نظر ساپینتو را در خصوص یک بازیکن خواستم اما جوابی نگرفتم/ فقط با فتح‌الله‌زاده به استقلال برمی‌گردم/ همه درها را به روی من بستند
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امیرحسین صادقی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اوایل فصل همه هواداران نگران بودند و مصاحبه و اعتراض کردم اما رفته‌ رفته شرایط بهتر شد و بازیکنان خوبی جذب شدند. در این سه سال اعتراض به اندازه ۳۰ سال عقب افتادم.

امیر حسین صادقی یکی از بازیکنان محبوب تاریخ استقلال محسوب می‌شود که از تیم‌های پایه‌ به بزرگسالان راه پیدا کرد و بازوبند کاپیتانی این تیم را سال‌ها بر بازو بست. صادقی در چند سال اخیر به صدای هواداران استقلال تبدیل شده و بارها انتقادات تندی را علیه مدیران آبی‌پوش مطرح کرده است. پیشکسوت استقلال امروز حرف‌های جالبی را به زبان آورد و گفت که به خاطر انتقاداتش موقعیت‌های زیادی را از دست داده است.

هنوز هم منتقد استقلال هستی؟

نه، چرا باید منتقد باشم! همه چیز در استقلال خوب و مطلوب است.  استقلال مربی خوبی دارد، بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و آماده یک فصل هیجان‌انگیز و سرشار از موفقیت است.

این حرف‌ها از امیر حسین صادقی بعید نیست؟  چون تا همین چند هفته پیش منتقد استقلال و مدیریت بودی.

چرا بعید باشد؟ فقط نظرم را گفتم.

دلیل این تغییر دیدگاه امیرحسین صادقی چیست؟

سه سال اعتراض کردم به اندازه ۳۰ سال عقب افتادم. سه سال اعتراض کردم و موقعیت‌های شغلی، اقتصادی، ورزشی زیادی را از دست دادم؛ سه سال اعتراض کردم و همه درها را به روی من بستند، حالا چرا باید معترض باشم؟ چرا باید حرف بزنم، چرا باید واقعیت‌ها را بگویم!؟ سه سال جنگیدم و اشتباه کردم.

آن مصاحبه جنجالی روبروی ساختمان باشگاه استقلال را هیچ‌کس فراموش نکرده است.  

اول فصل هواداران نگران بودند و من مصاحبه کردم. رفته‌رفته شرایط بهتر شد، بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شدند و استقلال به سمتی که باید می‌رفت، هدایت شد.

گفته می‌شود از تو دعوت شده بود تا به باشگاه استقلال بروی اما این اتفاق رخ نداد؛ این موضوع صحت دارد؟

دعوت خاصی نبود؛ برای محمد نادری بازیکنی که از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین‌های ایران است با مدیران، مربیان و مسئولان باشگاه استقلال تماس گرفتم و از آنها خواستم تا نظر ریکاردو ساپینتو را درباره‌اش بپرسند اما متاسفانه هیچ جوابی نگرفتم. بعد از آن، مصطفی آجورلو می‌خواست من را ببیند و دعوت کرد تا  در باشگاه استقلال حاضر شوم اما به دلیل گرفتاری شغلی و تیم فوتبالم که هر روز تمرین دارد، این اتفاق نیفتاد ولی به زودی به باشگاه استقلال خواهم رفت تا با آجورلو دیدار کنم.

پس منتظر باشیم امیر حسین صادقی یک حکم مشاوره بگیرد!؟

من دنبال پست و مقام در باشگاه استقلال نیستم و نخواهم بود. نمی‌خواهم در این باشگاه سمتی بگیرم. من در استقلال به همه چیز رسیدم، مهم هواداران استقلال هستند؛ مهم این است که هوادار بگوید چه کسی استقلالی است و چه کسی عاشق این تیم است. هواداران برای من جایگاهی ویژه دارند و در تمام این سال‌ها به جز هواداران استقلال به چیز دیگری فکر نکرده و نخواهم کرد. مطمئن باشید امیرحسین صادقی فقط با یک مدیر که از روز اول فوتبالم کنارم بود و همواره اعتقاد دارم بهترین مدیر استقلالی است، کار خواهم کرد.

و این مدیر چه کسی است؟

علی فتح‌الله‌زاده. اگر قرار باشد روزی در استقلال سمت بگیرم و فعالیت کنم فقط و فقط با او کار خواهم کرد وگرنه بیرون گود و بدون سمت به استقلال کمک می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرحوم صادقی اسطوره کیسه IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    امیر حسین صادقی با مصاحبه علیه مدیریت دنبال باشگاه کیسه بود از نادری بابت دلالی حجایت می کرد تا به کیسه جذب بشه
    • ابرام US ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      شوالیه و صادق و قندلی ... نشستند جمله به یک صندلی ================================================================================================ به جلوه چنان با شکوه آمدی ...تو گویی چغند ر لبو آمدی ================================================================================================= تهمتن بسا طی چنین را که دید... یکی نعره ای از درون برکشید ================================================================================================= «فتل» کله پا در پی اش«قندلی»... سِیُم صادقی چنگ بر صندلی ================================================================================================= (خدارا بر آن دار که فرجام کار)... نبینیم دیگر که «قندل» به کار ================================================================================================= «شوا لیه » با«صادقی» در کنار...روانه شوند سوی در یا کنار
    • سیروس US ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      جناب آق ابرام، شخص شریف- نباشد روا این چنین شاعری- شوالیه و صادق و قندلی- بدند جملگی عشق نام آوری!- شوالیه عنوان خرید از فرانس- چگونه؟ خودش داند و چرخ نیلوفری!- امید صادقی این حسین دورو- بتن کرده پیراهن دیگری- چنان تنگ چسبیده بر جان او- که زیر بغلهای او منظریست!- ز قندل چه گویم همش خاطرست- مدیر است به بحران اونم زرگری- ز فوتبال رسیدست بر تاج عاج- کند Deal با اهل بیت هر سری! نکن حمله بر شخص او اینچنین- که او را بادیگاردی هستش بنام علی!- خلاصه رفیقم، این قوم لوط- همه آبی اند و شناگر به خر تو خری!- شدند معتبر این گدایان شهر- در این دهر که گردید ذلیل مهتری!- تو هر چه بگوئی دارند جواب- بجز بهر آن شش گل، گل گلی! - :)
    • رامین تاج SK ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      آقای صادقی من بعنوان یه استقلالی میگم همونطور که خودت قبلا در مصاحبه گفته بودی دوست داری جلب توجه کنی حتی اگر فوش بخوری دوست داری تیتر یک باشی یک زمانی میومدی علیه رحمتی حرف مززدی و چون فن پیجهای قلعه نویی و منصوریان علیه رحمتی بودن حرفاتو بولد میکردن اما الان هرکاری میکنی برا جلب توجه جواب نمیده امثال تو برهانی حیدری نوری سهم خواه هستید از وقتی برهانی و حیدری پستو مقام گرفتن ساکت شدن
    • ابرام به: سیروس US ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      بزرگوار سیروس٬درودم تراست...چنین پاسخی ازتو ما را رواست ================================================================================================= ولیکن ندانم چرا گفته ای ؟...(نباشد روا اینچنین شا عری) ================================================================================================= اگر قندلی را «علی» یا ور است...داش ابرام را ایزدان با ور است ================================================================================================= بکوبم به گرزش چنان یک زمان ... که گوید فدایت شوم «پهلوان» ================================================================================================= اگر «شیش»گویی چنان دلکش است... مرا تاس در تخته شیش و بش است ================================================================================================= (برو کار میکن مگو چیست کار) ... که «قندل» نیا ید دوباره به کا ر
    • سیروس US ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      داش ابرام جوابم پر اکرام باد- سخن گوئی ام پر ز مهر است و داد- چو گفتم "روا نیست این شاعری"- دلیلم بود علم ناباوری!- دلیلم چنین است که وقتت طلاست- نکن بهر این روبهان مس طلا- ندارند این قوم ارزان فروش- لیاقت برای سخن گفتن اهل هوش!- به یغما برند وقت پر ارزش ات- به نیکی نگویند از ارزشت!- چنان تحت یوغ گدائی شدند- که دور از رها بودن و ارزشند- کجا قدر دانند این مردم بد سرشت- که ارزش گذارند بر قوم زشت!- رفیقم سخن گفتنت را سپاس- ولی دل ندارم به این مردم ناسپاس!
    • حسین IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      امیر حسین صادقی خار چشم لنگی هاست وگرنه چرا باید اینقدر از او عقده داشته باشند اصلا ایشان در مصاحبه‌اش حرفی از لنگ نزده ولی باز یک عده علیه او چرند وپرند نوشته اند
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      اصلا یارو سیروسه وابرامه معلومه چی نوشته اند اصلا خودشون می فهمند واقعا این فضای مجازی شده جای عقده گشایی چقدر اینها بیکارند ویا سیروس که این خزعبلات را نوشتند
    • سیروس US ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      پاسخ مجدد به "ابرام". عرض نکردم قربان! این دو تا کامنت آخر را مطالعه بفرمائید. با اینها ما شدیم هشتاد میلیون! خر جلو اینها پروفسوره!
    • ابرام US ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      جمالِ تو عشق ای رفیق ================================================================================================= ایا داش سیروس روشن روان .... بشو بی خیال اسب خود را بران ================================================================================================= چو دیدی چنین ابلهانی زبون ... شده غرق در یاوه و در جنون ================================================================================================= بزن یک تلنگر ٬ بگو ای مشنگ... بکش زیپ و کمتر بگو تو جفنگ ================================================================================================= ( تو را با نبرد دلیران چه کار) ... فتل٬ قندلی ٬ صا دقی را بیار ================================================================================================= سپس راه خود گیر ٬بی قیل و قال ... جمالِ خودِت عشقْ رفیق٬ «بی خیال»
  • پ IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    اولا باید عرض کنم که نباید با صادقی و قلیچ و امثالشون مصاحبه کنید چون حرف زدن هم بلد نیستند دوما اصلا به تو چه که نادری رو جذب میکنند یا نه سوما درسته اجرلو در نقل و انتقالات گند زد الان یکم بهتر شد ولی خداییش سگش شرف داره به خلیل زاده ملعون و مددی و سعادتمند و غیره خیلی ها میگند جام جام جام بخدا فوتبال ایران تیم ها زمین تمرین ندارند الان مگه اجرلو بد کار کرده کمپ تمرینی حجازی رو اماده کرده کلنیک پزشکی باشگاه درست کرده پول بازیکن ها رو تقریبا به موقع داده خداییش دلتون واسه یکی مثل فتحی و مددی تنگ شده اون دیگه قصش ‌فرق میکنه بخدا ساختن کمپ تمرینی واسه تیمی که زمین نداره از ۲۰ تا جام ارزشش بیشتره چرا نمیفهمید اجرلو میخواد کار زیر ساختی بکنه هی همش انتقاد ببندید دیگه
    • احسان IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      به نظر شما اگه خبرورزشی با قلیچ و صادقی ، نوری ، روشن ، فنونی زاده و سلطانی صحبت نکنه ، با کی صحبت کنه؟ شما تمام مصاحبه های این رسانه با به اصطلاح پیشکسوت های دو باشگاه رو ببینید! کلاً ۱۰ نفر هم تنوع نداره! یکسری آدم بیکار که هیچکس بهشون درحد تیم نونهالان باشگاه هم اعتماد نداره و نهایت هنرشون چرند گفتن و نشستن روبروی دوربینه! افرادی که از فرط بیکاری ، فقط ب قصدشون اینه که همچنان دیده شوند و فالوور جذب کنند ، حتی به قیمت بدنامی! عمق کارشناسی مصاحبه های این به اصطلاح کارشناسان هم بستگی به شدت باد داره! اینکه درفضای مجازی وزش باد به پرچم کیه! از روز اول به آجرلو بابت همه چیز بد و بیراه گفتند! از دست دادن مربی و بازیکن ، جذب دیرهنگام مربی ( ۲ هفته وقت زیادیه برای انتخاب سرمربی ) ، مدت کم بدنسازی و و و ... همون افراد کم کم محو شدند ، چون بعد معلوم شد چقدر مدیریت آجرلو درست بوده! همگی به برهانی و حیدری ، با بیش از ۱۰ سال حضور در استقلال میگن پاسی! حالاهم حاج فتل شده بهترین مدیر! کسی که حتی یک هفته هم جرات نکرد ادامه بده و فرار کرد! چون دید دیگه زمان بالا آوردن بدهی و رفتن گذشته!
  • Ali IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    پس بمان تا صبح دولتت بدمد دیگر دوره کی به کیه بودن گذشت که جناب فتح اله زاده با یک موتور سیکلت بیاید و موقع رفتن هم همگان دانند ،البته بشر قابل ترقی است اما بعضی ها تَ رَ قی میکنند که با ترقی منافات دارد .
  • اصفهان IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    متاسفانه تصمیمات در تیم ملی غیر منصفانه است و علت آن ابقا مسئولین قبلی آست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی