نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این همان فدراسیونی است که می‌خواهد برای نیمکت تیم ملی ایران تصمیم بگیرد. همان  فدراسیونی که نه تنها برای تدارکات تیم ملی برای حضور در جام جهانی موفقیتی کسب نکرد که در مدیریت سرمربی تیم ملی نیز کارش لنگ زد.

آرتین زهرابی؛ حدود ۳ ساعت قبل سایت فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب، خبر از منتفی شدن قطعی نامزدی میرشاد ماجدی در انتخابات فدراسیون فوتبال را داد. خبری که از همان ابتدا، شگفتی ساز بود.

باورکردنی نبود مدیری که هم اکنون سرپرست فدراسیون فوتبال است، با چه دلی قید شرکت در انتخابات فدراسیون را زده است؛ چرا که از این مرام‌ها و مروت‌ها در فوتبال ایران وجود ندارد!

این خبر، وقتی ابعاد عجیب تر پیدا کرد که صادق درودگر، فرد نزدیک به ماجدی در مصاحبه‌ای گفت: چطور می‌شود او در انتخابات ثبت نام نکرده؟ با چشمان خودم دیدم او نام نویسی کرده است.

همه در وصف حرکت جوانمردانه میرشاد ماجدی، متحیر مانده بودیم که اصلاحیه ای به خبر اول خورد؛ این بار سایت فدراسیون فوتبال از زبان میرشاد ماجدی نوشت که او صاحب یک مسولیت بزرگ اجتماعی است و به احترام افرادی که فرم پر کردئه اند باید در انتخابات شرکت می‌کرد.

تا اینجا هیچ مسئله ای نیست و با هزار کلنجار می‌پذیریم این مسولیت اجتماعی (که نمی‌دانیم چه کسی آن را به میرشاد ماجدی یا دیگران محول کرده) آنقدر بزرگ و فراخ است که اگر این مدیران وارد عرصه انتخابات نشوند، فوتبال کشور تعطیل خواهد شد! تا اینجا واقعا هیچ مشکلی وجود ندارد. فقط می‌ماند یک بحث مهم و سرنوشت ساز که همین جا توجه فدراسیون‌نشین‌ها و مسولان سایت این مجموعه را به آن جلب می‌کنیم.

یک خبر ساده را نمی توانید مدیریت کنید؛ آن وقت برای سرمربی ایران در جام جهانی تصمیم می گیرید؟/ تیم ملی ایران را به این فدراسیون سپرده ایم!

این همان فدراسیونی است که می‌خواهد برای نیمکت تیم ملی ایران تصمیم بگیرد. همان فدراسیونی که نه تنها برای تدارکات تیم ملی پیرامون حضور در جام جهانی موفقیتی کسب نکرد که در مدیریت سرمربی تیم ملی نیز کارش لنگ زد. فدراسیونی که نه تنها از اسکوچیچ غافل شد که ملی پوشان ایران را در اتفاقات تاسف بار اخیر مدیریت نکرد.

هر دم از باغ خزان زده این فدراسیون، خبری رسید؛ یک بار کی روش علم شد. بار دیگر برانکو؛ یک بار ماجرای سرمربیگری علی دایی بولد شد و دفعه بعد جواد نکونام! در نهایت هم همه این خبرها تکذیب شد.

چنین فدراسیونی واقعا امیدش به چیست؟ نگاهش به کجاست؟ مسولیت اجتماعی اش چقدر است؟ اعضای هیئت رئیسه اش که با مصاحبه‌های فاجعه بار خود، تیم ملی کشور را به این روزگار تاسف بار دچار کرده اند نظرشان چیست؟

فدراسیونی که یک خبر ساده کاندیداتوری میرشاد ماجدی را مدیریت نمی‌کند، با تیم ملی کشورمان چه خواهد کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فوتبال پاک IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    درخبرها آمده بود که مهندس واعظ آشتیانی برای ثبت نام انتخابات به فدراسیون رفته انشالله که خبر درستی باشد و به جز او واقعا هیچ کسی در این شرایط نمیتواند این فدراسیون را از آب و گل در بیاورد
    • پدرام CA ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      شما از نزدیک با تفکرات اقای واعظ اشنا هستی؟ شما میدونی ایشون رفیق جون در یک غالب عباسیه؟
  • بابک IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    عالی گفتی
  • اسکای IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    احسنت
  • کاپیتان غفوری IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    تا زمانی که درودگر در این فوتبال نقش داره، نه این فوتبال دیدن داره نه ارزش پیگیری
  • شاهرخ خان: IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    از اونجا که طبق قانون کسی که کاندیدای ریاست فدراسیون میشه دیگه نمیتونه توی مسئولیت سابقش بمونه و دستوری صادر کنه بنابراین ماجدی در صورت کاندید شدن دیگه در جایگاه سرپرستی فدراسیون نخواهد بود و فوتبال مملکت باید تا انتخابات آینده بدون رئیس و سرپرست باقی بمونه و الله بختکی اداره بشه. یا این قوانین مسخره (معطل گذاشتن فوتبال مملکت برای شیش هفت ماه تا انتخابات بعدی و خارج شدن اعضا از ریل اختیارات با کاندیداتوریشون در پستهای دیگه) رو اصلاح کنید یا برید سرتونو بذارید بمیرید. یعنی چی امور مملکت رو معطل بذاریم که طبق قانونی غلط عمل کنیم و فرضا یه سال دست رو دست بذاریم تا روز انتخابات و تعیین رئیس فدراسیون. اگه کسی عزل شده اونم با دلایل محکم و محکمه‌پسند بنابراین باید فردای همون روز نفر بعدی رو انتخاب کنیم و دنبال این شنبه و اون شنبه نباشیم و مثل قضیه برجام نباشیم که دولت قبل همه امور مملکت رو معطل گذاشت تا تکلیف برجام روشن بشه. آقا این قوانین اشتباهن و باید عوض بشن. مملکت ما پر از قوانین غلط و دست و پاگیره. آقا آرتین شما راجع به این مسئله قلمفرسایی میکردین بهتر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی