نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
 ساپینتو  دو اشتباه مهلک داوری را برای تیمش کنار بگذارد/ استقلال باید در کرمان کم لطفی سازمان لیگ را تلافی کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: بازی سوپرجام بین ساپینتو و مطهری قطعاً یک شطرنج تمام عیار خواهد بود که در آن دست بالا با سرمربی پرتغالی و تیم پرمهره‌ترش است.

افشین حاجی پور بازیکن سالهای نه چندان دور استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: درباره شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: خوشبختانه استقلال هفته به هفته شرایط بهتری را برای خودش رقم می‌زند. این تیم در طول ۱۱ بازی گذشته بازی به بازی و دقیقه به دقیقه روند رو به رشدی را طی کرده که این را میتوان در رسیدن این تیم به رده دوم جدول رده بندی مشاهده کرد.

وی افزود: من حتم دارم اگر اشتباهات داوری در هفته‌های گذشته نبود حالا استقلال وضعیت بهتری هم داشت اما به هر حال اشتباهات داوری هم بخشی از فوتبال است که باید با آن کنار آمد. من معتقدم استقلال و ساپینتو باید در هر بازی یک یا دو اشتباه مهلک داوری را پیش‌بینی کنند و با این طرز فکر همواره با ذهنیت برتر به میدان بروند.

 ساپینتو  دو اشتباه مهلک داوری را برای تیمش کنار بگذارد/ استقلال باید در کرمان کم لطفی سازمان لیگ را تلافی کند/

پیشکسوت استقلال همچنین درباره شرایط مهره‌های این تیم در طول هفته‌های اخیر گفت: خوشبختانه استقلال هم روی نیمکت و هم در ترکیب اصلی بازیکنان قابلی دارد که با جابجایی آنها در ترکیب استقلال طی هفته‌های اخیر کمترین افت و یا نگرانی را در این زمینه حس کردیم.

بازیکن خوزستانی اسبق آبی‌ها گفت: استقلال در این هفته‌ها چندین بار ترکیب اصلی اش را تغییر داده است. مثلاً یک بازی با جلالی و یک بازی با سلمانی در دفاع چپ کار کرده است. در یک دیدار مهدی پور از ابتدا در ترکیب بوده و در یک بازی سعید مهری! در برخی مسابقات پیمان بابایی بوده و در برخی مسابقات ارسلان مطهری اما همواره استقلال با نفراتی که در ترکیب داشته روند رو به رشدی را طی کرده است.

بازیکن قدیمی استقلال افزود: اینکه برخی می‌گویند استقلال چرا با یک گل برنده می‌شود در دنیای امروز معنی و مفهومی ندارد. قطعاً هر بیننده فوتبالی دوست دارد بیشتر گل ببیند اما آنچه مهم است رسیدن به سه امتیاز مسابقات لیگ برتر، آن هم در تورنمنتی طولانی مدت است.

 ساپینتو  دو اشتباه مهلک داوری را برای تیمش کنار بگذارد/ استقلال باید در کرمان کم لطفی سازمان لیگ را تلافی کند/

وی درباره بازی سوپرجام تاکید کرد: با توجه به شناختی که از سرمربی تیم نساجی داریم او قطعاً با آنالیز دقیق مهره‌های استقلال از خط جلو تا درون دروازه، تیمش را در سوپرجام به میدان می‌فرستد اما نکته مهم این است که ساپینتو هم در بازی‌های اخیر ثابت کرده تیمش را با آنالیز دقیق حریف به میدان می‌فرستد. این دو روش تاکتیکی قطعاً باعث میشود فوتبال شطرنج گونه ای را از دو تیم شاهد باشیم.

حاجی پور خاطر نشان کرد: با توجه به سبک بازی این دو تیم که به هیچ وجه اعتقادی به دفاع صرف ندارند باید یک فوتبال تماشایی و هجومی را شاهد باشیم. چون هر تیمی گل بزند تیم مقابل با توجه به تک حذفی بودن عقب نمی‌نشیند و میخواهد گل را جبران کند و این باعث می‌شود دائم شاهد تغییر تاکتیک دو تیم باشیم که این به شرایط شطرنج گونه سپر جام شکل زیباتری خواهد داد.

وی در پایان توضیح داد: امیدوارم پیش از هر چیز شاهد یک فوتبال زیبا باشیم و در نهایت هم استقلال بتواند اولین سوپرجام خودش را برنده شود. گرچه در آن سالی که استقلال نتوانست به موقع برای دیدار سوپرجام حضور پیدا کند در حق این تیم ظلم شد ولی حالا فرصت خوبی است تا استقلال کم لطفی آن روزهای سازمان لیگ را در این دیدار تلافی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رادمان IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    چیه مثل پارسا پانزده پنالتی براتون بگیرن خوبه این کشور اگه عدالت داشته باشه رنگ قهرمانی نمی بینید
  • کوروش کبیر IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    امید وار باش عزیزم امید وار باش امید چیز خوبیه ، واقعا" چرا همه کیسه کشا فکر میکننددر حق اس تق لال ظلم شده بابا جمع کنین این مسخره بازیا را کل تیمون همینه که هست مگه لوگوی استقلال را نمیبینید بشمارید ببینید چند تا سوراخ داره خخخخخخخخخ
    • کلنگلیس IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      بروستاره حلبی دوزاری حسرتهاتونوبشمرم برات آسیا وقهرمانی بدون باخت تولیگ حالاتوبشین سوراخ بشمرخخخخخخخخخخخخخخخ بلاااااانننننننننن
  • کلنگلیس IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    بروستاره حلبی دوزاری حسرتهاتونوبشمرم برات آسیا وقهرمانی بدون باخت تولیگ حالاتوبشین سوراخ بشمرخخخخخخخخخخخخخخخ بلاااااانننننننننن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی