جنجال پیکه و شکیرا ادامه دارد/ آهنگی که شکیرا برای پیکه خواند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حاشیه‌های پیرامون جدایی جرارد پیکه، مدافع بارسا، از همسرش همچنان ادامه دارد.

پیکه و شکیرا تابستان امسال و پس از ۱۲ سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند از یکدیگر جدا شوند.

این اتفاق با حواشی بسیاری برای هر دوی آنها همراه بود و درگیری آنها بر سر حضانت دو پسری که دارند و همچنین درآمدها و اموال مشترکی که در طول این سال‌ها به دست آورده‌اند باعث شد که حتی کار به دادگاه بکشد.
حالا به نظر می‌رسد که آهنگ جدید شکیرا به نام مونتونیا نیز خطاب به همسر سابق او و رفتاری است که این مدافع بارسا با این خواننده کلمبیایی داشته است.

در بخشی از این آهنگ آمده است:« این اشتباه تو یا من نبود، این تقصیر مونتونیا بود. من هرگز حرفی نزدم اما این موضوع آزارم می‌داد. می‌دانستم چنین اتفاقی رخ خواهد داد.»

در ویدئوی مربوط به این آهنگ نیز شکیرا در کنار اوزونا، خواننده دیگری، در مغازه‌ای به چشم می‌خورد که آهنگ «به تو تبریک می‌گویم» در آن پخش می‌شود و جالب اینجاست که متن این آهنگ نیز درباره زوجی است که یکی از آنها خیانت کرده است.

شکیرا که با چشمانی اشک آلود دیده می‌شود در این آهنگ می‌خواند:« تو فراموش کردی ما روزی چه بودیم. ناگهان دیگر آدم قبل نبودی و به خاطر خودشیفته بودنت ترکم کردی. حالا هوا مثل کریسمس سرد است و بهتر که همه چیز تمام شده است.»

شکیرا در پستی که به مناسبت آهنگ جدیدش منتشر کرد نوشت:« از اوزو و تمام حمایتی که از من داشتید و محبتی که از زمان پخش این ویدئو به من نشان دادید ممنونم. امیدوارم که آن را دوست داشته باشید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی