نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ستاره‌های مورد نظر آرسنال برای ژانویه ۲۰۲۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نشریه «سان» در گزارشی از لیست خرید زمستانی میکل آرتتا برای آرسنال رونمایی کرد که بازیکنان این لیست ۲۰ و ۲۱ ساله هستند و خبری از مهدی طارمی در آن نیست.

باشگاه آرسنال در پی عملکرد خوب توپچی‌ها در لیگ برتر انگلیس تصمیم دارد ۵۰ میلیون پوند برای جذب بازیکنان جدید در اختیار میکل آرتتا قرار دهد تا تیم را تقویت کند و فرصت قهرمانی از دست نرود.

تأمین هزینه خرید

نشریه «سان» خبر داد، سرمربی ۴۰ ساله اسپانیایی آرسنال می‌خواهد حداقل ۲ بازیکن دیگر به تیمش اضافه کند تا شروع درخشان در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را در سال آینده هم ادامه دهد. استن کروئنکه مالک باشگاه هم با وجود پرداخت ۱۳۰ میلیون پوند در تابستان ۲۰۲۲ برای جذب گابریل ژسوس، اولکساندر زینچنکو، فابیو ویرا، مت ترنر و مارکینیوس آماده است تا هزینه‌های دیگری را هم بپردازد.

هواداران اندکی پیش از شروع فصل انتظار داشتند توپچی‌ها وارد چالش قهرمانی شوند و از تیم‌های بیگ‌سیکس مثل لیورپول، منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام فاصله بگیرند و بالاتر از منچسترسیتی قرار داشته باشند. اما فاصله ۲ امتیازی با سیتی باعث شده نگرانی‌هایی بابت از دست رفتن صدر جدول به‌وجود بیاید و از حالا به تکاپو افتاده‌اند.

بزرگ‌تر کردن دایره بازیکنان

آرتتا روی یک گروه اصلی از بازیکنان متشکل از ۱۵ نفر حساب کرده و مجبور است به برخی در لیگ اروپا هم بازی بدهد. او مشتاق است تا به بازیکنانی مثل گرانیت ژاکا و بوکایو ساکا که در تمامی ۱۵ بازی تیمش تا اینجای فصل حضور داشته‌اند، بیشتر استراحت بدهد.

پس از این که امضای قرارداد با داگلاس لوئیس هافبک استون‌ویلا منتفی شد، حالا آرسنال یک هافبک برزیلی دیگر به نام دانیلو که در پالمیراس بازی می‌کند و ۲۱ ساله است را زیر نظر گرفته. آرسنال که در تابستان ۲ پیشنهاد برای لوئیس داد، حالا امیدوار است بتواند دانیلو را به خدمت بگیرد و قید هافبک ویلا را زده. آن‌ها آماده پرداخت ۲۲ میلیون پوند به صدرنشین لیگ برزیل هستند تا هافبک جوان سبزها را به خدمت بگیرند. گفته می‌شود حتی بعد از جام‌جهانی ۲۰۲۲ شاید این پیشنهاد به ۲۶ میلیون پوند هم افزایش پیدا کند.

از طرفی باشگاه آرسنال به فکر جذب یک وینگر دیگر هم هست. در حال حاضر میخایلو مودریک ملی‌پوش جوان اوکراینی که ۲۱ سال سن دارد و یرمی پینو وینگر ویارئال که او هم ملی‌پوش اسپانیا است و ۲۰ سال دارد، مورد توجه آرتتا قرار گرفته‌اند. این دو بازیکن هردو قیمتی در حدود ۲۵ میلیون پوند دارند و بودجه آرسنال برای جذب‌شان کافی است.

باید دید در ژانویه در خط هافبک و حمله کدام بازیکنان به ترکیب آرسنال اضافه خواهند شد. چیزی که مشخص است، آرتتا تمایل دارد بازیکن جوان به خدمت بگیرد و برخلاف شایعات گذشته این سرمربی به فکر جذب بازیکنی مثل مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو که ۳۰ ساله است، نخواهد داشت.


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    کاملا مشخص بود دیگه، شما به لیست بازیکنای ارسنال نگاه کنی اکثرا 20 الی 25 هستن چطور میشه 30 ساله بگیره، ولی تیمهایی مث میلان در سابقشون هست سن بالا جذب کرده باشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی