استقلال به دنبال تغییر تصمیم ستاره سابق/ آغاز مذاکرات برای انتقال بزرگ به یک شرط
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال به دنبال تغییر تصمیم ستاره سابق خود است تا او را جذب کند.

بحث بازگشت مجدد مهدی قایدی یکی از سوژه های اصلی این روزهای استقلال است اما در این باره جالب است که بدانید باشگاه استقلال حدود یک ماه و نیم پیش پیشنهاد بازگشت دوباره را به مهدی قایدی داده بوده که این بازیکن در صحبت خود با مسئولان استقلال اعلام کرده بوده تمایلی به بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و ترجیح می دهد که در امارات بماند.با توجه به این که همین چند هفته پیش قایدی اعلام به عدم تمایل بازگشت به فوتبال ایران را داشته، مسئولان استقلال می گویند احتمالا تصمیم او همچنان تغییری نکرده و وی علاقمند به ماندن در امارات است.

با همه این ها یکی از مسئولان باشگاه استقلال در گفت و گو با خبر ورزشی اعلام کرد در صورتی که واقعا قایدی تمایل به بازگشت داشته باشد با او مذاکرات جدی خود را آغاز خواهند کرد. مهم این است که او از تصمیم قبلی خود صرف نظر کرده و واقعا تمایل به حضور دوباره در استقلال داشته باشد که تا این لحظه رسما این موضوع را مطرح نکرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • تاژی پیروی تیمسار و سردار ساکن جماران IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    اینا با نام تاژژ مشکل دارن.اینا با لوگوی مرغابی دهه هفتاد تاژ و آدامس پرستو مشکل دارن.ما تاژیای مظلوم هر سال برنده نقل و انتقالات میشیم ولی پول روغن ماساژ میلیچ رو نداریم بدیم.مظلومیت تا کجا؟ کاری نکنید که سردار حکم جهادمون بده.سریع فوری انقلابی مثل دولت محبوب ما تاژیای مبارز یه میلیون دلار دیگه خرج رضایتنامه قائدی و محبی کنید.وای اگر آجرلو حکم جهادم دهد.تاژ تنهای تنهای تنها
    • لنگی سوزی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      خخخ، تو سوزش در حد المپیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی