نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان در آستانه خط خوردن از تیم ملی/ کی‌روش هشدار داد
منبع: مهر
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود از احتمال خط خوردن چند بازیکن تیمش خبر داد.

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که کارلوس کی روش برای دقایقی در جمع خبرنگاران حاضر شد و آخرین شرایط تیمش را تشریح کرد.

کی روش در گفتگوی خود از بر هم خوردن برنامه‌ها و پیش بینی‌هایش برای آماده سازی تیم ملی گلایه کرد و در ابتدا گفت: به هر دلیلی، برنامه آماده سازی ما در مسیر درستی حرکت نمی‌کند. مطلع هستید آماده سازی یک قدم کلیدی در مسیر پیش رو است و بدون آن به آماده سازی نمی رسیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه برای نخستین بار به صورت غیر مستقیم نسبت به خط خوردن بعضی از بازیکنان باتوجه به عدم حضورشان در تمرین تیم ملی هشدار داد. کی روش گفت: الان که بازیکنان را در اختیار نداریم، بررسی آنها سخت است. احتمالاً بعضی از آنها هم فرصت حضور در تیم ملی را از دست خواهند داد.

کی روش در شرایطی این موضوع را مطرح کرد که محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافع ایران بعد از گذشت حدود دو هفته تمرین با تیم ملی، مجبور شدند با دستور باشگاه الاهلی، به قطر بازگردند. سرمربی تیم ملی در این ارتباط گفت: متاسفانه باشگاه الاهلی قطر اجازه نداد شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان به تمرین با ما ادامه بدهند. پنج هفته بدون برگزاری بازی فوتبال برای آنها سخت است که بخواهند در لیست باشند. باید دوباره راجع به این موضوع فکر کنم. همه بازیکنان باید تمرین و بازی کنند و در اختیار باشند.

کی روش همچنین به غیبت بازیکنان استقلال هم در این دور از تمرینات اشاره کرد. استقلالی‌ها به دلیل برگزاری بازی سوپرجام با نساجی، در تمرین استقلال هستند و حالا مشخص نیست منظور سرمربی تیم ملی از احتمال خط خوردن بعضی از بازیکنان، ملی پوشان استقلال هستند یا زوج خط دفاعی باشگاه الاهلی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • واعظ آشتیانی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    تغییر شخصیت سخت است بخصوص در کهنسالی ! حرفهای جدید سینیور نشون میده که ذاتش همچنان مشکل داره وگرنه چه دلیلی داره این حرفهای بچگانه را بزنه ؟ قرار نیست باشگاه‌های خارجی هم از دستورات ایشون تبعیت کنند .
  • عادل IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    هر وقت شما هم ٣٠ سال در حد حرفه ايي مربي كردي دليلش را متوجه مي شي !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی