نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
۰ |
۵
فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از نتایج تیم اتحاد کلبا در بازی‌های دوستانه اینطور می‌شود پیش بینی کرد که فرهاد مجیدی می‌خواهد تیم جدیدش هم بهترین تیم در فاز دفاعی باشد. 

اتحاد کلبا در بازی نخست ۵ گل به تیم شمپیون اسلوونی زد و گلی نخورد. این تیم در بازی دوم هم با ۳ گل از سد دینامو هلفورت اتریش گذشت و در این بازی هم گل نخورد و پیش از ترک اتریش هم ۴ گل به تیم بریگیتیناو زد و در این بازی هم دروازه تیم اتحاد کلبا بسته ماند. فرهاد مجیدی فصل گذشته در حالی قهرمان لیگ برتر شد که استقلال بازی ها را بدون شکست به پایان برد و با ۱۰ گل خورده در ۳۰ بازی صاحب بهترین خط دفاعی بازی ها بود و به نظر می رسد ایده هایش در استقلال را به اتحاد کلبا برده است و می خواهد به ساختار دفاعی این تیم هم نظم و انضباط خاصی ببخشد. در این صورت اتحاد کلبا شانس زیادی برای موفقیت در فصل جدید لیگ برتر امارات خواهد داشت. فصل گذشته اتحاد کلبا در لیگ ۱۴ تیمی امارات دهم شد اما امیدوار است با ایده های تاکتیکی فرهاد مجیدی تبدیل به تیم بهتری شود.

در سال های اخیر مربی ای که در فاز دفاعی در فوتبال ایران تاثیر مثبتی از خود به جا گذاشته بود کارلوس کی روش بود که به  همراه تیم ملی در جام جهانی نمایش های خوبی در فاز دفاعی داشت به طوریکه شیوه دفاع تیم ملی در برابر تیم های بزرگ به خصوص نوع شیفت شدن در زمین مورد توجه مدرسان فیفا قرار گرفت و هنوز از این نمایش در کلاس های مربیگری استفاده می کنند، اما به نظر می رسد فرهاد مجیدی هم در این مسیر به خوبی در حال حرکت است. او همان طور که اشاره شد در استقلال یکی از دلایل موفقیتش نظم خوب استقلال در دفاع کردن بود. یک فصل نباختن و ۱۰ گل خوردن در ۳۰ بازی رکورد جالب توجهی بود که فرهاد مجیدی در استقلال از خود به جا گذاشت و شاید به زودی این تکرار نشود. او در اتحاد کلبا همان راهی را می رود که در استقلال طی کرده و به شاگردانش دردفاع تیمی تاکید زیادی می کند بطوریکه اتحاد کلبا در ۳ بازی دوستانه حتی یک گل هم نخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی