نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اروپا پر از نژادپرست است/ آنچلوتی علیه ستاره رئال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای رقص وینیسیوس جونیور ستاره رئال‌مادرید به هنگام شادی گلهایش یک جنجال بزرگ را به راه انداخته است.

دنی آلوس وارد جنجال رسانه‌ای در مورد رقص وینیسیوس جونیور و بحثهای نژادپرستی متعاقب آن شده است.

وینیسیوس جونیور ستاره رئال مادرید روز جمعه بیانیه ای منتشر کرد که در آن از خود در برابر انتقادات و اظهارات نژادپرستانه ای که در نتیجه رقص خود بعد از گلهایش دریافت کرده بود، دفاع کرد. این اقدام او مورد حمایت شدید جامعه فوتبال، به ویژه در برزیل قرار گرفت.

البته کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی صبح شنبه خود با بازیکن خود مخالفت کرد و مدعی شد که «این نوع نژادپرستی در اسپانیا» را ندیده است.

چند ساعت بعد  دنی آلوس ستاره سابق بارسلونا افکار خود را در توییتر بیان کرد. او به توئیت خبرنگار ESPN، مویسس یورنس، پاسخ داد که به این نکته اشاره می‌کرد که رقص وینیسیوس مشکلی نیست.

آلوس برزیلی در این مورد نوشت: «احمق‌هایی که همچنان فکر می‌کنند مشکل رقص است، جدی هستند. آقایان، مشکل واقعی این است که اروپا پر از نژادپرست است و آنها نمی‌پذیرند که ملیت‌های دیگر در کشورشان بیشتر از خودشان برجسته باشند. من تقریباً در همه جا این موضوع را تجربه کردم.»

مدافع کناری برزیلی یکی از صریح ترین افراد معترض در فوتبال اسپانیا در مورد نژادپرستی بوده است. حرکت معروف ان مربوط به وقتی است که در بازی خارج از خانه بارسلونا با ویارئال یک موز به سمت او پرتاب شد، آلوس آن را برداشت و قبل از اینکه کرنر بزند، مقداری از آن را خورد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Jimmy US ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    اینکه میگه اروپا ییها نمیتونن قبول کنن ملیتهای دیگه برجسته تر از خودشون باشن، آیا خود ایشون قبول می‌کنه که در برزیل افرادی از ملل دیگه از برزیلیها برجسته تر باشن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی