دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
۱۴ |
۴
کارلوس کی‌روش
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران محبوب هواداران باشگاه الاهلی مصر شد.

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان با هدایت تیم ملی مصر در فوتبال این کشور تاثیر مثبتی را گذاشت. 

مربی پرتغالی در مدت ۷ ماه مربیگری در این تیم چندین بازیکن جوان و با استعداد را به فوتبال مصر معرفی کرد و موفق شد این تیم را به فینال جام ملت های آفریقا ۲۰۲۲ برساند ولی در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شد و از قهرمانی بازماند.

کی‌روش بعد از آنکه نتوانست مصر را به جام جهانی ۲۰۲۲ برساند از این تیم جدا شد. اما با وجود رفتن سرمربی سابق ایران از فوتبال مصر ولی همچنان نامش در محافل ورزشی این کشور شنیده می‌شود.

باشگاه الاهلی مصر پرافتخارترین باشگاه جهان با بیش از ۱۲۰ جام قهرمانی به دنبال کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران بود ولی در نهایت مربی پرتغالی به نظر می‌رسد پیشنهاد غول فوتبال مصر را رد کرد.

اما هواداران الاهلی با آغاز فصل جدید لیگ مصر دوباره خواهان جذب کارلوس کی‌روش شدند. یکی از کاربران مصری نوشت: باشگاه الاهلی باید در شرایط کنونی «سورایش» را از سمت مربیگری برکنار کند و سامی را به عنوان مربی موقت تا پایان فصل نگه دارد. دومین اقدام این است که کارلوس کی‌روش را در ابتدای فصل بیاورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ف پرسپولیسی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    باز خبر ورزشی یه تیزر واسه کی روش کار کرد!!
    • پرویز IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      شما خودتو ناراحت نکن .حالا بعضی وقتها باید از مربی های متوسط و ضعیف هم تعریف کرد!!!! حالا باهاشون صحبت میکنم برای مربیهای بزرگی!!!!! مثل اسکوچیچ هم اقداماتی مشابه انجام بدن
    • عادل IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      من واقعآ متوجه نمی شوم که چرا نوع نگاه و قضاوت افراد بايد تحت تاثير تعصب به يک باشگاه قرار گيرد!! چرا هر کسی که طرفدار باشگاه پرسپوليسه سعی می کنه راجع به کيروش نظر منفی داشته باشه ؟؟؟؟
    • پدرام CA ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      آقا پرویز مربی های بزرگی مثل اسکوچیچ و برانکو نیاز ندارن براشون کسی تبلیغ کنه! اونها با تنیجه ها و دستاوردهاشون خودشون برای خودشون تبلیغ میکنند. کسی باید براش تبلیغ کنند که هنوز میخواد نون این رو که 20 سال پیش دستیار فرگی بوده رو بخوره!
    • پدرام CA ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      آقای عادل من اسم طرف رو نمیارم که شما دوباره به من توهین شخصی نکنی! مورینیو با اون همه دستاورد وقتی دو سه سال نتیجه نگرفت زمزمه ها شروع شد! "نکنه اونهام شانسی بوده! نکنه دیگه دستش رو خوندن! و..." اکر دوباره موفق نمیشد این زمزمه ها تبدیل به فریاد میشد! حالا سوال اینه که به یک مربی که هیچ افتخاری هم در بزرگسالان نداشته چند سال و در چند جا باید فزصت داده شه تا معلوم شه که به هر دلیلی به درد این کار نمیخوره؟ 5سال؟ 10 سال؟ 20 سال؟ یکجا؟ دو جا؟ شش جا؟ نظر بزرگان فوتبال دنیا هم که معلومه! اگه روی کین 15 سال پیش میگفت عالیه! (که واقعا هم برای اون دوره بوده) صلاح و خامس و دستیار خودش که همین یکی دو سال اخیر نسخه اش رو پیجیده اند!
    • عادل IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      درپاسخ به پدرام : به نظر من كيروش مربي بسيار تاثير گذاري براي فوتبال ايران بود و درس هاي زيادي به مديران و بازيكنان و مربيان ايران داد و به نوعي تفكر حرفه ايي را به آنها ياد داد . در خصوص نتيجه هم به استثناء ٢ باخت مهم در مقابل عراق ٢٠١٤(١٠٠ دقيقه ١٠ نفره و باخت در ضربات پنالتي ) و باخت در مقابل ژاپن در نيمه نهائي ( اشتباه فاحش كنعاني زادگان ) در بقيه موارد بسيار خوب بازي كرد. در مصر عالي بود و در كلمبيا هم كه شيوع كرونا و تعطيلي فوتبال برنامه هاش را بهم زد ! يادمون نره كه در كوپا آمريكا اول آرژانتين را با مسي شكست داد .صلاح و خامس هيچوقت راجع به كيروش حرفي نزدند جز تعريف وتمجيد ! هرچند كه خامس فوتبالش به خاطر تنبلي و تن ندادن به سختي تمام شد و به فوتبال قطر رفت. اينكه شما از كيروش خوشت نياد و دوست داشته باشي بدش را بگي حقتونه و من هم به خودم حق مي دهم كه به روش خودم ازش دفاع كنم .اگر خداي نكرده ناخواسته بي احترامي كردم، از شما عذرخواهي مي كنم .
    • پدرام CA ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      عادل خان در این که کیروش به فوتبال ما خدمت کرد ذهنیت خرفه ای بهشون داد و نگرش تیمی و انفرادیشون رو نسبت به مقوله دفاع تصحیح کرد شکی نیست. بعد از باخت به عراق که حق خوری عیان بود همه منتظر بودیم که همون کاردفاع رو در بخش هجومی بکنه ولی با اومدن تاج رفت دنیال پول.خانزاده بانک سامان و 3 میلیون برای اردوی 10 روزه! میدونید دولت کانادا سالی چقدر به فدراسیون اینجا برای کل هزینه هاش بودجه میده؟ 4 میلیون دلار! در ضمن 8 سال برای هر مربی کافیه به خصوص که دو برابر مربیهای دیگه بازیکنها در اختیارش بودند. اشکال از نوع حمایت ازشه تو ایران. زاپن نصف تیم برگشتن به داور چرا میگید کنعانی؟یک چیز ساده: همه از حماسه سئول صحبت میکنند. برید خلاصه اون باری و بازی 4 سال قیل ما در سئول رو ببینید و بعد با هم صحبت کنیم. من که هر دوبازی رو زنده دیدم چند روز قبل بنا به توصیه کسی خلاصه هر دو رو دیدم و خلاصه کف کردم. ستاره اولی رحمان و دومی گلر کره بود! ما واقعا الکی رفتیم ج ج! در هر حال از بزرگواریتون ممنونم
    • پرویز IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      پدرام عزیز.ای استاد همه چی دون.انشالله بعد جام جهانی در مورد اسکوچیچ حرف خواهیم زد!!! البته امیدوارم رنگ عوض نکنی که میدونم میکنی چون ظاهرا لنگی هستی.معتقدم کسی که اسکوچیچ رو مربی خوبی میدونه اصلا نباید باهاش بحث کرد.برانکو رو هم سوای قهرمانی های بودار پرسپولیس ، در سطح بین الملل چیزی ازش ندیدیم. در کل درک تفاوت این دو تا ویچ با کیروش فقط و فقط ذره ای وجدان بیدار میخواد که شما به سبب لنگی بودن بی بهره اید. انشالله در جام جهانی خواهیم دید که اسکو چه جواهر ارزشمندیه!!! ای کاش به رسم مردانگی و آزادگی لااقل اون موقع یاد بگیری سکوت کنی
  • مسی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    فردوسی پور وکی روش دو آدم با دیسیپلین ، مانند اینها پیدا نمیشه
  • داش فر IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    با این هواداران فهیمه که یک باشگاه از جهان سوم میشه پرافتخارترین جهان. حقشونه واقعا.
  • تهران IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    چون کیروش اکثرا از لژیونرها دعوت میکرد وبه هیچ کس باج نمیداد به خاطر همین پرسپولیسی ها دوستش ندارن با اینکه خارجی بود میدونست تو فوتبال ایران چه خبره زمان کیروش تیمهای پایتخت واسه جذب یه بازیکن قول ملی پوش شدن نمیدادند اصلا نمیتونستند
  • پدرام CA ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    یک طرفدار از کل مصر یک پیامک داده! اون هم لابد اسمش العادل الجنتی بور بوده این پیامک که تازه نکفته بیارینش گفته مربی رو عوض کنید مربی موقت بزارین تا فصل بعد انگار طرف هم میدونه کیروش تا اول فصل بعد هیج پیشنهادی نخواهد داشت مردم مصر سابه کیروش رو باتیر میزنن میگن پول گرفته بوده که گلر پنالتیگیر ما رو نیاورده تو آخر بازی! البته این حرف مفتیه ولی مصریا عاشق توطئه اند. اینه که بشنو و باور نکن
    • ناصر IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      آبرادر،آقا پدرام......وقتی اسطوره فوتبال ایران علی آقای دایی کسی که‌ هر مراسم مهم فوتبالی در سطح جهانی دعوت میشه،از کی روش و عملکردش تعريف میکنه،حالا یکی مثل من و جنابعالی که‌ سواد فوتبالیمون در حد یه فوتبال دستی هم نیست،نباید قضاوت اونم ناحق کرد!با دیدن پخش‌ مستقیم بازی یا دوباره‌ دیدن بازی آیا ميشه ادعا کرد؟.......خیر!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی