نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شکست نساجی پیش‌درآمد برد دربی است/ سوپرجام بی‌تماشاگر بی‌مزه می‌شود/ بار روانی سوپرجام بسیار زیاد است/ کاش کی‌روش اجازه میداد دربی هم انجام می‌شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: سوپرجامی که در آن تماشاگر حضور نداشته باشد اصلاً لذتی ندارد و می‌توان گفت یک سوپرجام بی مزه و خالی از لطف خواهد بود.

علیرضا اکبرپور، بازیکن اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط دیدار پیش‌روی استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: بازی حساسی است. وقتی مسابقات به صورت حذفی برگزار می‌شود مثل همین مسابقه با نساجی، شرایط حساس تر هم می‌شود. نوعی بار روانی روی بازیکنان دو تیم ایجاد میشود که دلیلش غیر قابل جبران بودن نتیجه مسابقه است. شما دیگر فرصتی برای تلافی شکست ندارید و در همین یک بازی تکلیف‌تان روشن میشود. به خاطر همین قطعاً بازی برای هر دو تیم شرایط خاص خودش را دارد.

وی درباره اوضاع استقلال در این دیدار خاطرنشان کرد: قطعاً اگر استقلال بتواند در این بازی برنده زمین را ترک کند اولین عنوان قهرمانی را کسب می‌کند و با اعتماد به نفس خوب و روحیه بالایی خودش را برای دربی آماده می‌کند. کاش دربی قبل از جام جهانی برگزار می‌شد. من فکر می‌کنم هیچ اتفاقی نمی‌افتاد و بازیکنان ملی‌پوش استقلال هم به موقع خودشان را به جام جهانی می‌رساندند. ولی به هر حال این نظر کادر فنی تیم ملی و مسئولان سازمان لیگ بود.

شکست نساجی پیش‌درآمد برد دربی است/ سوپرجام بی‌تماشاگر بی‌مزّه میشود/ بار روانی سوپرجام بسیار زیاد است/ کاش کی روش اجازه میداد دربی هم انجام میشد

مهاجم اسبق استقلال درباره بردهای یک بر صفر این تیم افزود: طبیعی است که استقلال باید بیشتر روی ضربات آخر کار کند. ما بازیکنان خوبی در ترکیب تیم مان داریم اما متاسفانه در زدن ضربه آخر دقت لازم به کار نمی‌رود. امیدوارم در بازی با نساجی روز خوب بچه‌های ما باشد و فرصت‌های شان همگی تبدیل به گل شوند.

اکبرپور با اشاره به حضور یامگا در دفاع راست گفت: در ۱۰ دقیقه پایانی بازی استقلال مقابل هوادار وقتی یامگا جلو رفت چند بار خودش را با دروازه بان تک به تک کرد که این نشان می‌دهد این بازیکن تا چه اندازه به درد بازی درون محوطه جریمه حریف می‌خورد. نمیدانم چرا آقای ساپینتو از این بازیکن در پست دفاع راست بازی می‌گیرد در حالی که ما صالح حردانی را داریم که می‌تواند در دفاع راست فوتبال بازی کند.

پیشکسوت استقلال درباره تیم نساجی به خاطر نشان کرد: این تیم گرچه بعد از تغییر کلی کادر فنی اش در ابتدای فصل شروع خوبی نداشت اما رفته رفته تیمشان شکل گرفته و حالا می‌بینیم که نتایج خوبی هم می‌گیرند. البته این تیم در بازی آخر شکست خورد اما به طور کلی نساجی راه افتاده و یک تیم پرهوادار است که می‌تواند برای استقلال در دیدار سوپرجام دردسرساز شود.

شکست نساجی پیش‌درآمد برد دربی است/ سوپرجام بی‌تماشاگر بی‌مزّه میشود/ بار روانی سوپرجام بسیار زیاد است/ کاش کی روش اجازه میداد دربی هم انجام میشد

بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال درباره برگزاری این مسابقه در شهر بی طرف بدون حضور تماشاگر گفت: متاسفانه عدم حضور تماشاگران در استادیوم این فینال را بی مزه و کم لطف می‌کند. من اگر این حرف را میزنم به این دلیل است که در طول دوران فوتبال هم همیشه استقلال را با حضور تماشاگرانش دیده ام و خودم همیشه با نفس گرم تماشاگران فوتبال بهتری ارائه کرده ام. باعث تاسف است که چنین بازی مهمی‌بین دو تیم پرطرفدار بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهنگ IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    داش علیرضا، این بار اشتباه کردی. شکست در برابر نساجی درس خوبی برای ساپینتو میشه که به قول نساجی چی ها بفهمه اینجا اونجا نیست، و حواسشو جمع کنه تا استقلال با قدرت در دربی حریفشو در هم بپیچه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی