استقلال آماده امضای قرارداد ستاره محبوب/ تلاش بی‌فایده یک بازیکن برای حضور در جمع آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها معتقدند بر سر این موضوع از راهکارهای قانونی بهره برده‌اند تا مطهری را از لیست خود خارج کنند.

استقلالی‌ها مانند سال گذشته با مشکلات زیادی برای بستن لیست خود مواجه شدند و همان‌طور که پارسال احمد موسوی با مکافات زیادی در دقایق پایانی قبل از بسته‌شدن پنجره از لیست آبی‌ها خارج شد، حالا نیز بر سر خروج مطهری از لیست استقلال جنجال بزرگی ایجاد شده است.

با این حال استقلالی‌ها معتقدند بر سر این موضوع از راهکارهای قانونی بهره برده‌اند تا مطهری را از لیست خود خارج کنند. این درحالی است که هنوز سرنوشت کاوه رضایی مشخص نیست. یک مقام مسئول در استقلال در این خصوص  گفت: «هیچ ابهامی درباره قرارداد رضایی وجود ندارد و مساله اداری این بازیکن در بلژیک به پایان رسیده و از آن جایی که تحت قرارداد با هیچ باشگاهی نیست، می‌توانیم به‌عنوان بازیکن آزاد او را بعد از بسته شدن پنجره نیز به لیست خود اضافه کنیم.» استقلالی‌ها معتقدند با پرداخت حق و حقوق مطهری طی روزهای آینده این بازیکن نیز آزاد شده و رضایی جایگزین او خواهد شد.

به این ترتیب مهاجم مازاد استقلال راهی به جز جدایی از این تیم نخواهد داشت و تلاش او طی چند روز اخیر برای باقی مانده در لیست استقلال بی فایده بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Payam SE ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    دوست دارم این مطلب چاپ بشه ؛ من ایران زندگی نمیکنم اما اخبار وکاملا بیشتر از هرکسی که ایرانه پبگیری میکنم (ورزشی). مطلب: بازی ملوان استقلال چیزی که باعث تعجب شد و هیچ کس اصلا ندید !!! تغییر آهنگ بازی از زمانی بود که روزبه چشمی هافبک بازی کرد و توپ گیری های بدون تکل و تک پا ، پاسهای رو به جلو و گوشه به وینگر ها !! این یه بار دیگه ثابت کرد چرا دو دهه میشه تو فوتبال دنیا گرون و مطرح ترین بازیکن ها هافبک های دفاعی خوبن و چرا میگن یه بازیکن باید پست خودش بازی کنه ، ضرب آهنگ بازی زمانی منظمه که یه رهبر میانه میدان باشه اصطلاحا میانه داری کنه ، تو بازی ملوان فرق کلاس یک هافبک دفاعی سطح بالا که جام جهانی بازی کرده و بهترین هافبک فصل گذشته لیگ کاملاااااا مشهود بود ، با احترام به زحمتی که مهدی پور و نیک نفس میکشن . بی دلیل نیست که استقلال و ساپینتو با این سطح از بازیکن نامدار به هنوز به دنبال عزت اللهی میگرده . پیام از سوئد.
  • دختر تاجی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    نمیشه هم ارسلان باشه هم کاوه؟🥺حیفه گیتاریستمون بره😭💔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی