نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سود بزرگ ستاره پرسپولیس از یک اتفاق تلخ!/ حضور فیکس در جام جهانی؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اتفاق تلخی که برای دو ملی پوش رخ داد، می‌تواند فرصت مناسبی برای مرتضی پورعلی گنجی باشد.

چند روز قبل باشگاه الاهلی قطر با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال مانع ادامه تمرینات دو مدافع ایرانی خود همراه با تیم ملی تا پیش از آغاز فیفادی شد.

موضوعی که با دلخوری و گلایه سرمربی پرتغالی همراه شده و او در انتقاد از بدقولی قطری‌ها اعلام کرد: تمام بازیکنان ملی پوش کشورهای دیگر مانند الجزایری، تونسی و استرالیایی در اختیار کشورهایشان قرار گرفتند به غیر از این دو بازیکن ما که به اجبار برگشتند. بازیکنان استقلال هم اینجا نیستند. اگر بخواهم در دو کلمه بگویم؛ شرایط ما می‌توانست بهتر باشد. البته خیلی مهم است درک کنید که آن‌ها می‌توانند این کار را انجام بدهند؛ اما درک نمی‌کنم چرا باشگاه الاهلی از موضع خود عقب نشینی کرده و اعلام کرد فقط باید بازیکنان ما به کشورشان بازگردند.

این صحبت‌ها از سوی کیروش درحالی مطرح شد که سرمربی پرتغالی چندی قبل و در سفری که به همراه نبی به قطر داشت، از مدیران الاهلی قول گرفته بود که بتواند از ابتدای تمرینات ۲ ملی پوش خود یعنی کنعانی زادگان و خلیل زاده را در اختیار داشته باشد. حالا و بعد از اقدام باشگاه الاهلی قطر، ذهن کیروش حسابی به هم ریخته و این موضوع به دغدغه بزرگ کارلوس تبدیل شده است.

پنج هفته بازی نکردن خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان در لیگ قطر و البته دوری حدود دو هفته‌ای آن‌ها از تمرینات تیم ملی موضوعی است که  کی‌روش آن  را برای آماده‌سازی تیمش مضر می‌داند. پس از این صحبت‌ها و با توجه به روحیات خاص کارلوس کی‌روش شایعه ای به راه افتاد مبنی بر اینکه احتمال دارد دو ستاره سابق پرسپولیس و فعلی الاهلی قطر خط بخورند اما یکی از نزدیکان تیم ملی این موضوع را تکذیب کرد.

با این حال دوری از تمرینات تیم ملی آن هم در نزدیکی جام جهانی اتفاق تلخی برای ۲ ملی پوش فوتبال ایران به حساب می‌آید که بیشترین شانس را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی داشتند. با این حال این اتفاق تلخ برای کنعانی زادگان و خلیل زاده ، ممکن است راه را برای فیکس شدن مرتضی پورعلی گنجی باز کند.

مرتضی که بعد از مدت‌ها مصدومیت این فصل با پیراهن پرسپولیس به میادین بازگشته و جزو خوب‌های لیگ ما بوده ، این روزها با انگیزه بسیار بالا در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شود و این شانس را دارد که با توجه به اتفاقی که برای کنعانی زادگان و خلیل زاده که رقبای اصلی مرتضی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی هستند رخ داده ، به مدافع فیکس تیم ملی در جام جهانی تبدیل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بشر IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    اونا هم میومدن پورعلی گنجی شانسش برای ترکیب بیشتر از بقیه بود به نظرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی