بی‌برنامه‌ترین پرسپولیس فصل را مقابل تراکتور دیدیم/ گل‌محمدی باید ترس را کنار بگذارد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت، سرخپوشان مقابل تراکتور خیلی سردرگم و بی‌برنامه بودند و هافبک‌های این تیم نتوانستند لوکادیا را در موقعیت گلزنی قرار دهند.

ضیا عربشاهی درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: بی‌برنامه‌ترین پرسپولیس این فصل را مقابل تراکتور دیدیم. بازیکنان پرسپولیس خیلی سردرگرم بودند و تمرکز کافی را برای بازی نداشتند، به همین دلیل نتوانستند توپ‌های خوبی به لوکادیا برسانند. من بارها گفته‌ام که پرسپولیس در آزادی نباید با یک مهاجم بازی کند. لوکادیا مقابل تراکتور تنها بود و موقعیتی هم برای او فراهم نشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس با این شرایط مقابل تیمی قرار گرفت که از ابتدا با هدف به زمین آمده بود. تراکتور به خوبی تیم گل‌محمدی را آنالیز کرده بود و پِرس را از خط دفاع پرسپولیس شروع می‌کردند تا جلوی بازی‌سازی پرسپولیس از خط دفاع آنها را بگیرند. در ادامه بازی هم خط هافبک آنها خیلی خوب بازیکنان میانی پرسپولیس را از کار انداخته بود. بازیکن پرتغالی تراکتور خیلی آماده بود و نشان داد هافبکی حرفه‌ای است. او مهاجمان تراکتور را خیلی خوب تغذیه می‌کرد. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به این موضوع که شیوه بازی تراکتور هافبک‌های پرسپولیس را از کار انداخته بود، یادآور شد: پرسپولیس روز بدش بود و هافبک‌های این تیم نمی‌توانستند پاسکاری کنند و لوکادیا را در موقعیت گلزنی قرار دهند. آنقدر پرسپولیس در بازی رو به جلو بد بازی کرد که لوکادیا تنها دو سه فرصت داشت تا به دروازه تراکتور نزدیک شود. 

ترابی با انتقاد از سیستم پرسپولیس تصریح کرد: این شیوه به هیچ وجه مناسب تیمی مثل پرسپولیس نیست، مخصوصاً وقتی قرار است در آزادی بازی کند. گل‌محمدی باید ترس را کنار بگذارد. سؤال من از او این است که چرا وقتی تیم نیاز به برد دارد و در ورزشگاه خانگی هم بازی می‌کند از یک مهاجم در ترکیب تیمش بهره می‌برد؟ درست است که دیاباته الان مصدوم است و زمان می‌برد تا آماده شود، اما مهدی عبدی و حامد پاکدل هستند و حضور آنها در کنار لوکادیا خیلی می‌تواند مفید باشد. پرسپولیس اگر می‌خواهد همچنان صدرنشین بماند و در پایان فصل قهرمان شود، گل‌محمدی و بازیکنان باید جسور باشند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    دیگه ان شاالله پرسپولیس تمام بردمیشه
    • محسن IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      چه فرقی کردند؟ قول و قرار با تیم داوری رو بهبود دادند؟
  • محند IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    آدم ترسو همیشه توسوهست گلمحمدی هم جون بجونش کنی همینه محافظه کار وترسو ... تنها راه نجات پرسپولیس رفتن یحیی هست
  • سهراب IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    گل محمدی و ترس ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی