نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کری‌ سنگین سرمربی رقیب تیم ملی ایران در جام جهانی/ خط و نشان کاپیتان سرشناس قبل از بازی بزرگ
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از شرایط تیمش در جام جهانی پیش از دیدار مهم امشب سه‌شیرها مقابل ایتالیا صحبت کرد.

در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، امشب از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه، تیم ملی فوتبال انگلیس در میلان میهمان ایتالیا است. دیداری که تکرار مسابقه فینال یورو ۲۰۲۰ است و از این حیث سه‌شیر قصد دارد که انتقام شکست لحظات پایانی و از دست دادن قهرمانی را بگیرد.

تیم ملی انگلیس رقیب ایران در جام جهانی است و اولین دیدارش را با تیم ملی کشورمان در تاریخ ۳۰ آبان برگزار خواهد کرد.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس پیش از این مسابقه از لزوم بی‌رحمی بازیکنان از الان تا انتهای جام جهانی صحبت کرد و مدعی شد که در تمامی مسابقات با تمام قوا حاضر خواهد شد.

سرمربی انگلیس گفت: ما همه چیز را آنالیز کردیم. ما آماده‌ایم تا با بی‌رحمی کامل به مسابقات برویم. من شرایطی را برای تیم و بازیکنان مهیا کردم که اجازه می‌دهد آنها بی‌رحم و کشنده ظاهر شوند. شرایطی که باعث می‌شود آنها در بالاترین سطح خود در این ۵-۶ ساله قرار گیرند.

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس نیز اظهار کرد: ما از نهایت توان خود در مسابقات استفاده خواهیم کرد. ما قطعا یک قدم بزرگ در جام جهانی قطر خواهیم برداشت. بازی مقابل ایتالیا اصلا ساده نیست ولی به نظرم بازی خوبی برای آماده‌سازی خواهد بود.

هری کین نسبت به بازی گذشته تیم ملی انگلیس که با شکست تحقیرآمیز مقابل مجارستان به اتمام رسید واکنش نشان داد و گفت: همه ما این هدف را داریم تا جبران کنیم و شرایط را بازگردانیم. ما ۴-۵ سال خوب داشتیم و الان زمان آن است که آن را جبران کنیم. بازی خوبی در تابستان مقابل مجارستان نداشتیم ولی بازی مقابل ایتالیا یک فرصت است تا مقابل تیمی خوب خودمان را نشان دهیم.

وی ادامه داد: تمام کاری که ما باید بکنیم این است که به آینده بیاندیشیم و پیش برویم. هفته خوبی در تمرینات داشتیم. بازیکنان نشان دادند که چقدر تشنه پیروزی هستند و هدف ما این است که در بازی فردا همه چیز را جبران کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد نصیب IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    ساوتگیت ... هیس
  • + IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    حالم از انگلیسی جماعت بهم میخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی