شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
۱۸ |
۴
فقط این مربی برای حضور در تیم ملی ایران می‌جنگد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که فدراسیون فوتبال در برزخ انتخاب سرمربی تیم ملی در جام جهانی است، این فقط اسکوچیچ است که برای حفظ جایگاهش می‌جنگد.

آرتین زهرابی؛ ماجراهای تام و جری وار دراگان اسکوچیچ و فوتبال ایران، وارد مراحل عجیبی شده است. برای دور زدن اسکوچیچ، در کمیته فنی جلسه می‌گیرند و حکم رد صلاحیت این مربی را اعلام می‌کنند.

اصغر مدیر روستا، پرویز مظلومی، ابراهیم قاسمپور و سایر حضار، صلاحیت کی‌روش را هم رد می‌کنند تا در جلسه معروف هیئت رئیسه، همه به این نتیجه برسند که کمیته فنی از برخی وظایفش آگاه نبود و فرمان برکناری اسکوچیچ باید به تایید مدیران رده بالا برسد!

تیم ملی ایران در شرایطی بی سروسامان می‌شود که زمان برگزاری جام جهانی به زودی فرا می‌رسد؛ اما ظاهرا هیچ تعجیلی برای انتخاب سرمربی جدید وجود ندارد و تکلیف همین مربی که صلاحیتش رد شد به طور کلی مشخص نیست.

اینجا فقط یک نفر برای جایگاهی که به هر طریق به دستش آورده است می‌جنگد؛ او دراگان اسکوچیچ است که از هر فرصتی برای ماندن و رسیدن به جام جهانی استفاده می‌کند. این اسکوچیچ است که صراحتا می‌گوید حضور در جام جهانی حق مسلمش است و در شرایطی که کمیته فنی علنا صلاحیت سرمربیگری اش را رد کرده، به فدراسیون فوتبال می‌آید و از عملکردش دفاع می‌کند. این اسکوچیچ است که می‌کوشد هر آنچه درباره اش را می‌گونید را نشنیده بگیرد و به راهش ادامه بدهد.

کیست که نداند دیدار ایران با تیم ملی انگلیس، اولین تجربه سرمربیگری اسکوچیچ مقابل یک تیم اروپایی است و چنین فرصتی شاید تا پایان عمر نصیب او نشود؟ چنگ انداختن به این جایگاه در حالی که اعتبار دراگان به هر دلیلی مخدوش شده، جزو عجایب روزگار است اما او به خوبی برای حفظ این موقعیت می‌جنگد؛ بدون آینکه جنگجویانی را آن طرف میدان ببینید.

اسکوچیچ بیشتر چهره هایی مستاصل و بی برنامه را مقابل خودش مشاهده می‌کند که قدرت تصمیم گیری ندارند و برای تیم ملی و آینده اش هیچ نسخه شفابخشی نمی‌توانند بپیچند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حسین IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    کسی که ذره ای منطق داشته باشه می تونه بفهمه که اسکوچیچ مشروعیت نداره دیگه، تیم دو تیکه شده، و باید یه مربی بیاد که بتونه تیم رو مدیریت کنه، در این مقطع چون فرصت کمه فقط کیروش می تونه، این مسئله مثل روز روشنه ولی خداداد عزیزی بیسواد باید به جای همه تصمیم گیری کنه
  • ولی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    مثل اینکه تنها کسی که در فدراسیون می داند تنها راه نتیجه گرفتن ایران در فدراسیون جنگیدن است اسکوچیچ است ..
  • رضا IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    ببخشید مگر بقیه گزینه های مطرح خصوصا گزینه های داخلی چند بار سابقه مربی گری مقابل تیم اروپایی دارند؟ خواهشا انصاف رو رعایت کنید.
  • مسی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    فدراسیون باعث این همه مشکلات شده اقتدار نداره احتمالا فدراسیون بعدی هم .....
  • محمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    بوسنی را با اسکوچیچ ۲ هیچ بردیم در بازی دوستانه. بازی اروپایی بود دیگه عزیز.
  • محسن IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    یجور میگین انگار گزینه های داخلی تجربه مقابل تیم اروپایی دارن و قبلا تجربه موفقی با تیم ملی داشتن. توی این شرایط اسکوچیچ بهترین گزینه هست، نتایج خیلی خوبی گرفته و تیم رو میشناسه، به جای این کارها فدراسیون دنبال بازی های تدارکاتی مناسب باشه و حمایت کنن، نه اینکه هر روز چند نفر مثل قاسم پور بیاد نظر بده بگه سرمربی تغییر بدین
  • سارا IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    ایران باهر مربی که به جام جهانی برود مرخله اول نمیتونه صعود کنه ایتو دیگه همه میدونن همه! ولی اگه بحث انصاف باشه ،باید همین اسکوچیچ بمونه .یادمون نرفته چندماه پیش خدا خدا میکردیم که بتونیم راهی جام جهانی بشیم.یادمون نره که بایک مساوی میتونسنیم حذف شیم
  • سینا IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    مزبیان داخلی کمی از تعهد و احساس وظیفه اقای اسکوچیچ یاد بگیرند.. تقصیر مردم نیست.. اینجوری بار اوردند که ما همیشه حسرت گذشته رو بخوریم.. مثال عینی مثل ریاست جمهوری.. وقتی هستند ارزو میکنیم برن.. وقتی میرن میگیم ایگاش نمیرفتند.. صدرحمت به اون دوره.. حالا هی بنویسید و کامنت بزارید اسکوچیچ باید بره.. این روز رو یادتون بمونه.. همین شماها یه روزی مینویسید ایگاش نمیرفت.. خداکنه برگرده.. عجب ملتی شدیم..
  • Pghd IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    انصاف را رعایت کنید تلاش و‌ زحمت فراوانی برای این لشکر شکست خورده انجام داده تا این تیم برسد به جام جهانی و حقشه رو نیمکت باشه هر گونه گزینه داخلی اگر انتخاب شود جز شکست هیچ چیز دیگری ندارد لا اقل اسکوچیچ نسبت به گزینه های انتخابی صلاحیت بهتری دارد
  • بازنشسته FR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    درفوتبال ماکارشناس باسوادوخبره نداریم که یه آدم بیسوادمثل خدادعزیزی میادنظرمیده چه کسی این شخص راگنده کرده ازقدیم گفته اندآب سربالامیره قورباغه ابوعطامیخونه مربی داخلی هیچکدام درحدواندازه تیم ملی درجام جهانی نیستند ونخواهدبودوقت تنگ است وآقایان باید تصمیم بگیرندنه بامدیرروستاوحمییداستیلی یک گروه کارکشته و دارای تحصیلات کلاسیک دانشگاه معتبر دولتی نه دانشگاه پولی آزادانشاالله که درجام جهانی زنگ تفریح نباشیم سالی که باکیروش جلوی آرژانتین بازی کردیم همه فکرمیکردند ایران کیسه بوکس میشودامادیدیم کیروش خوب مدیریت کرداگراشتباه محض نکونام نبودشایدبازی مساوی ویاحتی بابردماتمام میشد کیروش به تیم شخصیت دادباحرکات حرفه ای خودش درکنارزمین کفه ترازوبه نفع ماتمام میشد حالامیفهمیم که هیچکدام ازگزینه داخلی کلاس جام جهانی راندارند ونخواهندداشت اسکوچیچ تادیروزمربی ملوان و صنعت نفت بودالآن شدسرمربی تیم ملی ایران کیروش دستیارفرگوسن بود دراصل تئوریسین فرگوسن بودحالامیفهمیم که خدادادهابیسوادوازخودشان بالاتررانمیبینندبیجهت نبودعادل فردوسی پورازکیروش تمام قدحمایت میکرد
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    وقتی مردم از نقشه های شوم گروه باخبر شده وبه آن حمله جانانه کردند برای توجیه کارشون وانتقام از علی دایی اسم او را بهانه کردند در حالیکه علی دایی از این نونها نخورده واحتیاجی به اون نداره مطمئنا اگر نیاز به کمک بود دایی اودین داوطلب بود مثل زلزله سر پل ذهاب ولی مسئله چیز دیگری بود لذا بعد از اونهمه تلاش ناموفق گروه بناچار شکست را قبول کردند منتها باید این عمل خود را با معذرت خواهی از ملت وجبران اینهمه مانع تراشی واتلاف وقت آنرا با تدارک زیاد جبران نمایند وتوبه کنند ما منتظر هستیم
  • نادی الکیسه الدوچرخه الفاسد IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    خیلی جالبه تو اینهمه گزینه برای مربیگری تیم ملی اسم علی دایی که چند ساله تیمی ندارند و اسم نکونام قهرمان جام حذفی و قلعه نوعی که چند سال هیچ جامی ندارد بود الا اسم مربی قهرمان پاک لیگ برتر راستی چرا؟
  • بابک IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    اون هایی که سمپاشی کردند و نگذاشتند کی روش مربی تیم ملی بشه به فوتبال مملکت خیانت کردند. هیچکس مثل کی روش فوتبال انگلیس، ولز و آمریکا رو نمی شناخت. و هیچکس مثل اون نمی توانست به این تیم بی نظم سر و سامان بدهد. اگر هم زمانی که مربی بود با فدراسیون امثال تاج و کفاشیان درگیر بود به این دلیل بود که اون ها به وظایف خودشان یا آشنا نبودند یا احساس مسئولیت نمی کردند و آبروی تیو ملی برایشان مهم نبود.
  • هانی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    خنده داره کمیته فنی که خاک فوتبالوخورده مربی روتایید نمیکنه ولی هیئت رئیسه سیاسی ورسانه ها مربی رو ابقا میکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی