نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ورزشگاه آزادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال ایران، شرایطی ملتهب را پشت سر می گذارد. حال فوتبال در یک کلام خوب نیست.

آرتین زهرابی؛ حرف‌های جواد نکونام در جریان نشست خبری دیدار تیم‌های فولاد - نساجی، بسیار مهم است.

نکونام می‌گوید؛ «اکنون هیچ‌کس لذتی از فوتبال نمی‌برد، نه شادی هست و نه طرفداری حضور دارد. ما بدون هوادار بازی می‌کنیم، بازیکنانمان که گل می‌زنند، خوشحال نیستند و خوشحالی نمی‌کنند. وقتی تمام استادیوم‌ها تعطیل است، به نظر من لیگ را تعطیل و مسابقات را به بعد از جام جهانی موکول کنیم.»

فوتبال ایران، شرایطی ملتهب را پشت سر می‌گذارد. حال فوتبال در یک کلام خوب نیست؛ آن هم در اوضاع و احوالی که مربیان خارجی خوبی وارد رقابت‌های لیگ برتر شده اند. چند بازیکن درست و درمان خارجی با تیم‌های ایرانی قرارداد بسته اند و این لیگ می‌توانست، اوج هیجان را به ارمغان بیاورد.

از همه مهمتر، جام جهانی ۲۰۲۲ را در پیش داریم. دنیا برای تماشای بازی‌های این جام، سر و دست می‌شکند و سعودی‌ها رکورد خرید بلیت مسابقات را شکسته اند. قطر آماده یک میزبانی تاریخی در آسیا شده است و می‌خواهد ورزشگاه‌های بزرگش را به رخ خیلی‌ها بکشد؛ از جمله به ما که اساسا در ساخت ورزشگاه و حتی حفظ همین استادیوم‌های فرسوده، مدام درجا زده ایم.

تیم ملی ایران نیز با حضور کارلوس کی روش، تبدیل به یک تیم متفاوت شده بود اما همه این اتفاقات خوب، ناگهان از درجه اهمیت ساقط شده اند. لیگ بدون تماشاگر شده، بازیکنان دیگر آدم‌های سابق نیستند و روحیه قبل را ندارند. سیل شایعات در این فوتبال، همه چیز را تحت شعاع قرار داده؛ انگار که عده ای حتی به حذف ایران از جام جهانی رضایت می‌دهند!

رقابت‌های لیگ، دیگر تماشاگر ندارد؛ حتی در دوران پر استرس کرونا هم شاهد این همه بی انگیزگی و رخوت در فوتبال نبودیم. بنابراین از نکونام نمی‌شود خرده گرفت که پیشنهاد تعطیلی این لیگ بی خاصیت را مطرح می‌کند. به پیشنهاد او باید فکر کرد؛ این لیگ، هیچ جاذبه ای ندارد.

لیگی که تماشاگر ندارد، ته دیگ هم نیست؛ چه رسد به لیگ!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سلمان IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    لیگ تعطیل کنن که این زبل خان با خیال راحت بره دستیار کیروش بشه صدای فولاد هم اگر دراومد بگن لیگ تعطیله دیگه.
  • شیش۶ IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    اینکه سعودیها رکورد خرید بلیط را میشکنند و یا قطریها ورزشگاها و هتلهای مافوق پیشرفته شان را و امنیت و اقتصادشان را میخواهند به رخ بکشن مخصوصا به ما که با سرعت نور در حال به قهقرا رفتنیم و هزاران دلیل دیگر مقصر اصلیش دوژمنه !دوژمن.خود شما بعنوان خبرنگار و رسانه جرات ندارید از همین عقب افتاده گی هایی که حداقل مربوط به رشته ی ورزشی هست و به شما ربط داره حرفی بزنید و پشت ترسها و خیانتهای خود پنهان شده اید.چطور توقع دارید از کرات دیگر بیان و برای شما ورزشگاه بسازن و شما را هول بدن به پیشرفت در حالی که جرات ندارید علیه کسانی که باعث و بانی این همه عقب مانده گی و ظلم و ستم و فساد و دزدی و اختلاس و هزاران کوفت و زهرمار دیگه هستند مطلبی بنویسید و یا حتی نظرات مردمی که دلشان برای این مملکت میسوزد و از این همه خیانت به ملت ناراحتند را منتشر کنید.لااقل اگه خودتان علی رغم علم و اگاهی که نسبت به اوضاع فلاکتبار مملکت دارید جرات حرف زدن ندارید نظرات دیگران را سانسور نکنید تا انهایی که مسبب این همه فلاکت هستند فکر نکنند همه ی ملت این جامعه ترسو و بزدل و یا گوش مخملی هستند!!!
    • نوروزی GB ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      الان تو که نظرتو گفتی و سانسور هم نشد دیگه چرا به چی اعتراض داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فوتبال جای ترسوها نیست: IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    مملکت ما خیلی وقته که تعطیله. لیگ بدون هیجان و با کمترین گل با تماشاگرشم مفت نمی‌ارزه. یکی از دلایل بروز این اتفاقات به کارگیری مربیای ترسویی مثل همین آقای پرمدعا (جواد خان نکونام)، یحیی گل‌محمدی، فرهاد مجیدی و رضا عنایتی‌اند که با فوتبال رو به عقب و ضدفوتبال و وقت‌کشی و تمارض فوتبال ما رو به گند کشیدن. خاک بر سر جواد و یحیی کنن که با این همه بازیکن گرون‌قیمت کارشون شده پاس رو به عقب و ترسوبازی کردن. فوتبالی که مدافعینش بشن سرمربی تیماش بهتر از این نمیشن. فوتبالی که یه دروازه‌بان (کارلوس کیروش) بشه سرمربیش بهتر از این نمیشه. وقتی گل زدن فدای کم گل خوردن بشه نتیجه‌اش میشه تک مهاجمه بازی کردن و حبس تو زمین خودی. خدا لعنت کنه دلالها رو که میرن سراغ این ترسوها و تیمهای بزرگو میدن دستشون. نکونام و گل‌محمدی لیاقت داشتن تیم بزرگ و بازیکن بزرگو ندارن. به اینا باید تیمهای دسته یک و دو یا نهایتا پیکان و سایپای بدون مهره رو بدن. وقتی کیروش با رئال مادرید کهکشانی با زیدان و رونالدو و فیگو چهارم میشه خب یعنی این آدم بی‌لیاقت بوده نه رئال مادرید. فولاد کم خرج نمیکنه ولی آخر فصل چی گیرش میاد: موز!!
    • حسن IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      این همه نوشتی خسته نباشی!! حالا من یه سوال از شما دارم: پست گواردیولا در زمانی که بازیکن فوتبال بود چی بود؟!
  • سینا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    ممنون از این‌ قلم‌ ناب و حقیقت گو، عین واقعیت رو گفت👌👏لیگی که تماشاگر ندارد ته دیگ هم نیست چه رسد به لیگ..فوتبال بدون تماشاگر مثل برنج بدون ته دیگ است.. دیدن این فوتبال دیگه واسه خیلیا هیچ حس و حااالی ندارد،مشکلات داخلی و اقتصادی به قدری روی افکار مردم سنگینی کرده که سرگرمیهایی مثل فوتبال به حاشیه رفته متاسفانه!!!
  • ایرانی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    واقعا که ما در حال پسرفت هستیم نه پیشرفت سال به سال بدتر میشه اوضاع
  • سید جواد IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    مگر قرار نبود فوتبال سیاسی نباشه. بیخود وارد مسایلی می شوند که ربطی به آنها ندارد.
  • امید SG ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    اکثر مردم بی حوصله و بی انگیزه هستند!! من عشق فوتبال بودم ولی الان اصلا علاقه ای ندارم و واقعا حضور یا عدم حضور تیم ملی در جام جهانی برایم اهمیت ندارد ! ناامیدی در جامعه حاکم هست ! وضعیت بغرنج اقتصادی و معیشتی ، اوضاع خراب محیط زیست و .... متاسفانه با تحقیر و کوچک نشان دادن مردم، باعث ناراحتی بیشتر مردم میشوند!! روز به روز و ماه به ماه وضعیت زندگی مردم بد و بدتر میشه و ..... اوضاع روحی مردم هم که دیگه گفته نداره .....۴گ
  • زیگزاگ IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    نکونام همیشه اعتراض داره. گلام لیگ ایرانه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی