نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
۲ |
۲
رامین رضاییان یا صادق محرمی؛ مسئله این است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هرچند در حال حاضر فوتبال کشورمان چند مدافع راست خوب در اختیار دارد اما به نظر می رسد شانس صادق محرمی و رامین رضاییان برای حضور در جام جهانی بیشتر باشد.

در پُست دفاع راست، چند فوتبالیست تأثیرگذار در فوتبال کشورمان دیده می شوند. رامین رضاییان در سپاهان فوق العاده کار کرده و شایستگی بازگشت به تیم ملی را واقعاً داشت. در کنار او صادق محرمی را هم این روزها می‌بینیم که در مسابقاتی در سطح لیگ قهرمانان اروپا دارد خودش می‌درخشد و به چنین بازیکنانی در رقابتی مثل جام جهانی نیاز است و آنها خوب کار کرده‌اند و فوق العاده هستند. در کنار اینها نفرات دیگری هم از جمله مهدی شیری و صالح حردانی و حتی دانیال اسماعیلی فر هم می‌توانند بازیکنان خوبی باشند اما...

به نظر می رسد کارلوس کی روش روی دو بازیکن از این میان نظر داشته باشد. رامین رضاییان شاگرد سابق مرد پرتغالی است که در جام جهانی گذشته ( ۲۰۱۸ روسیه) مهره ثابت تیم ملی ایران بود. او در سه دیدار تیم ایران در جام جهانی روسیه، به ویژه مقابل پرتغال نمایش خوبی داشت و موفق شد تا حد زیادی کریستیانو رونالدو را مهار کند.

رامین رضاییان یا صادق محرمی؛ مسئله این است!

حالا رامین رضاییان با تجربه ای بیشتر در سپاهان نیز خوش درخشیده است. او در ۱۱ هفته گذشته از رقابت های لیگ برتر ۴ گل زد و ۲ پاس گل هم داد تا یکی از ستاره های فصل جاری مسابقات باشد. هر چند رامین رضاییان نسبت به ۴ سال گذشته کمی پیرتر شده یا پا به سن گذاشته است اما به گواه مربیان و دوستانش، فوتبالیست خوش تمرینی است. رضاییان نه تنها در تمرینات باشگاهی حضور مستمری داشته بلکه به صورت اختصاصی نیز همواره تمرین می کند و از آمادگی بدنی بالایی برخوردار است.

رقیب اصلی او اما صادق محرمی است. مدافع راست دیناموزاگرب که در اروپا بازی می کند و تجربه نشان داده کارلوس کی روش به لژیونرهای قاره سبز نگاه ویژه تری دارد. صادق محرمی در اروپا و به همراه تیمش دیناموزاگرب تنه به تنها بازیکنان بزرگی در این قاره زده و احتمالا می تواند مدافع راست فیکس تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد. فراموش نباید کرد تیم ملی ایران در گروه خود دو رقیب اروپایی دارد که انگلیس از مدعیان حتی قهرمانی هم محسوب می شود. حالا شما حدس بزنید کارلوس کی روش در جام جهانی قطر از رامین رضاییان در بازی های ایران درترکیب اصلی استفاده می کند یا صادق محرمی؟ شاید هم هر دو!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کابوی موج سوار IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    آقای یکتا، میگم خبرها رو کنترات گرفتی امروز!
  • ممد IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    بله بازیکن ۳۲ ساله و پیری که اوج دوران حرفه ایشو تو الشحانیه و ... لیگ دوزاری ایران و قطر بوده می ارزه به بازیکن جوون ۲۶ ساله ای که فیکسه قهرمان کرواسیه و تیمش یکی از تیمای حاضر در چمپیونزلیگه🗿

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی