نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
زوج طلایی این فصل پرسپولیس را بشناسید/ بازیکنی که از سلاطین پاس گل سبقت گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانیال اسماعیلی فر سومین پاس گل خود را به مهاجم هلندی داد.

پرسپولیس در حالی موفق شد در یک بازی سخت و البته کسل کننده از سد ملوان بگذرد که در این دیدار هم درست مثل بازی مقابل مس رفسنجان و چند دیدار دیگر این فصل، یورگن لوکادیا ستاره هلندی این تیم ناجی پرسپولیس شد و با گل زیبای خود باعث گرفتن ۳ امتیاز حساس این دیدار بیرون از خانه شد.

پاس گل لوکادیا را در دیدار مقابل ملوان، دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس ارسال کرد. دانیال که در تابستان پرسپولیسی شد، تا اینجای لیگ موفق شد ۴ پاس گل بدهد و آمار بسیار خوبی از خودش ثبت کند. نکته جالب اینجاست که از ۴ پاس گل اسماعیلی فر، ۳ پاس گل برای لوکادیا فرستاده شده و ستاره هلندی دقیقا نصف گل‌های این فصل خود را روی پاس اسماعیلی فر به ثمر رسانده است.

این درحالیست که از ابتدای فصل همه فکر می‌کردند با توجه به حضور بازیکنان گلسازی مثل ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و امید عالیشاه، این نفرات بیشترین پاس گل را به مهاجمان پرسپولیس بدهند ولی این اتفاق رخ نداد و اسماعیلی فر که یک مدافع است، بهترین پاسور این فصل پرسپولیس محسوب می‌شود.

حالا اساعیلی فر و لوکادیا تبدیل به یک زوج طلایی در پرسپولیس شدند و عملکرد خوب و همکاری‌های عالی این دو بازیکن یکی از دلایل صدرنشینی پرسپولیس به حساب می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • استقلال تاج سر لنگ IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    هشتخورلیس منفور خخخخخخخ
    • پرسپولیس سرور کیسه IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      شیشتقلال منفور خخخخخخخخخخخخخخخ
  • عبدو قاتل تختی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    انتهای فصل.. همه با هم : یحیی حیا کن‌......لنگ پولیس رو رها کن..
  • چهل وسه سال مافیای لنگ IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    لعنت خدا به مافیای لنگ..لعنت خدا بر این انگل فوتبال ایران..چشم دیدن قهرمانی استقلال و ودر صدر بودن را نداشتن..فرهاد مجیدی میدانست که با این مافیا نمی تواند کاری از پیش ببرد ..بنابراین از استقلال رفت...این مافیای لنگ با اخبار و شایعات در ابتدا آقای آجرلو مدیر عامل موفق رو با در مقابل هوادار قرار داد.. تا بر کنار بشه بعد با تحریک سیاوش یزدانی و برخی بازیکنان بین آنها و ساپینتو اختلاف انداخت..حالا از آب گل آلود ماهی هاشون رو بگیرن..این لجن ها ی لنگی آنقدر پست و حقیر هستن که هیچ تاکتیکی با یحیی ندارن ولی با امتیازهای معیشتی دقیقه نودی و با کمک داوران و پنالتی به زور امتیاز میگیرن..ولی بازیهای زیبای استقلال منجر به نتیجه نمیشه...واقعا تاسف خورد به حال تاکتیک اتوبوسی برخی تیم ها...ولی با همه این حرفها ساپینتو رفتترش رو متعادل کنه باز استقلال قهرمان لیگ برتر میشه..انشاالله.
  • فوادپرسپولیسی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    دانیال ماشاالله عالیه عالی تر هم میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی