نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
شنبه جهنمی قرمزها؛ این کابوس تمام‌شدنی نیست؟/ هر هفته شرمنده‌تر از هفته قبل
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

منچستریونایتد در دومین دیدار فصل هم شکست خورد و باخت دوم مقابل برنتفورد با 4 گل در یک نیمه شیاطین‌سرخ را شرمنده کرد.

دیگر چه می‌شود درباره این منچستریونایتد گفت؟ باخت زشت و تحقیرآمیز شیاطین‌سرخ در لندن مقابل برنتفورد، تیمی که ۸۴ سال به آن نباخته بودند، باعث شد تا همه در این تیم زیر سؤال بروند؛ از سرمربی جدید تا ستاره‌های گرانقیمت و حتی اسطوره‌ای مثل کریستیانو رونالدو.

این بازی تاریخی که با نتیجه ۴-۰ به سود برنتفورد به پایان رسید نکاتی داشت که مرور خواهیم کرد.

دخئا مشکل یونایتد است

وقتی دین هندرسون آمد تصور می‌شد که جای داوید دخئا را خواهد گرفت، اما سنگربان اسپانیایی دوباره جایگاهش را به‌دست آورد و حالا تبدیل به کابوس هواداران شده. دروازه‌بانی با این سابقه و تجربه اشتباهاتی می‌کند که از یک سنگربان آماتور می‌بینیم. در واقع پایه‌گذار نابودی یونایتد در کامیونیتی بود. گل اول که از زیر بغلش رد شد و دومی را هم با پاس عجیبش به کریستین اریکسن پی‌ریزی کرد. واقعاً باشگاه منچستریونایتد به چنین دروازه‌بانی هر هفته ۳۷۵ هزار پوند حقوق می‌دهد؟ خبر خوب این که قراردادش سال ۲۰۲۳ تمام خواهد شد! اما هواداران تا چه زمانی باید او را تحمل کنند؟

شنبه جهنمی قرمزها/ این کابوس تمام‌شدنی نیست؟/ هر هفته بدتر از هفته قبل

ناهماهنگی مشهود

در عرض چند دقیقه، دو مرتبه بازیکنان برنتفورد تمرکز بازیکنان منچستریونایتد که در یک‌سوم دفاعی خودشان پاسکاری می‌کردند را به هم ریختند. گل‌های اول و دوم از پرس شدید روی خط دفاع و هافبک یونایتد به‌دست آمد. همین موضوع ناهماهنگی بین بازیکنان منچستریونایتد را مشهود کرد. به نظر می‌رسد هنوز به بازی زیر نظر اریک تن‌هاخ عادت نکرده‌اند و اصلاً نمی‌توانند چند پاس سالم به یکدیگر بدهند. مدتی زمان نیاز دارد تا تن‌هاخ بتواند بازیکنانش را با تاکتیک جدید هماهنگ کند. برای این مسئله باید صبور باشیم.

شرمساری

منچستریونایتد وارد دردسر بزرگی شده. هیچ اتفاق مثبتی در دوران تن‌هاخ هنوز رخ نداده و با این عملکرد یکی از بدترین تیم‌های تاریخ‌شان بوده‌اند. همه تصور می‌کردند باخت ۴-۰ مقابل برایتون در فصل گذشته بد بود، اما دریافت ۴ گل از برنتفورد در عرض ۳۵ دقیقه شیاطین‌سرخ را شرمنده‌تر کرد. در دوران لوئی فان‌خال هم فصل را با شکست مقابل سوانزی شروع کردند و شکست عجیبی از ام‌کی دانز در جام‌اتحادیه خوردند، ولی برگشتند و تیم چهارم لیگ شدند. این مرتبه بعید به نظر می‌رسد تاریخ تکرار شود. یونایتد بعد از برد در خانه لیدزیونایتد در ماه فوریه، هیچ‌گاه بیرون از خانه پیروز نشده.

شنبه جهنمی قرمزها/ این کابوس تمام‌شدنی نیست؟/ هر هفته بدتر از هفته قبل

تصمیمات عجیب تن‌هاخ

ظاهراً تن‌هاخ هم نمی‌تواند خیلی چیزها را در منچستریونایتد ریشه‌کن کند. ترکیب هفته دوم نسبت به هفته اول تغییراتی داشت و با وجود این که مربی هلندی می‌دانست رونالدو چندان آماده نیست او را جانشین اسکات مک‌تامینی کرد. مشخص بود که رافائل واران باید در خط دفاعی قرار می‌گرفت. از طرفی برای لیساندرو مارتینس خیلی زود است که در ترکیب اصلی شیاطین‌سرخ بازی کند. حضور همزمان کریستین اریکسن و برونو فرناندش هم با تداخل وظایف همراه شد. بهتر بود دونی فان‌دی‌بیک از ابتدا به میدان می‌رفت. یا این که جیدن سانچو با شرح وظایف جدیدش اصلاً بازیکن تأثیرگذاری نبود. یونایتد همچنان امیدوار است در مدت زمان باقی‌مانده در نقل‌وانتقالات مهره‌های دیگری هم به خدمت بگیرد.

شنبه جهنمی قرمزها/ این کابوس تمام‌شدنی نیست؟/ هر هفته بدتر از هفته قبل

آینده تاریک

بعد از باخت در هفته اول لیگ برتر مقابل برایتون، منچستریونایتد روند مسمومی را در پیش گرفت. هواداران از رویکرد پوچ باشگاه خسته شده‌اند و همیشه معترض هستند. این روند در هفته پیش‌رو بدتر هم خواهد شد، چرا که حریف بعدی لیورپول است که هم نبردی حیثیتی مقابل آن در پیش دارند و هم در ۲ بازی قبلی ۹ گل از آن‌ها دریافت کرده‌اند. گفته می‌شود هواداران منچستریونایتد در اولدترافورد به گلیزرها اعتراض خواهند کرد و حتی شاید اصلاً ورزشگاه را خالی بگذارند! انتظار می‌رود اعتراضات ضدگلیزرها افزایش پیدا کند و شرایط بحرانی‌تر از چیزی که الان هست هم بشود.

شنبه جهنمی قرمزها/ این کابوس تمام‌شدنی نیست؟/ هر هفته بدتر از هفته قبل

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی