضای مجمع رای بگیرد و بر صندلی ریاست ساختمان سئول بنشیند اما او پیش از برگزاری نشست مجمع عمومی با رای کمیته اخلاق از حضور در این جلسه محروم شد و شانس بازگشت به فدراسیون فوتبال را از دست داد.

کمیته اخلاق برای رایی که در مورد عزیزی خادم صادر کرد ادله ای آورد که یکی از آنها کمک مالی از حساب فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس بود اما رییس معزول فدراسیون فوتبال این موضوع را قبول ندارد و می‌گوید همه اقداماتش قانونی و بر اساس مصوبات هیات رییسه فدراسیون فوتبال بوده است.

دفاعیات او در کمیته اخلاق موثر واقع نشد و در نهایت شانس حضور در مجمع عمومی را از دست داد.

بر اساس خبرهای رسیده حالا عزیزی خادم با طرح شکایتی علیه فدراسیون فوتبال به مجامع بین المللی ورزش از جمله فیفا قصد دارد به برکناری خود از سوی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال شکایت کند.

بر اساس آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال فوتبالی‌ها می‌توانند در صورتی که به شکایت آنها از سوی رکن‌های قضایی فدراسیون فوتبال رسیدگی نشود یا آرای صادره مبتنی بر احقاق حق نباشد به محاکم بین المللی ورزشی از جمله فیفا و دادگاه بین المللی ورزش شکایت کنند.

عزیزی خادم یکی دو روز پیش به صعود با اقتدار تیم ملی در زمان ریاست خود اشاره کرد و گفت اگر اجازه می‌دادند تیم ملی با مدیریت او در جام جهانی می‌درخشید.

باید منتظر ماند و دید که فیفا چه واکنشی به شکایت عزیزی خادم نشان خواهد داد. ممکن است این شکایت فوتبال ایران را با چالش مواجه کند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که اظهار نظرهای عزیزی خادم در هفته‌های اخیر واکنش فدراسیون فوتبال را به همراه داشت و اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد فدراسیون فوتبال در جهت احقاق حق خود به مراجع قضایی شکایت خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایران DE ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    به نظر برکتاری عزیزی خادم ناجوانمردانه بود ، رییسی که تیم حذف شده را با کم ادعا ترین مربی سریعترین صعود به جام جهانی را داشت که در هیچ دوره روسای چنین اتفاقی نیوفتاده بود راست گفته احتنال درخشیدنش در جام جهانی با تدارکات و فراهم کردن شرایط مالی خوب وجود داشته. دست های پشت پرده از آستین هبات رییسه خیانت کار دراومد و کاری که هیچوقت در فدراسیونهای قبلی سابقه نداشته را رقم زد حتی همون دست های پشت پرده اجازه ندادند اعضای قانونی مجمع نظرشان را اهلام کنن.
  • امیر IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    ایشان یک خائن هستند که ممکنه باعث حذف ایران از جام جهانی شود.
  • علی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    امیدوارم شکایت کنه
  • فررخ IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    سلام ، حقیقتش حذف آقای عزیزی خادم برای من هم هنوز قابل درک نیست !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی