شکایت استقلال از یک داور/ آبی‌ها همچنان پیگیر پنالتی سوخته
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعتراض رسمی استقلال به قضاوت بیژن حیدری در دیدار مقابل سپاهان به ثبت رسید.

باشگاه استقلال صبح امروز (یکشنبه) طی نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، اعتراض خود را نسبت به داوری مصاف این تیم مقابل سپاهان اعلام کرد.

در این نامه باشگاه استقلال با اشاره به اشتباهات تاثیرگذار بیژن حیدری، از جمله اعلام نکردن پنالتی به سود استقلال و اعلام خطای بی مورد از سوی جعفر سلمانی بر روی مظاهری، خواهان تکرار نشدن این گونه اشتباهات و دقت بیشتر در نحوه چینش داوران شده است.

در پایان این نامه همچنین باشگاه استقلال خواهان برخورد قانونی با بیژن حیدری شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    بابا مثل سال قبل هر بازی یک پنالتی هدیه دهید قال قضیه کنده شود.. والله
  • اس اس سوبله چوبله IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    استقلال باید از حقی که قانون در اختیارش گذاشته کاملا استفاده کنه خطایی که بازیکن سپاهان روی آرمان رمضانی در محوطه جریمه کرد حتی کارشناسان مورد وثوق آقایان هم وادار به تائید پنالتی کرداما گویا برخی هنوز ترجیح میدهند درخواب غفلت بمانند استقلال حتی یکقدم هم در مورد ناداوریها نباید پاپس بکشد
  • شیش ۶ IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    لیگ شروع شد .قر و اطوار کیسه کشا هم شروع شد.هفته ی اول پنالتی مفت میخان.حالا گیریم دقیقه ۸۶ هم یه پنالتی مفت گرفته بودن براتون فکر کردید تا دقیقه نود دوتا دیگه هم پنالتی میگرفت داور که مثلا برنده بشید!حالا خوبه به عقیده ی تمام کارنشناسان کیسه کش این کیسه تا صدسال دیگه هم دنبال سپاهان میدوید گل بزن نبود.هرچند همون مثلا یه پنالتی مفت را هم که بهانه کرده اید از کجا معلوم گل میشد با این تیم درپیت و بازیکنان در پیت تر. بابا حمیدتون هنوز داره نسبت به پنالتیهای مفت پارسال جواب پس میده شما دوباره شروع کردید به اجرای تاکتیکی که در طول تمرینات تمرین میکنید.دویدن تا ۱۸حریف و منتظر اشاره حریف و بعدم کله پا شدن و منتظر پنالتی مفت اگر این تاکتیک گرفت که چه بهتر اما اگرم نگرفت اقلا بهانه ی خوبیه ی برای توجیه باخت و از اون مهمتر تا ابد طلبکار فدراسیون بودن و مظلوم نمایی.
    • ستاره سرخ ایران IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      دمت گرم داداش کامنت عالیییییی
    • تاجی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      عقب افتاده بایدم زبونت دراز باشه دیگه.. تیم مستضعفینه جهانین دیگه.. تیم مردمییییی.. زاررررت
  • . IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    این داور نباید دیگ قضاوت کنه.هنوز لیگ شروع نشده بدنبال ضربه به استقلاله.
  • تاجی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    خدایا امسال و بخیر بگذرون.. دربازه بان خودش به خودش پا انداخت افتاد توپ و بغل کرد.. میدونین اون گل چه میکرد تو روند بازی.. لعنتیا.. بیارین اون وار بی صصاحابوووو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی