دلیل اصلی حضور عالیشاه و کامیابی نیا در باشگاه پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف شایعات منتشر شده،عالیشاه و کامیابی نیا در لیست خروج یحیی گل محمدی نیستند.

ظهر امروز امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا وارد باشگاه پرسپولیس شدند. این دو در حالی که با عصبانیت وارد ساختمان باشگاه می‌شدند از خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست کردند که دوربین‌های خود را خاموش کنند و تصویربرداری نکنند. همین موضوع باعث شد تا شایعاتی مبنی براین موضوع که آنها در لیست خروج قرار گرفته اند، به وجود بیاید!

اما پیگیری های خبرنگار خبرورزشی حاکی از این است که حضور کاپیتان های پرسپولیس با لباس اردو در ساختمان باشگاه بی ربط به دغدغه های مالی کل بازیکنان نبوده و آن ها برای پیگیری ۲۰ درصدهای باقی مانده تیم و همین طور پیش پرداخت این فصل به دنبال برگزاری جلسه ای با مدیرعامل پرسپولیس بوده اند. گفتنی است عالیشاه و کامیابی نیا مشکلات مالیاتی هم دارند و قصد دیدار با درویش را داشتند تا این مشکل هم هرچه سریعتر برطرف شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • اشراق IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    احسنت
  • الهام IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    به نظرم این درسته نه اونی که ظهر نوشته بودید
  • محمود IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    پرسپولیس باید پوست بندازه
  • مسعود IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    باز شروع شد اعتراض بازیکنا،پارسال همین مسائل حاشیه ای تیم رو از قهرمانی دور کرد،کاپیتان ها به جای جمع کردن حاشیه خودشون آتش بیار معرکه شدند،واقعا خسته نشدید از این همه جاروجنجال،حال ما را دارید خراب میکنید،قرارداد هر کدم حداقل ۱۰ میلیارد واین همه ناز وادا،بسه دیگه، مردم ن ن ندارن ببرن سر سفره خانواده‌ شون بعد شما ماشين میلیاردی سوار میشین ومرتب با روح و روان هواداری که تمام دلخوشیش تیمه بازی میکنید،شرم کنید ودست از این همه حاشیه بردارید خواهشا این کامنت رو بذارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی