خدا کند آجورلو پای حرفش بایستد/ اگر مدیر استقلال دنبال قهرمانی نباشد به درد نمی‌خورد/ از وقتی به یاد دارم مدیرعامل استقلال دوست داشت رئیس فدراسیون شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر اسبق استقلال گفت: اگر آجورلو واقعاً بخواهد در استقلال بماند و کار کند اتفاقات خوبی برای استقلال رقم خواهد خورد اما خدا کند تا آخر پای حرفش بایستد.

فرناز جلیلی-خبر ورزشی: حسین فرزامی، بازیکن و مدیر اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره ثبت نام برخی از مدعیان حضور در پست ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امیدوارم آنهایی که قدم جلو گذاشته اند تا سکان اصلی فوتبال کشور را به دست بگیرند همه جوانب آن را مدنظر قرار داده باشند. از طرفی آنهایی که در نهایت به انتخابات راه پیدا می‌کنند آنهایی باشند که فکر و قلبشان فقط به عشق فوتبال این مملکت کار کند.

وی همچنین درباره صحبت های آجرلو در ارتباط با اینکه قصدی برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد توضیح داد: از وقتی که به یاد داریم آجورلو دوست داشته رئیس فدراسیون فوتبال شود و در انتخابات قبلی هم جزو کاندیداها بود. در طول ماه های گذشته هم بارها این صحبت مطرح شد که او و تیم مدیریتی اش در نظر دارند تا از باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال کوچ کرده و آنجا را در اختیار خودشان بگیرند.

مدیر قدیمی باشگاه استقلال اضافه کرد: اما اینکه آجورلو گفته دوست دارد در استقلال بماند و کار نیمه تمامش را تمام کند حرف ارزشمندی است، به شرطی که یک مرتبه زیر قولش نزند و واقعاً بماند تا استقلال دوباره روزهای خوب فصل گذشته‌اش را تکرار کند. هرچند که در این چند وقت اخیر اتفاقات چندان هم به سود او نبود.

خدا کند آجرلو پای حرفش بایستد/ اگر مدیر استقلال دنبال قهرمانی نباشد به درد نمی خورد/ از وقتی به یاد دارم مدیرعامل استقلال دوست داشت رئیس فدراسیون شود!

فرزامی ادامه داد: متاسفانه در این چند وقت اخیر مسائلی مثل جدایی فرهاد مجیدی، انتخاب دیرهنگام سرمربی جدید و مسائل مربوط به یارگیری استقلال باعث شد این تیم به شدت از رقبایش عقب بیفتد و همین مسئله هواداران را نسبت به مدیریت آجرلو دچار تردید کرد اما حالا که او می‌خواهد بماند و کار کند باید هواداران هم از او حمایت کنند.

بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به شروع تمرینات استقلال حالا باید همه دست به دست هم بدهند تا استقلال در روزهای آینده با قدرت خودش را آماده حضور دوباره در لیگ فصل آینده کند. ولی اینکه آجرلو اعلام کرده می‌خواهد دوباره استقلال قهرمان شود اتفاق خوبی است. چون مدیری که تفکرش قهرمانی نباشد جایش در استقلال نیست. استقلال و پرسپولیس تیم هایی هستند که هوادار میلیونی دارند و هرکس رئیس و مدیر آن می‌شود باید چنین تفکری داشته باشد. در غیر این صورت استقلال با یک تیم میان جدولی یا پایین جدولی هیچ تفاوتی ندارد.

خدا کند آجرلو پای حرفش بایستد/ اگر مدیر استقلال دنبال قهرمانی نباشد به درد نمی خورد/ از وقتی به یاد دارم مدیرعامل استقلال دوست داشت رئیس فدراسیون شود!

فرزامی در پایان درباره تمرینات روزهای گذشته استقلال گفت: خبرهایی که از تمرین شنیدم مشخص می‌کند بازیکنان با جدیت کار را شروع کرده‌اند و ظاهراً می‌خواهند دوباره با قدرت از همان هفته‌های اول لیگ را استارت بزنند. امیدوارم این جو با روحیه همچنان بالا باقی بماند چون استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل سختی را پیش رو دارد. قطعاً هر اتفاقی غیر از این می‌تواند باعث تزلزل و از دست رفتن نتایج خوب در ابتدای فصل باشد. نتایج ابتدایی فصل در کسب عنوان قهرمانی اهمیت زیادی دارد همانطور که فصل قبل دیدیم استقلال با ۳ برد ابتدایی لیگ، سه هفته زودتر از همه قهرمان لیگ برتر شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    کی گفته استقلال از رقبا عقب افتاده؟!!! حداقل بگید از کدوم تیم و در چه پستی عقب افتادیم؟ یحیی که خودش مصاحبه کرده و گفته فعلاً باید بازیکن بخره تا تیمش کامل بشه! استقلال که حتی با حفظ تیم قبلش هم کامل بود خرید هم که داشته! مگه نصف همین خریدهای استقلال ، تو لیست یحیی نبودن؟ اگه اونجا رفته بودن ستاره بودن ولی حالا اخ شدن؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی