نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آبی‌ها ستاره سابق‌شان را می‌خواهند/ بازگشت بعد از دوران ناکامی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چلسی به خاطر تقویت در فصل جدید در حال بررسی یک انتقال عجیب و پر سر و صدا است.

باشگاه فوتبال چلسی در تلاش است تا با یک اقدام جنجالی به سراغ ادن آزار برود و این ستاره بلژیکی را بار دیگر به خدمت بگیرد. سایت ال‌ناسیونال مدعی شده که چلسی به خاطر تقویت در فصل جدید در حال بررسی یک انتقال عجیب و پر سر و صدا است تا بتواند ادن ازار مُهاجم سابقش را دوباره به دست آورد در حالی ‌که آینده این بازیکن در رئال مادرید نامشخص است.

ازار ۳۱ ساله از زمانی که در سال ۲۰۱۹ با مبلغ ۱۰۳٫۵ میلیون پوند از چلسی به رئال پیوست، با شرایط سختی در سانتیاگو برنابئو روبرو شد و مصدومیت‌ها مانع درخشش او شدند. ازار بیش از ۵۵۰ روز در دسترس رئال نبوده و از زمان پیوستن به رئال بیش از ۶۵ بازی را از دست داده است.

این هافبک تهاجمی در سه سال حضور در جمع مادریدی‌ها فقط ۶۶ بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده و تنها ۶ گل به ثمر رسانده و  ۱۰ پاس گل داده است. گزارش فوق ادعا می‌کند که کارلو آنچلوتی سرمربی رئال برنامه خاصی باری استفاده از آزار در فصل جدید ندارد. آزار با درخشش ستاره‌هایی مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو جایگاهش در رئال مادرید را از دست داده است. چلسی در حال حاضر برای انتقال ستاره سابقش که موفقیت‌های زیادی در استمفورد بریج از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ داشت، آماده می‌شود.

در طی هفت سال حضور در غرب لندن این بازیکن بلژیکی در ۳۵۱ بازی ۱۱۰ گل و ۹۲ پاس گل برای آبی‌ها ثبت کرد و در دو قهرمانی لیگ برتر چلسی (۲۰۱۵ و ۲۰۱۷) نقش بسزایی داشت. آبی‌های لندن حاضرند برای بازیکن سابقشان یک پیشنهاد خوب مالی ارائه دهند و طبق گزارش‌ها، مادرید آماده مذاکره برای جدایی او است. از قراداد آزار با رئال مادرید دو سال باقی مانده اما بازگشت به چلسی ممکن است برای او جذاب باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    کاش برگرده چلسی ورونالدوهم برگرده رئال مادریدشماره۷افسانه ای خودش را از هازاردپس بگیره کاش هازارد زودتربره چلسی ورونالدوی افسانه ای رئال مادریدبرگرده به این تیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی