نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
شوک به ستاره پرسپولیس/ قرارداد بازیکن باانگیزه سرخ‌ها تمدید نشد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا نام عیسی آل‌کثیر از لیست پرسپولیس برای لیگ برتر بیست و دوم خارج خواهد شد.

عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در جریان بازی رفت مقابل شهرخودرو که در مشهد برگزار شد از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت گردید اما در حالیکه می‌توانست دو هفته بعد از مصدومیت زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد ولی این کار را نکرد تا با تأخیر جراحی کند. 

این بازیکن که قرار بود ابتدا در قطر زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد در نهایت تصمیم گرفت که این کار را در تهران انجام دهد و این روزها او دوران نقاهت خود را سپری می‌کند.

وضعیت عیسی آل‌کثیر به گونه‌ای است که قطعاً نیم‌فصل اول لیگ برتر را از دست خواهد داد و در صورت رسیدن به آمادگی کامل، قادر خواهد بود از نیم‌فصل دوم پا به زمین بازی بگذارد. 

با این همه عیسی آل‌کثیر قراردادی با پرسپولیس ندارد و قرارداد دو ساله او در پایان فصل گذشته به اتمام رسید. وضعیت فعلی آل‌کثیر و دوری از میدان به دلیل مصدومیت باعث شد تا کادر فنی سرخ‌پوشان اعلام نیاز به تمدید قرارداد این بازیکن نکنند و به همین خاطر نام آل‌کثیر از لیست پرسپولیس برای لیگ برتر بیست و دوم خارج خواهد بود چرا که او قراردادی با این تیم ندارد.

وضعیت برای نیم‌فصل دوم اما متفاوت است و در صورتی که آل‌کثیر به بهبود کامل برسد و اگر یحیی گل‌محمدی خواهان ادامه حضور این بازیکن در جمع سرخ‌پوشان باشد آن وقت بازیکن شماره ۷۲ پرسپولیس می‌تواند در نیم‌فصل دوم به این تیم بپیوندد. این البته منوط به توافقات احتمالی برای پیوستن عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس در نیم‌فصل دوم است. باید دید کادر فنی پرسپولیس برای نیم فصل دوم برنامه‌ای برای جذب این مهاجم خوزستانی دارد یا اینکه آل‌کثیر تصمیم دیگری برای ادامه دوران فوتبال خود خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • علی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    این کار رو با عیسی نکنید گناه داره اه مادرش دامنتون رو میگیره لنگیا
  • قاسم IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    خوب ال کثیرکه تو عروسی رباطش پاره نشده بدبخت داشت براپرسپولیس بازی می کرداین نامردی که قردادش روتمدیدنکنند
    • بنام DE ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      این درست، ولی اینکه بری با بچه محلات در مورد نوع درمان مشورت کنی، یعنی اینکه خودت به خودت خیانت کردی. عیسی یه ستاره است با تفکر آماتور.
  • فرهنگ IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    معرفت را از نساجی و مالکش بیاموزید که مدافعش بدتر از آل کثیر رباط داده بود و مشخصا نمی تونست بازی کنه، اما با این که بخش خصوصیه و حمایت دولتی و پول بریزوبپاش نداره، قرارداد مدافع مصدوم را یک فصل بدون بازی کردن تمدید کرد.
  • فرهنگ IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    قهرمان زتده را عشق است. آیا آل کثیر تقاص اون حرکت زشت جلوی دوربین و در برابر نوجوانان کنار مادرهاشون و برابر نوامیس مملکت را پس میده؟
  • صمدقلی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    عجب این بازیکن با انگیزه اون موقعی که بیشتر از یک نیم فصل همه بهش التماس می کردند که عمل کنه با تحریک شما روزنامه چی ها توجهی نمی کرد باید فکر این موقع را می کرد که زمان را از دست می دهد و سرش بدون کلاه می مونه . البته قبول دارم که آل کثیر مهام بسیار خوبی است ولی تاوان اشتباه خودش در تحت تاثیر قرار گرفتن از خبرنگارهای در ظاهر دوست و در باطن دشمن را می دهد .
  • پرسپوليس سرور کیسه کش IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    کمتر از پرسپولیس کبیر حاشیه درست کنید
  • پرسپوليس سرور کیسه کش IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    کمتر از پرسپولیس کبیر حاشیه درست کنید
  • مهران IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    مکتبشون اینجوره دیگه بیش ازاین توقع نیس طرفدارالنگ شرمندت بشند عیسی
  • اتوسا IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    استقلال کیسه کش کیست تن تن بکش
  • سجاد اس IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    بازیکنه مصدوم رو چرا باید بزارن تو لیست که لیست پر بشه.بجاش یکی که بتونه بازی کنه رو میزارن خب
  • عیسی آل کثیر عشق ما پرسپولیسی هاست IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    آقا تورو خدا قرارداد عیسی رو تمدید کنید این ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیارد بار تروروخدا قرارداد عیسی رو تمدید کنید بخدا جا 6 ماه ، 4 ماه بر میگرده عیسی بعدشم تازه در ضمن دکترا دست بالا گرفتن که گفتن عیسی 6 ماه بر میگرده اگه دست متوسط بگیم 5 ماه اما اگه دست کم بگیم 4 ماه برمیگرده به میادین و خود رفیق عیسی تو اون فیلم گفت خودش میگه مثلا بقیه 6 ماه برمیگردن من 4 ماه برمیگردم ، بنظر منم عیسی 4 ماه برمیگرده همین الانشم بطور تقریبی 3 ماه یا بطور دقیق 2 ماه و 22 روزه ک عمل کرده و وضعیتشم خداروشکر خیلی بهتر از گذشته ی عیسی جان با قدرت برگرد کیسه کشارو سوراخ سوراخشون کن ❤⚽️❤ در ضمن انقدم برا پرسپولیس کبیر حاشیه و همچنین عیسی قاتل کیسه شایعه درست نکنید
    • لنگی سوز IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      عاشق اون تیکه دست متوسط شدم😆 دست متوسط بگیری 5 ماه برمیگرده😂 چقد توهمی هستی تو لنگی این قاتله؟ این که کبریت بی خطره😂 تکلیفش با خودش مشخص نی کلی به خودش ضربه زد با تصمیمات غیر حرفه ایش بیشتر بهش میاد قاتل دوران حرفه ای فوتبال خودش باشه تا قاتل چیز دیگه ای😆 فک نکنم اصلا فوتبالو بفهمی و اطلاعاتی در موردش داشته باشی توی قلب اروپا با اون همه امکانات هم رباط بدی زیر 30 باشی و جوون 6 ماه رفتی بالا 30 باشی 8 ماه یا کلا بگم یه فصل کامل رفتی حالا تو ایران با این امکانات حداقلش یک فصل کامله بالا 30 هم که باشی معلوم نی بتونی برگردی یا نه طرف بعد 6 ماه توی بهترین شرایط مصدومیتش تموم میشه تازه باید 6 هفته تمرین کنه که بتونه بیاد تو شرایط مسابقه تو ایرانش حداقل دو سه ماه بعد اینکه این اقا چند ماه با رباط پاره ورزش کرده و فشار روش اورده شکی نیست که دوران نقاهتش بیشتر طول میکشه سنشم که بالاست دیگه به نظر من تمومه خود گلممد هم میدونه اینم بدون تاوون همون کار بی شرمانش جلوی دوربین بود کلی ادم با زن و بچه دارن فوتبال میبینن توی این دنیا باید تقاص کاراتو پس بدی اقا گل زدی نوش جونت اما این دیگه جکاریه؟
  • هدایت فارسی نسب DE ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    باعرض سلام ادب احترام خدمت همه سروران گلم خسته نباشید..عیسی آل کثیف مغرور..آش دهنسوزی نبوداین پسرداره چوب خودخواهیهاشومیخوره همون بهترکه بیرون بمونه تاپخته تربشه.اون حرکت زشت وزننده عیسی واقعااین کمترین تاوانه که بایدپس بده
  • محروم IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    از شاه فرهاد یاد بگیرید پا به پای عارف غلامی موند وحتی کمک مالی کرد تا وقتی که پا به توپ شد یاد بگیرید لنگیا فقط خواستتون میخاید من فامیل عیسی هستم
  • بهرام IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    اق یحیی زخم نزن ک زخم میخوری بعد رامین عيسي اسدی چیکار میکنی اینا خونشون پرسپولیسه مرد
  • سلام IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    عیسی زیاد هم خوب نبود ولی هرچی باشه از تمیروف خیلی خیلی سرتره حتی با وجود مصدومیت بازی کنه از صدتای امثال تمیروف بهتره در کل پرسپولیس به مهاجم خارجی احتیاج نداره فقط یحیی باید به مهاجمان خودمان اعتماد کنه ازشان فیکس استفاده کنه قطعا جواب مثبت میده مگه اون 5 سالی که قهرمان شدیم 2 بار با اقتدار تیمهای گردن کلفت آسیا را شکست دادیم رفتیم فینال مهاجم خارجی داشتیم فقط باید از داشته های خودمان یعنی وطنی استفاده درست کنیم و بهشان فرصت داد
  • مهدی IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    آل کثیربروقطربروامارات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی