نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کنایه‌های عجیب پرسپولیسی‌ها به بازیکن تیم‌شان/ مهاجم سرخ‌پوشان نیم فصل جدا می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حامد پاکدل اکثر بازی‌های این فصل پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

حامد پاکدل مهاجم لرستانی پرسپولیس دومین فصل حضورش را در این تیم سپری می‌کند. پاکدل که از همان اول خریدش با انتقادات فراوانی همراه بود، در چند دیدار فصل قبل توانست گلزنی کند و تا حدودی عملکرد مثبتی از خودش به ثبت برساند.

با این حال در همان زمان هم خیلی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس معتقد بودند این بازیکن در حد این تیم نیست و پرسپولیس نیاز به مهاجم گلزن تری نسبت به پاکدل دارند. وضعیت حامد در این فصل حتی از سال قبل هم بدتر شده و این بازیکن اکثر بازی‌های این فصل تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

پاکدل اکثر تمرینات پیش فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد، در طول فصل دوباره مصدوم شد و هفته قبل هم به دلیل سرماخوردگی دیدار مقابل مس رفسنجان را از دست داد و از لیست این دیدار خط خورد. مصدومیت‌های پرتعداد پاکدل باعث شد تا در فضای مجازی خیلی‌ها با این بازیکن و آسیب دیدگی‌هایش شوخی کنند و به نوعی به او کنایه بزنند.

پاکدل در دیدارهایی که غیبت داشت، با گذاشتن استوری برای همبازیانش آرزوی موفقیت می‌کرد و همین موضوع باعث شوخی هواداران با او شد. عده ای از پرسپولیسی‌ها به کنایه می‌گفتند تعداد مصدومیت‌های پاکدل از تعداد استوری‌های او بیشتر شده است. یا حتی عده ای خطاب به مدیران پرسپولیس می‌گفتند برای پاکدل یک کلینیک اختصاصی در ورزشگاه شهید کاظمی احداث کنید.

با توجه به درخشش لوکادیا و آماده شدن دیاباته‌، همچنین توانایی بازی نفراتی مثل عبدی‌، امیری‌، عالیشاه‌، عمری و ترابی در خط حمله‌، کار پاکدل برای بازی کردن در پرسپولیس بسیار سخت است و در صورت ادامه دار شدن غیبت‌های او، احتمال جدایی این بازیکن حتی در نیم فصل هم وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • یه بنده خدا: IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    باید ببینیم پاکدل تو برخورد با کدوم بازیکنی مصدوم شده. بعضی از بازیکنا ولشون کنی تو تمرین میخوان خربازی در بیارن. ای خدا اصول تمرین کردنم باید به یحیی و کادرش یاد بدیم. یحیی بازیکنا رو عادت داده واسه فیکس شدن تو تمرین خودکشی کنن ولی تو بازی اصلی وا بدن و هوادارکشی کنن.
    • هوادارفوتبال IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      باعرض پوزش ازشما من باشما مخالفم .....اینکه بازیکن درتمرین باجدیت کارکنه برای فیکس شدن ضعف مربی نیست واتفاقا قوت مربی هست وتدبیر مربی درنوع تمرین واما بازیکنی که مصدوم میشود ...فوتبال یک ورزش گروهیست وبازیکنان برسر توپ بدون داشتن کنترل صددرصدی درتفکر وعظلات بدنبال توپ میدوند وشاید دراین بین برخوردهایی هم باعث مصدومیت بازیکنان شود وبیشتر بازیکنانی که مصدوم میشوند ازپایه بدن سازی ضعیفی داشته ویا بابدشانسی روبه رو میشوند اینکه جدیت درتمرین راپای .....بازی بازیکن بزادیم کمی بی انصافیست ...درود برشما وتیم محبوبتان💙
    • بولینگ منفور مردمی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      افرین یک بنده خدا،،،،بیخود نیست به لنگ عبده لقب سیرک عبده و چاله میدونی عبده داده شده
  • سه نقطه IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    یحیی اینقدر بدبخت نشده که اصول تمرین رو تو بهش یاد بدی
    • ... IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      سه نقطه جان تو اگه حالیت بود بعد از سه سال هنوز از یحیی حمایت نمیکردی. همونقد که یحیی حالیشه تو هم حالیته.
  • فرشاد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    پاکدل کیه؟مهدی پاکدل؟
  • مهرداد IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    بهترین جا برا سرکیسه کردن همونجاس خوب جای انتخاب کردی تاهستی بخورو استفاده کن جای دیگه این خبرا نیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی