میرشاد ماجدی - فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست فدراسیون فوتبال امروز در محل فدراسیون با اعضای هیات رئیسه انجمن ورزشی‌نویسان دیدار کرد.

انجمن ورزشی نویسان و اعضای هیئت رئیسه با میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال دیدار و گفت‌وگو کردند.

چنین نشست‌هایی اصولا اتفاقاتی سمبلیک در فوتبال ما هستند که کارکرد چندانی ندارند و این جلسه‌ها، به تعارفات مرسوم مشهور است. درست مانند این جمله عبدالحمید احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان خطاب به سرپرست فدراسیون فوتبال؛ «آقای ماجدی که از چهره‌های قدیمی فوتبال کشور است در این ماه‌ها شرایط و موقعیت بسیار دشواری را تجربه کرده...»

اولین نشست انجمن ورزشی نویسان با سرپرست فدراسیون فوتبال/ عاشقان سفرهای خارجی چمدان ها را ببندند!

هیئت رئیسه ورزشی نویسان هم می‌داند در سال های گذشته، فدراسیون فوتبال کمترین همکاری را با خبرنگاران در بخش های مختلف داشته و مدتهاست که هر سفری به صورت گزینشی با تعدادی فوق العاده محدود انجام می‌شود. عده ای از همکاران به طور خودجوش، عشق سفر هستند و بعضی‌ها هم با رانت هایی که همه می‌دانیم مبدا و منشا آن کجاست، برای سفرهای خارجی در صف نخست قرار می‌گیرند.

در هر حال امیدواریم این نشست با میرشاد ماجدی، نحوه اعزام خبرنگاران و همراهی آنها با تیم های ملی را کمی منظم‌تر کند و همچنین عدالت هم در این میان نادیده گرفته نشود. همان طور که گفتیم ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم؛ همین!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    سطح تحمل خود را برای خواندن انبوهی از رپرتاژ آگهی های قلب قلبی برای سرپرست فدراسیون فوتبال بالا ببرید . از من تعریف کن تا مسافر سفرهای خارجی باشی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی