ژاوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی سرمربی بارسلونا بعد از باخت در ال‌کلاسیکو گفت که متوجه تیمش در شرایط بدی قرار دارد.

ژاوی، سرمربی بارسا بعد از شکست ۳-۱ در ال‌کلاسیکوی نیم فصل اول لالیگا مقابل رئال مادرید گفت این باخت ارزشهای زیادی برای او دارد و اینکه متوجه شده که تیمش در شرایطی بدی به سر می‌برد که باید هر چه سریعتر از آن عبور کند.

سرمربی بارسلونا پس از بازی گفت: «احساسم این است که در روندی منفی قرار داریم. اینکه خسته هستیم و کمی دچار خودبزرگ بینی شده ایم. امروز تلاشمان را کردیم. خوشبختانه این بازی فقط سه امتیاز داشت. فرصت این را داشتیم که صدرنشین شویم اما از این فرصت استفاده نکردیم. آنها از موقعیتهایشان استفاده کرده‌اند و خیلی خوب هم دفاع کردند. باید روند تیم را عوض کنیم چون با این روند هیچ چیز به سود ما نخواهد بود.»

از او در مورد آنسو فاتی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و زمینه ساز گل بارسا شد سئوال شد: «احساسم خیلی بد است، نمی‌توانم از هیچ چیزی خوشحال باشم. ما مقابل رئال مادرید بازی کردیم، با انسو فاتی می‌توانستیم ۲-۲ کنیم. می‌دانیم که خوب کار نکردیم. در نهایت تحلیل من این است که ما داشتیم در لالیگا کارمان را خوب انجام می‌دادیم اما اوضا عوض شده است. ما در حال بازسازی هستیم و باید خیلی پیشرفت کنیم.»

ژاوی در مورد تاثیر ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا روی بازی بارسا گفت: «فکر نمی‌کنم تاثیری داشته است. ما کاری کردیم که رئال در محوطه جریمه خود جمع شود، موقعیتهای خوبی هم داشتیم اما آنها را از دست دادیم. لیگ قهرمانان تاثیری روی ما ندااشته. مادرید از سه ضد حمله استفاده کرد و به گل رسید. ما باید با بلوغ بیشتر بازی کنیم و بهتر رقابت کنیم. بابت این باخت بازیکنان را مقصر نمی‌دانم. مسئولیتش با من است. اشتباه من بوده، چند اشتباه مشخص.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی