نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
مهدی تاج و کارلوس کی روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال می‌کوشد تا اوضاع تیم ملی را قبل از اردوی اتریش، با احتیاط رصد کند. فعلا هیچ عجله‌ای در کار نیست.

سکوت مهدی تاج پس از پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال و بی پاسخ گذاشتن برخی پرسش‌های مهم، غیرطبیعی نیست.

تاج ترجیح می‌دهد در فدراسیون فوتبال به طور کامل مستقر شود، تیم ملی به اردوی اتریش برود و ۲ بازی دوستانه اش را برگزار کند تا سپس وارد مرحله تصمیم گیری شود.

تاج می‌داند تیم ملی در حال حاضر مشکلات بسیاری دارد؛ منهای مسائل فنی که تیم آماده ای برای بازی‌های بزرگ نداریم و نمی‌دانیم مقابل انگلیس و آمریکا چه نتایجی کسب می‌کنیم، به لحاظ وضعیت درون تیمی هم اوضاع، تعریف چندانی ندارد. در نتیجه تغییر و تحول در کادرفنی تیم ملی حتی پس از اردوی اتریش، اتفاقی عجیب نیست و هر لحظه امکان دارد شاهد یک رفرم اساسی باشیم.

گزینه نخست جانشینی اسکوچیچ هم چنان که همه می‌دانند، کسی نیست به جز کارلوس کی روش. این مربی برای بازگشت به ایران بر خلاف دوره‌های گذشته که شروط سنگینی داشت، مسیری هموارتر دارد؛ چرا که بحث کی روش با فدراسیون فوتبال ایران از مسائل مالی عبور می‌کند و این دفعه نه تنها می‌تواند تیم خودش را دوباره به چنگ بیاورد که بار دیگر طعم حضور رویایی در «جام جهانی» را می‌چشد.

کی روش ممکن است سرمربی تیم ملی نشود و ما با اسکوچیچ راهی جام جهانی ۲۰۲۲ شویم اما اگر هر اتفاقی رخ بدهد، این بار او از فدراسیون فوتبال، توقع زیادی ندارد. در نقطه مقابل، اسکوچیچ هم می‌کوشد همان مربی باب میل همه باشد و تیم ملی را در اردوی اتریش منسجم تر کند. نتایجی هم که در ۲ بازی تدارکاتی می‌گیرد، آبرومند باشد تا مبادا فدراسیون فوتبال برای مذاکره مجدد با کی روش ترغیب شود.

آنچه مهم است اینکه فعلا بحث کی روش با فدراسیون فوتبال و حتی اسکوچیچ در این شرایط، خارج از مسائل پولی و مالی است و جام جهانی در اولویت قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رامین IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    آقا این مسخره بازیها چیه اگه می خوان کی رش رو بیارن خوب علنا اعلام کنند اگه هم سرمربی اسکوچیچه به این بدبخت بگین تا تکلیفش معلوم بشه...
  • ناشناس IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    نیمکت تیم ملی در جام جهانی بدون آقای اسکوچیچ مساوی است با نمک نشناسی ایرانیها ، فکر نکنم کسی حاضر بشه بیاد جای سرمربی که تیم ملی رو در بهترین وضعیت بعنوان تیم اول آسیا رسوند به جام جهانی در هر صورت چنین کاری کنید مضحکه دنیا می شیم در کجای دنیا مربی یا بازیکنی که نتیجه آورده عوض می کنن دست از سرش بردارید
    • دکتر IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      نمک نشناسی دیگه چیه!! پس منافع ملی غرور ایران خواسته مردم...باید یک مربی با دانش بیایید شوخی نیست جام جهانی ابروی ایران در خطره نه ابروی ایچ ها
  • ناصر NL ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    تا قبل از پایان اردوی اتریش تغییری رو نخواهیم دید. تاج ادم زرنگیه و بی گدار به اب نمیزنه و اصلا بحث دوستی یا علاقه به کیروش یا اینکه فکر کنید خواست مردم براش اهمیت داره، خبری نیست. اینجا ایرانه عزیزکانم!!! اون نگرانه اینه که چوب دوسر طلا نشه. تیم رو میفرسته اردو. به احتمال بسیار زیاد شما بخون حتما دو تا نتیجه نسبتاً بد یعنی باخت میاره (دو دستگی تیم و سطح مربی گری اسکوچیچ رو هم لحاظ کنید)، اونوقت تاج بظاهر مجبور میشه!! خواست قبلیش (و قلبیش) یعنی قولی رو که داده بود عملی کنه ولی با تاخیر. اونوقت دیگه در صورت نتیجه بد تیم ملی (دور باد) تاج خیالش از مدیریتش راحته، اگه تیم تتیجه بگیره که دیگه خوش بحال تاج و ما و دم از مدیریت جهانی و جهادی و نهادی میزنه اوستاد.
  • ناصر NL ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    دوست ناشناس، یعنی چی "نمک نشناسی ایرانیا" قطر نصف شهر امل هست، احنمالا بدونی کجاست،کلی خرج کرده واسه برگزاری جام جهانی بخاطر اینکه دیده بشه،اونوقت شما میگین ۹۰ میلیون ایرانی و کشور ایران بخاطر ادمهایی که از روی احساسات تصمیم میگیرن، مثل شما، ناراحت، سرخورده و نامید تر بشن که مربی مورد علاقه شما بره جام جهانی، و شاید بخاطر اینکه صرفا مخالف کیروش هستین. شخصا ترجیح میدم نکونام یا دایی تیم رو ببره جام حهانی حالا که قراره تیم به خاک بره با تفکرات ادمهایی مثل و همفکر شما.در مورد تغییر مربی، بودن کیروش یا هر کس دیگه میشه بحث کرد که مطمئنا من و شما این وسط هیچ کاره ایم و نظر من در مورد طرز فکر شماست در راستای تشخيص منافع ملی، ولی اینکه هیچ وقت عقل و منطق تو تصمیم گرفتنمون جا نداشته و بقیه باید بخاطرس بسوزن، یه کشور با بزرگی و شکوه ایران رو به اینجا رسونده.کل زور اسکوچیچ رو مقابل کره و تیم دوم الجزایر دیدیم. نمیوونم شما دیدین یا نه!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی