نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
اطمینان خاطر فدراسیون فوتبال به اسکوچیچ/ با خط زدن هیچ بازیکنی مشکلی نداریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسکوچیچ بعد از ابقا در سمت مربیگری تیم ملی با یکی دو مدیر فدراسیون فوتبال تماس گرفت و از آنها به خاط اتخاذ این تصمیم تشکر کرد.

دراگان اسکوچیچ در مکالمات خود با مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال اعلام کرد همه تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی در دوحه به کار خواهد گرفت و حتی تلاش خواهد کرد به همراه شاگردانش راهی دور دوم جام جهانی شوند. 

گفته می شود اسکوچیچ در این مکالمات که به نظر می رسد یکی از آنها با میرشاد ماجدی بود؛ گفته است ممکن است برای حفظ نظم تیم ملی روی نام یکی دو بازیکن مهم و نامی قلم قرمز بکشد که در این باره سرپرست تیم ملی یادآور شد برای او و فدراسیون فوتبال تیم ملی مهمتر از نام هستند و بدون شک در همه ادوار نظم دلیل اصلی موفقیت ها بودند. اتفاقی که در زمان کارلوس کی روش هم رخ داد و حتی منجر به خروج بازیکنانی چون سید مهدی رحمتی، علی کریمی، فرهاد مجیدی، هادی عقیلی، محمد رضا خلعتبری و ... از اردوی تیم ملی شد. 

به واقع فدراسیون فوتبال در مذاکرات تازه ای که با اسکوچیچ داشت به سرمربی تیم ملی قول داد همه جوره از تصمیمات او حمایت خواهد کرد. چند ماه پیش هم اسکوچیچ نام مهدی طارمی را از اردوی تیم ملی خط زد که فدراسیون فوتبال درباره این تصمیم هم از اسکوچیچ حمایت کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Mohammad IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    طارمی و جهانبخش نزدیک ترین بازیکنان برای خط خوردن هستند به خاطر همین هم اسکوچیچ به دیدار زاهدی رفت چون دنبال جایگزین برای طارمی می گرده ‌ . البته راهی هم نداره اگه یک بازیکن بزرگ رو خط نزنه دیگه بازیکنان ازش حساب نمی برند و ... با مصاحبه طارمی با فردوسی پور به نظرم به درب خروج خیلی نزدیک شده طارمی یک بار با این کارش پرسپولیس رو تو فینال اسیا تنها گذاشت این بار هم توی جام جهانی ایران رو چرا این بشر بزرگ نمیشه. مثل بچه ها یکبار رضائیان گولش زد و بردش ترکیه یک بار هم با جهانبخش رفت ریاست جمهوری و بار دیگه نتونست جلوی خودشو بگیر جواب مربی رو داد و اخرین بار هم تو برنامه فردوسی پور. جام جهانی بعدی تو سن ۳۴ سالگی دیگه به درد تیم ملی نمی خوره. چقدر راحت خودشو داره نابود می کنه
    • Jimmy US ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      جهانبخش هم بهترین بازیهای تیم ملیش رو زمان همین اسکوچیچ انجام داده. اون چرا؟
  • تاج کبیر IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    حتماً طارمی و جهانبخش باید خط بخورن کاری که کیروش با رحمتی وجباری کرد باید انجام بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی