نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کنایه تند به یحیی؛ بیرانوند باید هافبک دفاعی پرسپولیس باشد!/ کل لیگ رو به جلوست پرسپولیس رو به عقب!/ نساجی هم نیکاراگوئه را شکست می داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با توجه به درخشش بیرانوند در کارهای تیمی به یحیی گل محمدی پیشنهاد می کنم در شروع دور جدید مسابقات بیرانوند را در پست هافبک دفاعی بازی بدهد.

رحیم یوسفی، پیشکسوت فوتبال کشورمان عضو قدیمی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره شروع دور جدید تمرینات این تیم اظهار داشت: متاسفانه پرسپولیس در بازی‌های آخر نشان داد اگر همین یکی دو بازیکن خارجی برای زدن ضربات آخر را نداشت الان اوضاع و احوال امتیازی اش در جدول خراب بود. متاسفانه تیم پرسپولیس به لحاظ کار تیمی به ویژه در خط هافبک و دفاع اوضاع خوبی ندارد.

وی ادامه داد: به نظرم در این مدت که لیگ تعطیل است ما باید در پرسپولیس بیشتر روی بخش بدنی بازیکنان کار کنیم تا فوتبالیست‌ها قدرت دریبل زدن را پیدا کنند چون متاسفانه بازیکنان پرسپولیس بدن درست و حسابی ندارند. به خاطر همین هم در بازی‌ا می بینیم که جرات دریبل کردن و یا تنه به تنه شدن با بازیکنان حریف را پیدا نمی کنند و می خواهند سریع توپ را از خودشان دور کنند.

کنایه تند به یحیی؛ بیرانوند باید هافبک دفاعی پرسپولیس باشد!/ کل لیگ رو به جلوست پرسپولیس رو به عقب!/ نساجی هم نیکاراگوئه را شکست می داد

بازیکن قدیمی پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه ضعف این تیم پرسپولیس این است که رو به عقب و با دروازه بانش بازی می کند. تیم روبه جلو نیست و بییشتر در زمین خودمان بازی می کنیم! در حالی که تیم‌های حریف فشار را از زمین حریف استارت می زنند و بازی شان را از زمین پرسپولیس آغاز می‌کنند .اگر نگاهی به بازی‌های اخیر پرسپولیس بیندازیم متوجه میشویم که علیرضا بیرانوند بیشتر از بازیکنان دفاع و هافبک در کار بازیسازی نقش دارد!

یوسفی اضافه کرد: من به یحیی گل محمدی پیشنهاد می کنم از بیرانوند در پست هافبک دفاعی استفاده کند، چون هم بهتر توپ می گیرد و هم خوب پاس می‌دهد. او به مراتب بهتر از هافبک‌های پرسپولیس بازی می‌کند. هم قد و بالای خوبی دارد که می تواند توپ‌های هوایی را دفع کند و هم در استفاده از پا سرعت بیشتری نسبت به هافبک‌های پرسپولیس دارد.

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین درباره بازی اخیر تیم ملی توضیح داد: قبل از هر چیز باید گفت شرایط تکنیکی تیم صدوچهل و دوم دنیا از تیم ما بهتر بود که این خنده دار است! ما اگر با تیم ملی نوجوانان خودمان بازی می کردیم از این نیکاراگوئه بهتر بود. اولاً چرا باید با چنین تیم‌هایی بازی کنیم که روی غفلت دفاع شان یک گل بزنیم. واقعاً اختلاف بازی ایران با نیکاراگوئه یک گل است؟

کنایه تند به یحیی؛ بیرانوند باید هافبک دفاعی پرسپولیس باشد!/ کل لیگ رو به جلوست پرسپولیس رو به عقب!/ نساجی هم نیکاراگوئه را شکست می داد

وی اضافه کرد: نمی دانیم به این تیم ملی بخندیم یا به خاطرش گریه کنیم؟ جلوی این تیم بلبل نشان (نیکاراگوئه) چهار تا پاس درست و حسابی به هم نمی دادیم! محض رضای خدا یک شوت به سمت چارچوب دروازه حریف نزدیم. بعد آقایان می‌گویند فیکس‌ها نبودند. یعنی تیم دوم ایران باید جلوی نیکاراگوئه این بازی را انجام بدهد؟ اگر جلوی انگلیس بازی میکردیم و می گفتید فیکس‌ها نبودند قابل قبول تر بود. به خدا تیم نساجی هم این نیکاراگوئه را شکست می داد.

رحیم یوسفی در پایان درباره بازی دوستانه مقابل تونس گفت: چون تونس در جام جهانی حضور دارد انتخاب این تیم به مراتب بهتر بود. حتماً در این بازی می توان ارزیابی بهتری از تیم ملی پیدا کرد. گرچه دو تیم فشار زیادی روی هم نمی آورند ولی به هر حال بازیکن وقتی وارد زمین می‌شود فوتبال جدی خودش را بازی می کند. امیدوارم این بازی باعث شود ترکیب اصلی تیم مان را بشناسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قرمزته IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    این یارو رحیم یوسفیه کی هست ؟
  • حامد IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    باشه شما خوبی.بجای روحیه دادن به تیم روحیه تیم رو تخریب نکنین
  • دفاع اتوبوسی لنگی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    دمت گرم که واقع بین هستی و مثل لنگیای دیگه عقده ای نیستی. قبول داری که تیمتون مدرسه پیرمرداس خخخخخ
  • !! RU ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    حداقل میگفتی هواداریا پیکان که تماشاگر ندارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی