نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
عکس| انتقادها از سرمربی انگلیسی به اوج رسید به خاطر یک بازیکن/ واکنش معنادار به عدم دعوت توسط ساوتگیت
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، رسانه انگلیسی به انتقاد از لیست ساوتگیت پرداخت و عدم حضور برخی بازیکنان را ایراد بزرگی دانست.

انتخاب نفرات نهایی تیم ملی فوتبال انگلیس، حریف اصلی ایران در جام جهانی قطر باعث انتقاد اهالی فوتبال جزیره شده است.

رسانه Extra time نوشت: «گرت ساوتگیت» تیم ۲۶ نفره خود را برای سفر به قطر آماده کرده است. با وجود رسیدن به نیمه نهایی در چهار سال پیش و فینال مسابقات قهرمانی اروپا در سال گذشته، فشار قابل توجهی روی سرمربی سابق «میدلزبورو» وجود دارد.

این رسانه انگلیسی ادامه داد: بسیاری از او به دلیل عدم انعطاف پذیری و ذات محافظه کارانه با وجود شمار بسیاری از بازیکنان تهاجمی که در اختیار دارد، انتقاد می‌کنند. اعتقاد او به برخی بازیکنان نیز باعث عصبانیت از او شده که چرا در خط دفاعی، بازیکنانی مانند «هری مگوایر»، «لوک شاو» و «ترنت الکساندر آرنولد» با توجه به شرایط باشگاهی‌شان همچنان انتخاب می‌شوند.

Extratime مدعی شد که شاو تنها مدافع چپ شناخته شده انگلیس است که باید یک تعویضی مناسب داشته باشد. البته مصدومیت چیلول باعث شده تا شاو به تنها گزینه ساوتگیت بدل شود و این سرمربی به بازیکنانی مثل سیسینیون اعتماد نکند.

از طرف دیگر غیبت «فیکایو توموری» و «کریس اسمالینگ» که در سری‌آ ایتالیا نمایش خوبی داشتند باعث انتقاد این رسانه انگلیسی شد و مدعی شد که این بازیکنان می‌توانستند راهی قطر شوند.

ساوتگیت در خط دفاعی به کونور کوادی، مدافع اورتون و همچنین بن وایت، مدافع آرسنال اعتماد کرد و در خط میانی نیز به کلوین فیلیپس و کونور گلگر اطمینان کرد که این انتخاب باعث نگرانی شده است.

رسانه انگلیسی نوشت: فیلیپس و گلگر، هر دو به ندرت برای منچسترسیتی و چلسی به میدان رفته‌اند در حالی که جیمز وارد پروس کاملا آماده است و نمایشی عالی در ساوتهمپتون در این فصول به ثبت رسانده است. 

عکس| انتقادها از سرمربی انگلیسی به اوج رسید به خاطر یک بازیکن/ واکنش معنادار به عدم دعوت توسط ساوتگیت
تونی روز گذشته پس از گلزنی مقابل منچسترسیتی این گونه به عدم دعوت به تیم ملی واکنش نشان داد

نکته بعدی که Extra time مطرح کرد این بود که چرا ایوان تونی از برنتفورد به تیمم ملی دعوت نشده است. بازیکنی که پس از نرسیدن به ترکیب تیم ملی بسیار جنجال به پا کرد و افراد زیادی از ساوتگیت به خاطر نیامدن او از این سرمربی انتقاد کردند.

این رسانه نوشت: اینکه چه کسی در کنار هری کین بازی کند، سوال اصلی است. ایوان تونی بسیار آماده بود ولی در انتخاب ساوتگیت قرار گرفت ولی با این حال می‌توان به «کلوم ویلسون» از نیوکاسل اشاره کرد. بازیکنی که آمادگی جسمانی بالایی دارد و به شدت اکنون به لحاظ آمادگی دارد.گلزنی‌های اخیر ویلسون در پیراهن نیوکاسل توجیه خوبی است که چرا او بالاتر از هر کسی به تیم ملی دعوت شد.

تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های ایران، ولز و آمریکا هم‌گروه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی