نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
۸ |
۴
کارلوس کی روش
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگار نزدیک به باشگاه الاهلی به شایعات حضور کارلوس کی روش در این تیم توضیحاتی داد.

این روزها سفر کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران به مصر شایعات زیادی را درباره تیم جدید مرد پرتغالی ایجاد کرد. یکی از شایعات، حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت الاهلی بزرگترین باشگاه فوتبال این کشور و غول بزرگ فوتبال آفریقا بود. «محمد الهلیس» خبرنگار نزدیک به باشگاه الاهلی و فعال در نشریه «المصری الیوم» درباره این شایعه، توضیحات زیر را ارائه داد:

 شایعاتی مطرح شده در زمینه بازگشت کارلوس کی‌روش به فوتبال مصر آیا صحت دارد؟

نه به هیچ وجه. کارلوس کی‌روش به قاهره آمده تا کارهای اداری باقی مانده از زمان مربیگری‌اش در تیم ملی مصر را انجام دهد و مطالباتش به تعویق افتاده‌اش را بگیرد.

پس احتمال حضور او بر روی نیمکت باشگاه الاهلی را رد می کنید؟

بله؛ به هیچ وجه حضور کی‌روش در الاهلی درست نیست. باشگاه الاهلی تا الان هیچ مذاکره ای را با کارلوس کی‌روش انجام نداده است و این اخبار صحت ندارد. این شایعات تنها به دلیل سفر این مربی به قاهره مطرح شده است. باشگاه الاهلی هنوز درباره آینده سوارش سرمربی وقت تصمیم نهایی را نگرفته است. اگر بخواهد تصمیم بگیرد این مربی را کنار بگذارد بدون شک کارلوس کی‌روش در لیست الاهلی قرار نمی گیرد چون سن کی‌روش بالاست و با اهداف الاهلی هماهنگ نیست. مخصوصا اینکه باشگاه به دنبال جذب مربی ای سرشناس است که سابقه مربیگری در مصر را نداشته باشد.

***

کارلوس کی‌روش در سال جاری برای مدت ۷ ماه روی نیمکت تیم ملی مصر نشست و موفق شد این تیم را نایب قهرمان آفریقا کند ولی از راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند تا از سمتش کنار گذاشته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد حسین NL ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    جام جهانی به غیر از کیروش یعنی آبروریزی و تحقیر. شک نکنید. کسانی که طرفدار اسکوچیچ هستند یا فوتبال رو درست درک نکردن یا منفعتی براشون داره فوتبال هجومی رو نمیشه تو سه تا بازی جام جهانی بازی کرد! باید 10 سال فوتبال مملکت رو حساب و کتاب باشه تا بشه مثل ژاپن یقه بلژیک و اکوادور رو فوتبالی گرفت! کیروش در حال حاضر بهترین گزینه است. شکی هم درش نیست.
  • دکتر IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    درود بر همه دوستان صورت مسئله این است که اقایان که در تصمییم گیری هاشون هیچ تغییری ایجاد نمی کنند باید مواظب باشند خیلی زود هم باید جواب دهند جواب هشتاد میلیون ایرانی که در جام جهان دیده اند که چه نمایشی روبروی آراژانتین و پرتغال داشتیم و متاسفم برای دوستانی که عنوان می کنند فوتبال تدافعی آقای کی روش را زیر سوال می برنند عزیزان سطح مقایسه چند ثانیه در ذهنتون اگر مغزی هست مقاسه کنید مقایسه چمپیون لیگ با لیگ آماتور ایران ...بعد حتما می خواهید در مقابل انگلیس هجومی بازی کنید ده تا هم بزنید!!! همون تفکرات هست که سال ها فوتبال ما را درگیر خیالات واهی کرده از طرف دیگه حواسمون به مقایسه ها باشد مربی خونه به خونه با سرمربی ریال مادرید از مادر بزرگتون هم سوال کنید جواب درستی می دهد این تیم زحمات هشت سال آقای کی روش است کمپ تیم ملی و.... این نسل ساخته خود آقای کی روش است ....ما در مقابل تیم های بزرگ صدرصد به تجارب گرانبهای آقای کی روش نیاز داریم شک نکنید حتی یک درصد .....اگر آقای کی روش درگیر می شدند و حرص می خوردند برای غیرت ایران و ایرانی بود نه برای خودش ....آقایون می خواهند
    • ف پرسپولیسی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      نمیدونم چجوری دکتر شدی اما تا جاییکه ما یادمونه جلو امارات و بحرین و عراقم اتوبوس پارک می کرد!
  • مسی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    کی روش جای خالیش خیلی احساس میشه ، هر جا باشه طرفدار همون تیم هستیم
  • تاج مافیا DE ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    تمام دنیا سر نخواستن کیرروش دعواست بعد تو ایران تاج میگه رئیس فدراسیون بشم میخوام کیروش رو دوباره برگردونم !!! بعد از گندی که سر قرارداد ویلموتس زد میخواد یه گند دیگه با قرارداد با مربی اخراجی مصر و کلمبیا بزنه !
    • ف پرسپولیسی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      گل گفتی! نمیدونم چرا بعضیا فکر نمیکنن که کی روش اگه مربی بود کلمبیا و مصر رو از جام جهانی محروم نمیکرد، جز ریختن بازیکنا تو دفاع حتی جلو امارات مگه کاریم بلده؟ هنوز 3-0 جلو ژاپن یادمون نرفته! بعد جام جهانی یه مربی بزرگ بیارید قبول اما نه کی روش!
    • انسان باشعورفهیم ومنطقی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      تاح دنبال پورسانت قراردادهست بایدبایک نفرقراردادمنعقدشودتاپور سانت به جیب بزنندطریقه اخذپورسانت خوب یادگرفتنداسکوویچ اگر ادامه یابدقراردادی نیست تامنفعت به جیبش برسدادامه قرارداد هست لذا قاسمپور تاج ووودنبال چرب شدن سیبیلشان هستند مردم وتیم ملی وووبرایش پشیزی ارزش قایل نیستنداسکووبچ که نمیفهمدپورسانت چیه که به انهابدهددرضمن قراردادبسته شده وووامافردوسی قاسمپور طارمی وووزیادفعالیت کردندتا سیبیلهایشان باقراردادجدیدچرب شودعادل،حتی بابلیطی که رفت وبرگست قاسمپوربرایش تهیه کردچله تابستان رفت بندرگرم گرم بوشهر تا با ننه طارمی مصاحبه کند،وووو خنده دارهست مصاحبه ننه طارمی خاله با عادل ببینیدارخاله مهدی بپرسید واقعیت به سمامیگوید، مابه مردهای فضول وفتنه انگیز وشروانهاکه کارشان فتنه هست سرک کشیدن درزندگی مردم وازخودراصی وحسودهستنددراصل مثل زنهامیماننددقیقا مثل طارمی،،خاله زنک هستنددرپرسپولیس فتنه بپامیکننددرتیم ملی دوبارفتنه راه میندازنداینهاخاله زنک هستند وان راخلاصه کرده میگوییم خاله مهدی ،،خاله طارمی ،دراصل همان خاله زنک هست
  • Milad IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    بعضی از دوستان میگن کیروش به پیشکسوت ها فوتبال ایران بی احترامی کرده خوب اونا میرفتن علیه این عزیز مصاحبه میکردن ایشون هم طبیعتا بامصاحبه جوابشون رو میداد به قول معروف جواب سلام،علیکه درضمن اگه کیروش به فدراسیون و فوتبال ایران فشار آورد به خاطرتعصبی بود که داشت وقتی مصاحبه بازیکنان تیم ملی روببینید که میگفتن کیروش سراسرهتل واتاق بازیکنان رو کرده بودعکس بازیکن کره ای که به فوتبال ایران توهین کرده بود بخاطر این بودتابازیکناتحریک بشن که شدن کره رو زمین خودش بردن کیروش خیلی با تعصب و حرفه ای بود،بعضی ها که از فوتبال فقط تخمه شکستن پای تلوزیون رومیدونن بهش میگن دفاع اتوبوسی را اجرا میکرد درصورتی که بازی دفاعی خودش یه تاکتیک است تیمهای پرافتخار دنیا مثل ایتالیا به ما چی میکن میکن با دفاع هم میشه فوتبال بازی کرد و نتیجه گرفت و برد،من نمی گم کیروش بیاد یااسکول نمونه میگم کیروش باعث تیم حال حاضرحاضره ایرانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی