بهترین روش کاشت مو برای نتیجه طبیعی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد ورود روش های متنوع به عرضه پیوند مو هستیم.

یکی از دغدغه های اصلی کاندید های پیوند مو، انتخاب بهترین روش کاشت مو برای به دست آوردن نتیجه مطلوب می باشد. برای داشتن تراکم بالا، بایستی بانک موی مناسبی را داشته باشید. به این منظور آزمایش های لازم قبل از پیوند مو را حتما انجام داده و با دریافت مشاوره های حرفه ای در این راستا، بهترین روش را برای عمل پیوند مو انتخاب کنید. کاشت مو میکروفیت یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین روش های ارائه شده در سال های اخیر می باشد. این تکنیک در مقایسه با دیگر روش های کاشت مو، از نتایج تاثیرگذارتر برخوردار است.

در پیوند مو میکروفیت از قلم مخصوص برای کنترل دقیق استفاده می شود. به همین منظور می توان موی طبیعی و ظاهری زیبا از این تکنیک کاشت به دست آورد. در این روش، گرافتهای برداشت شده مستقیما در ناحیه گیرنده کاشت می شوند. اما در روش های دیگر پیوند برداشت شده ابتدا در محلول ویژه نگهداری و سپس به ناحیه گیرنده انتقال داده می شوند.

آیا موی کاشته شده سفید می شود؟

پس از عمل کاشت مو، در هفته های ۱۲ الی ۱۶ شاهد ریزش موهای سر می شوید که این امر کاملا طبیعی است. پس از ۸ الی ۹ ماه موهای پیوند زده شده به حد کافی و قابل رویت رشد می کنند. پس از طی شدن مراحل رشد مو ها، فرد می تواند تا پایان عمر از موهای کاشت شده که مانند موهای طبیعی هستند، نهایت لذت را برده و موهای خود را اصلاح یا کوتاه نمایند. موهای کاشت شده، مانند موهای طبیعی سفید می شوند و افراد می توانند از رنگ مو نیز استفاده کنند. در حالت کلی کاشت مو هیچ تفاوتی با موهای طبیعی نداشته و پس از گذشت زمان، مانند سایر موهای طبیعی در معرض سفیدی قرار می گیرند. آیا می توان از سفید شدن موهای کاشته شده جلوگیری کرد؟ امروزه راهکارهای نوین برای جلوگیری از سفید شدن موهای کاشته شده ارائه شده است که افراد می توانند از این طریق از سفید شدن موهای خود جلوگیری نمایند.

استفاده از محلول روغن نارگیل و آبلیمو، محلول رزماری و مریم گلی، محلول آب پیاز، محلول چای سبز و ... از جمله راهکارهای جلوگیری از سفید شدن موهای کاشته شده می باشند. با توجه به اینکه پس از گذشت مدت زمانی پس از عمل پیوند مو، موهای رشد شده کاملا حالت طبیعی به خود میگیرند. به همین منظور می توانید انتظارات رشد، سفیدی، نیاز به کوتاهی و ...را از موهای کاشته شده داشته باشید. دلیل شباهت بسیار بین این دو نوع مو، این است که در زمان کاشت موهای مدرن فولیکول به ناحیه گیرنده انتقال داده می شوند و دقیقا به بانک مویی که موی طبیعی از آن انتخاب شده شبیه هستند.

آیا کاشت مو دائمی است؟

کاشت مو، روشی تاثیرگذار برای مقابله با ریزش مو می باشد. برای اینکه بتوان نتیجه ای طبیعی از کاشت و پیوند مو به دست آورید بایستی بانک موی مناسبی را داشته باشید. در برخی از مواقع به دلیل بانک موی ضعیف، نتیجه ی بسیار ضعیف را مشاهده می کنیم. به همین منظور برای اینکه بتوان به تراکم و حجم ایده آل از پیوند مو دست پیدا کنید، حتما بررسی های لازم برای مشخص شدن بانک موی مناسب برای پیوند را انجام دهید. نتایج کاشت مو پس از گذشت ۷ الی ۹ ماه قابل مشاهده بوده و تا ۲ سال ممکن است به رشد خود ادامه دهد. به گونه ای که هرماه نیم اینچ به طول ساقه موهای کاشته شده افزوده می شود. در این میان برای بسیاری از مخاطبان جای سوال است که آیا پیوند مو دائمی است یا نه؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت رشد فولیکول های موی پیوند زده شده، دائمی بوده و راهی برای برگشت به حالت قبلی وجود ندارد.

توجه داشته باشید که فولیکول های کاشت شده مانند دیگر فولیکول های مو، دارای طول عمر بوده و با گذشت زمان و افزایش سن ممکن است نازک تر شوند. اما هرچقدر فولیکول های مو نازک تر شوند باز هم تا پایان عمر حداقل مقداری مو تولید می کنند. به همین دلیل ماندگاری کاشت مو را می توان برای یک عمر در نظر گرفت. شما می توانید با انتخاب این روش به راحتی از دست ریزش مو و طاسی سر خلاص شوید. البته توجه داشته باشید که برای به دست آوردن نتیجه مطلوب، بایستی بهترین روش پیوند مو، زیر نظر متخصص به بهترین شکل ممکن انجام شود. در غیر این صورت می تواند نتیجه نامطلوبی به دنبال داشته و به دلیل مراقبت های اشتباه پس از کاشت، شاهد ریزش و رد کردن پیوند باشید.

بهترین روش کاشت مو برای نتیجه طبیعی

نشانه های پیوند موی موفق

بدون تردید هر فردی قبل از اقدام به کاشت مو، به درصد موفقیت آن فکر می کنند، چرا که این موضوع اصلی ترین هدف کاشت می باشد. همانطور که می دانید روش های مختلفی برای پیوند مو وجود دارد. هر یک از این روش ها دارای ویژگی های مختلف و نتایج متفاوتی هستند. به همین دلیل می توان گفت درصد موفقیت در کاشت مو به دلایل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل تاثیرگذار در موفقیت کاشت مو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تجربه پزشک متخصص و بهره مندی از خدمات به روز و با کیفیت
  • تعداد گرافتهای برداشت شده از ناحیه مدنظر
  • انتخاب روش مناسب و تاثیرگذار برای پیوند مو
  • سن فرد و شرایط جسمانی وی
  • مراقبت های قبل و بعد از عمل
  • تقویت های لازم پس از عمل پیوند مو 

زمانی که متقاضی به کلینیک جهت پیوند مو مراجعه می کند، در وهله اول برایش جای سوال می باشد که آیا با پیوند و کاشت مو می تواند برای همیشه از طاسی و ریزش مو خلاص شود؟ آیا عمل پیوند مو برای وی موفقیت آمیز خواهد بود یا نه؟ برای به دست آوردن نتیجه موفق از پیوند مو، بایستی تمامی نکات و توصیه های گفته شده توسط پزشک متخصص را در اولویت قرار دهید. شما می توانید با انتخاب کلینیک کاشت مو بیرانوند، تحت نظارت مجرب ترین کادر پزشکی نتیجه مطلوب از عمل پیوند مو به دست آورید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی