نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ستاره مصدوم شاید به جام جهانی برسد/ همه چیز در هاله‌ای از ابهام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی آرژانتین که به نظر می‌رسد یکی یکی در حال از دست دادن ستاره‌های خود تا جام جهانی است حالا با خبری امیدوارکننده مواجه شده.

تیم ملی آرژانتین که به نظر می‌سد یکی یکی در حال از دست دادن ستاره‌های خود تا جام جهانی است حالا با خبری امیدوارکننده مواجه شده است.

ابتدا پائولو دیبالا ستاره تیم رم مصدوم شد و سپس نوبت به آنخل دی ماریا رسید که در بازی یوونتوس با مصدومیت زمین را ترک کند.

مصدومیت پائولو دیبالا در دیدار روز یکشنبه رم مقابل لچه نه تنها برای جالوروسی بلکه برای تیم ملی آرژانتین شوک بزرگی بود. با اینکه گفته می‌شد او به احتمال زیاد جام جهانی را از دست داده است ولی تیم پزشکی آاس رم نتیجه‌گیری نهایی را به انجام اسکن ام‌آرآی موکول کرده بود.

در نهایت دیبالا چهارشنبه در شهر رم اسکن ام‌ارآی انجام داد و مشخص شد عضله کشاله ران او دچار آسیب‌دیدگی شده است. شبکه اسکای ایتالیا دقایقی پیش اعلام کرد بعد از این اسکن پزشکان به دیبالا اطلاع دادند که چهار تا ۶ هفته نمی‌تواند به میدان برود ولی او همچنان شانس حضور در جام جهانی قطر را خواهد داشت.، هرچند که به نظر می‌رسد با آمادگی کامل در این تورنمنت حاضر نشود یا دستکم در بازیهای ابتدایی آمادگی صد در صد را نداشته باشد، موضوعی که در مورد آنخل دی ماریا نیز گفته می‌شود.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز ۲۹ آبان آغاز می‌شود و اگر مدت زمان بهبود دیبالا بیش از چهار هفته طول نکشد او این شانس را خواهد داشت که در قطر با تیم ملی آرژانتین به میدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد رضا یوسفی چوب خط IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    محمد رضا یوسفی چوب خط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی