۱
لژیونری که در لیگ یک هم بازی نمی‌کند!/ آینده مبهم هافبک دفاعی خلاق که چشم امید به تیم ملی دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید عزت‌اللهی در ترکیب وایله برای هفته اول لیگ یک دانمارک حضور ندارد.

در حالی‌ که سعید عزت‌اللهی این روزها در تمرینات وایله شرکت می‌کند و قصد دارد که به‌زودی مقصد خود را مشخص کند، خیلی ها می گفتند این بازیکن در هفته اول لیگ دانمارک بازی خواهد کرد. اما عزت اللهی در فهرست وایله قرار ندارد و همچنین تا زمانی که تکلیفش برای فصل جدید مشخص نشود، قصد ندارد که برای این تیم دانمارکی به میدان برود.

مشخص نیست عزت اللهی چه مسیری را در فوتبال طی می کند. او از زمانی که لژیونر شد، روند مثبتی را طی نکرد؛ یعنی داستانی برای او اتفاق نیفتاد که بگوییم پیشرفت قابل توجهی داشته است.

شاید اگر حضور عزت اللهی در بازی های تیم ملی نبود، او به طور کلی فراموش می شد! با این همه سعید، جزو بازیکنانی است که از نظر فنی، اغلب مربیان قبولش دارند و در پست هافبک دفاعی نیز بسیار مطمئن عمل می کند اما در انتخاب تیم های خارجی، متاسفانه دستاورد خاصی نداشته است.

گفته می شود مذاکرات سعید عزت اللهی با ۳ تیم در جریان است و باشگاه وایله نیز مذاکره برای دریافت رقم رضایت نامه را پیش می‌برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخدل IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    بازیکنی که ازالغرافه دیپورت میشه ودر لیگهای درجه ۴اروپا هم سکونشینه، خودش نشون میده که بیشتریه توریسته تایه بازیکن فوتبال ،فقط قصدداره خارج زندگی کنه وهیچ برنامه ای واسه فوتبالش نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی