نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش کی‌روش به شکست سنگین ایران/ خیلی چیزها از قبل دست من نبود/ بازی برای ما همان نیمه اول تمام شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تیمش برابر انگلیس به تمجید از عملکرد بازیکنانش در این دیدار پرداخت و گفت: هنوز چیزی تمام نشده و ما دو بازی دیگر پیش رو داریم.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بلافاصله پس از شکست ۶ بر ۲ تیم ملی برابر انگلیس، اظهار کرد: ما تا آخرین توان جنگیدیم و شجاع بودیم. آن چه در توان داشتیم را در زمین پیاده کردیم.

وی ادامه داد: هنوز چیزی تمام نشده و ما دو بازی دیگر در جام جهانی داریم و تلاش می‌کنیم که با موفقیت آن‌ها را پشت سر بگذاریم.

کی‌روش همچنین در نشست خبری بعد از این دیدار درباره احساسش بعد از اتمام این بازی مهم گفت: نظرم ساده و عملی است. در نیمه اول، بازی تمام شده بود. تنها هدفی که برای تیم ما مانده بود این بود که بتوانیم متحد و شجاع باشیم و تا جایی که می‌توانیم بجنگیم و فوتبال را مفتخر کنیم. این لحظات بد این اجازه را به ما داد که از ابتدا در سطح بالایی بازی کنیم.

وی گفت: همه بازیکنان خیلی خوب بازی کردند. بازیکنان ما تجربه انگلیسی‌ها را نداشتند. امروز چیزهای زیادی از تیم ملی انگلیس یاد گرفتیم و نتیجه‌گیری می‌کنم که تیم ملی ما اکنون با شرایط بهتری آماده بازی بعدی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد در غیاب سه ساله او، تیم ملی ایران لطمه‌های زیادی خورده است و از طرفی او چه کارهایی برای بازسازی دوباره تیم انجام خواهد داد؟ گفت: همانطور که گفتم، الان خیلی بهتر از قبل آماده بازی با ولز هستیم. رقابت در سطح بالایی است و همه چیز آماده است که کارمان را انجام دهیم و سعی می‌کنیم بازی بعد را ببریم. همیشه همینطور است. باید درس هایی را بیاموزیم و تمرکز کامل داشته باشیم و هیج موضوعی در اطراف تیم نباشد. مهم این است که بدانیم چه چیزهایی رخ داده و چه چیزهایی باید یاد بگیریم.

کی‌روش در واکنش به اینکه اگر به عقب بر می‌گشت، آیا تصمیمات خود را عوض می‌کرد؟ گفت: کار ما این نیست که گذشته را عوض کنیم. باید روی آینده تمرکز کنیم. اگر آدم فکر کند که شانس زیادی ندارد، کار زیادی نمی‌کند. تنها چیزی که در کنترل ماست، این است که فکرمان را آماده کنیم و مسائل را پیش ببریم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال چه چیزهایی از دستش خارج است؟ گفت: من سوالتان را متوجه نمی‌شوم. اگر در دست من بود، نمی‌گذاشتم خیلی چیزها اتفاق بیفتد. اگر می‌توانستم بازی را کنترل کنم، من کسی نبودم که اظهارنظر بیشتری داشته باشم. همه می‌دانند که بازیکنان من در چه محیطی هستند. این شرایط، بهترین نیست. از نقطه نظر تعهد و تمرکز، شرایط بر بازیکنانم اثر می‌گذارد. آن‌ها انسان هستند. سال‌هاست که آن ها را می‌شناسم. آنها یک هدف دارند و می‌دانیم کسانی که مثل افسانه بودند را دنبال می‌کنند و به آن ها افتخار می‌کنم که بازی می‌کنند. من خیلی از کاری که کردم مفتخرم. البته اگر مثالی بخواهید، در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ حمایت کامل داشتیم اما دیدید که امروز چه اتفاقی رخ داد. باید به کسانی که نمی‌خواهند تیم ملی را حمایت کنند بگویم که بهتر است در خانه بمانند، کسی به آن ها نیاز ندارد.

وی درباره مصدومیت بیرانوند گفت: من از داور پرسیدم. نمی‌توانستیم خون‌ریزی را کنترل کنیم. چیزی که اتفاق افتاد این بود که بینی بیرانوند شکسته بود و وقتی خون‌ریزی را متوقف کردند بازی ادامه یافت و فکر کردیم که او نمی‌تواند دیگر بازی کند. علائمی بود که ممکن است مشکلاتی برای بازیکن به وجود آورد. متاسفانه یک دقیقه بعد از اینکه بازی را شروع کردیم، بازیکن قادر به ادامه بازی نبود.

کی‌روش در واکنش به اینکه از ترکیب امروز ایران چند نفر در ترکیب اصلی برابر ولز بازی می‌کنند؟ گفت: من نمی‌توانم به این سوال جواب بدهم. تا قبل از شروع بازی با ولز جواب روشنی به این سوال ندارم. علاوه بر این نتیجه، باید به درستی تجزیه و تحلیل کنیم. شاید باید بازیکنان از نظر فکری تقویت شوند. فقط پس از تجزیه و تحلیل کامل می‌توانیم به این سوال جواب دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۵
  • سعید IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    فشاربخور کیروش
  • زلاتان IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    این بازی خیرش این بود که دوتا بازی دیگه رو شجاعانه بازی کنیم و صعود کنیم به ویژه بازی با ولز آقای کی روش ترکیب رو درست بچین. عزت الهی ترابی آزمون طارمی قلی زاده باید همزمان باشن
  • سید محمد فیض آذر IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    پرتغالی هستی اما بیگانه نیستی، ایرانی نیستی اما هموطنی کاش وطنفروشای انگلیس پرست یه تار موت بودن دمت گرم دمت گرم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • Ali IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    وقتی فردی مانند تاج می داند که او با هرنتیجه ای مصونیت دارد و پشت خود را چنان محکم می داند که به هیچ کسی پاسخگو نیست و نخواهد بود وبه قول آن فراز و واقعه تاریخی مستظهر به پشتیبانی ....است پس هرآنچه که دوست میدارد به قول خودش ، انجام می دهد وچه ازین بهتر برای وی .
  • Ali IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    وقتی یک مربی و معلم به سنی می رسد که دیگر بدنش نمی کشدو مهمتر از آن اعصابش و به قول ما مردم حوصله اش را دیگر ندارد چنین می شود . این پروسه از جام ملتهای آسیا اثبات شده بود که تیم تحت هدایت وی سه هیچ به ژاپن باخت اما قدرت ایجنت ها و تبلیغات فراوان که ملاک و استدلال آنها این است که از 10 دلار 9دلارش را تبلیغ و فقط 1دلار آنرا سرمایه گذاری کنید وچنین شد که با تبلیغات ،آقای کیروشِ شکست خورده و از کارافتاده مربی کلمبیا شد و بعد از شکست 6-1 از کشور کلمبیا اخراج شد اما بعداز مدتی به مصر قالب و هم غالب شد اما با شکست در بردن مصر به جام جهانی برکنارشد اما همان لابی قدرتمند آقای تاج راهم متقاعد(هم ازنظر مادی و هم از نظر تبلیغاتی )کردندکه باردیگربا فرد بازنده که در سه نقطه ی متفاوت بازنده شده بود قرارداد ببندد و آقای اسکوچیچ مربی بی ادعا و ارزان اما با وجدان چه وجدان انسانی چه وجدان کاری را برکنار کرد تا به قول مثل معروف که تقاری بشکند و ماستی بریزدجهان گردد به کام کاسه لیسان اما ازفرط غرور او و مهدی طارمی و رفقاش یادشان رفته ::که گیرم که عمری فریفتی خلق را با دست انتقام طبیعت چه میکنی ؟؟
  • تاجی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    مقصر اول شخص کیروش هست با سیستم دفاعی و زیرو رو کردن ترکیب بازیکنا که ایران رو ذلیل کردن،
  • رضا IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    دوستانی که اعتقاد داشتند کی روش بازیکن سفارشی بازی نمی دهد ،الان نظرشان چیست؟
  • 4444 همیشه آبی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    آقای کیروش چرا فرافکنی میکنی؟همه چیز دست تو بود خیلی خودشیفته رفتار کردی و فکر کردی بازیکنای 2018 تخم دو زرده میکنن! بزرگترین ایراد فنی کیروش سیستم و مهره‌چینی غلط بود این آقا اومده بود با دفاع 5 نفره عرض خط دفاعی رو زیاد کنه ولی کمر خط میانی و دفاعی رو با هم شکست!در دفاع اتوبوسی اشتباه فردی باید به حداقل برسه ضمنا وینگرها باید عرض خط دفاع رو به عدد 6 و هافبکهای میانی عمق دفاع رو به عدد 5 برسونن(البته در سیستم 3-3-4) در جام جهانی بازیکن باید بهترین کیفیت خودشو داشته باشه محمدی و جهانبخش و کریمی و نوراللهی و چشمی و هر دو حسینی فاجعه بودند البته سیستم اشتباه کیفیت بازیکن رو به شدت میاره پایین بزرگترین ایراد تیم دو چیز بود اول استفاده از 3 دفاع میانی و 2 هافبک میانی دوم استفاده از بازیکنایی که لیاقت فیکس بودن نداشتند چشمی پورعلی گنجی حسینی محمدی کریمی جهانبخش نباید فیکس بازی میکردند ایران کناره های دفاعی و جلوی خط دفاع رو ول کرده بود به امان خدا همش به خاطر همون سیستم لعنتی1-4-5 بود ایران به تفکرات غلط کیروش باخت کیروش تیمو عطینا کرد با بیدقتی و خودشیفتگی هر چه تمامتر
  • امیرعلی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    بگومربی نیستم والاچندساله سرمربی هستی فقط دفاع اتوبوسی نتیجه میشه این بایدیادبگیری فوتبال فقط دفاع نیست منطقی روبه جلو اگه دردستورکارت بود نتیجه چیز دیگه ای بوددراین چندسال یادت باشه یه قهرمانی آسیا برای ایران بدهکاری اون از بازی ژاپن این ازاین بعدجام دیگه برنگردفقط بروووو
  • کارلوس بزرگ IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    مطمئن هستم با این بازی که در نیمه دوم انجام دادیم توان شکست ولز و آمریکا را خواهیم داشت و با کارلوس بزرگ به دور دوم خواهیم رسید زود قضاوت نکنیم بازی بعدی شگفت انگیز خواهد بود و خجل خواهید شد از قضاوت زود هنگامتان حق نگهدار
  • مرصاد IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    یعنی حماقت بالاتر از این که با سیستم ۴ ۳ ۳ روبروی انگلستان بازی کنی؟ انگلیس ۴ ۲ ۳ ۱ بازی کرد! انگار جای دو تیم عوض شده بود و ما انگلیس بودیم! امیری؛ قلی زاده؛ قدوس؛ ترابی؛ رامین و کنعانی روی نیمکت بودن و چشمی و کریمی و محمدی؛ تو ترکیب اصلی! این یعنی حماقت محض! شدیم زنگ تفریح جام جهانی! حسینی هم گناهی نداره؛ چون دفاع تعطیل بود! فردا میگن بخاطر مهسا امینی ۶ تایی شدیم!
  • شهرام IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    یکی از تلخ ترین شبهای زندگیم بود، بی نهایت غصه خوردم و . . . بعد از هر بازی، یک طرف غمگینند و طرف دیگر شاد و این قانون فوتبال هست علارغم اینکه بسیار اندوهگینم اما برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم. شکست همیشه غم انگیزه اما این شکست ذره ای از احساس و عشقم نسبت به تیم ملی کم نمیکنه.
  • محمد IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    جبران خواهیم کرد. پاینده و پیروز باد تیم ملی
  • اسی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    بازیکن ها سامان فلاح و امیدنورافکن و میلادسرلک ازتیم ملی حذف شدند چون تو لیگ ایران بازی مکی کنند لژیونر نیستند؟ تو لیگ امارات بازی نمی کنند! هفت بازیکن میلاد محمدی و علی کریمی و احمد نورالهی و روزبه چشمی و سید مجید حسینی مرتضی پورعلی گنجی و سید حسین حسینی که برای سعود تیم ملی به جام جهانی نبودند یهو پیدا شدند...نیمه اول هم سه بر صفر خوش بینانه خوردند... نیمه دوم هم پنج تا از بازیکن هایی که در سعود تیم ملی به جام جهانی از جون مایه گذاشته بودند آرام آرام نصف تیم را کامل کردند و اومدند تا نیمه دوم سه بر دو بشه اما هفت موقعیت شش گل خوردیم؟
  • کیسه عروس آسیا IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    حسینی کیسه کش ۶تایی شدن خوب بلده😂😂😂😂😂😂
  • علی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    اه اسکوچیچ تیم رو گرفت مربی که با چه مشقتی تیم رو جام جهانی برد که در آستانه حذف بود؛ امشب هم اخلاق رو باختیم هم فوتبال؛یجوری تجاوز بود این بازی😂 خجالت بکشین مسئولین فدراسیون مافیایی
  • ایرانی IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    وقتی سرمربی تیمی که بااون شرایط سخت چهاربازی چهاربرد میاره مستقیم میره جام جهانی رو میندازید بیرون به خاطراینکه بازی سیاسی کثیفتونو اجرا کنید آقای تاج نطفه حرومی که جیره خواره بالادستی هات هستی نفرین اسکو پشت کیروش لعنتی باشه همین میشه چشمی کریمی مجید حسینی چرا توترکیب نه اصلا دعوت شدن؟عده ای نفهم میگفتن چراترابی؟کورنباشید پاس گلشو دیدیدسردارزد به تیرک وقتی همون نفهمان داخلی ندونن چه فشاره روانی ازهمه جا به این بچه ها وارد شده وخودشونم میشن شلغم بیشتر شعله ور میکنن آتیش زیر خاکستررو بچه ها با چه امیدی بازی کنن؟یه کم اگه انصاف وجدان پشت تیم بود به خدا مساوی باانگلیس حتی باچاشنی شانس میبردیم علی بیرو مصدوم نمیشد انشاالله خدا پشت وپناه این بچه هاکه مظلوم واقع شدن باشه دوتا بازی روبه کوری چشمه دشمنان داخلی و...ببریم که قربانی این کثافتها بچه هایه تیم ملی نشن کیروش که دلاله آوردنش بی علت نبوده باهاش معامله کردن آقایون آورندش مصلحت این بوده ترکیب وانتخاب نهاییش این باشه خوبه طارمی روازاول ننشوند نیمکت؟لعنت برباعثوبانیانه این حال وروزه ملت وایرانی باغیرت واقعی فهیم نه نفهمان همه چی دانه فیلسف
  • هادی IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بزرگترین مشکل تیم روزبه چشمی و علی کریمی بودن. چشمی که فاجعه بود و در قواره جام جهانی نیست. سیستم اشتباه بود دفاع وسطای تیم کنعانی و شجاع که چندساله باهم بازی کردن خوبن سرزنم هستن خصوصا واسه بازی با ولز. عزت الهی و ترابی و قدوس واسه هافبک خوبن امیری هم باشه خوبه
  • علی IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    مقایسه ی فدراسیون و سطح باشگاه‌های دو کشور و زمان و بازیهای تدارکاتی از دست رفته ی ما نتیجه ی دیشبو کاملا توجیه میکنه، مضاف براینکه خلاء بیرانوند کلی روحیه از ما گرفت و کلی روحیه به تیم حریف داد، مطمعنا استایل و تجربه و اسم بیرانوند کافی بود که حداقل دفاع ما محکم‌تر ظاهر بشه و کمتر گل بخوریم، متاسفانه تیم ما چون بیشتر احساسی بازی میکنه تا فنی، تا افت روحیه پیدا می‌کنه قافیه رو بد میبازه،بنظرم بهترین کاری که کی‌روش کرد حلقه ی اتحاد و همدلیه آخر بازی بود و این حرکات باید مدام تکرار بشه تا دوتا بازیه بعدی رو بتونیم با حداکثر امتیاز از زمین بیرون بیایم، بچه ها دیگه ترسشون ریخته و بدترین نتیجه رو گرفتن ولی چون ترسشون ریخته و یه جورایی زخم خورده هستن مطمعنا ولز و آمریکا از همین الان از ایران و انگلیس به معنای واقعی میترسن و این خیلی به نفع ما هستش، الآنم که کی‌روش با محک امروز بازیکنا مطمعنا می‌تونه ترکیب بهتریو واسه بازیهای بعدی بچینه، یادمون باشه تیم اول دنیا تو خونه ی خودشم می‌تونه ۷ تا بخوره چه برسه به ایران، به امید خودباوری و از دست ندادن روحیه بچه ها تو بازیهای آسونتر بعدی و صعود تیم.
  • مهسا IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    فقط بگو علی کریمی رو رو چه مبنای در تیم گذاشتی بقیه موارد پیشکش؟
  • ایرانی بدون یارانه IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    تاریخ مصرف کیروش تموم شد عقلش کار نمیکنه که چشمی سوتی رو بازی داد
  • مهدی ادیب US ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کیروش پرستان کجایید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کجایی کاج بی غیرت آه اسکوچیچ همینه بدترین برخورد را با ایشان همین کاج یا تاج بیت المال خور کرد باید جواب ملت را بدهی و مدیریت را ببوسی بزاری کنار ستم کار
  • فرشاد IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    اگر می خواهید بدانید مقصر شکست ما چه کسی است باید ببینی سن و سالش چی هست. مسئولین بالای 60 سال سن باعث شکستند. انسان از 60 سال به بعد دیگر مغزش کار نمی کند. نرون های مغز کم کم از کار می افتند و افزایش چربی بین نرون ها را فرا می گیرد و مثل یک عایقی ارتباط نرون ها را قطع می کند. مغز دیگر نمی تواند خود را به روز کند، بنابراین هیچ تصمیم تازه ای و فوری ای نمی تواند بگیرد. فقط قادر است از تجربه گذشته استفاده کند یا به عبارت دیگر مغز از 60 سال به بعد کاملن ارتجاعی عمل می کند در حالی که مربی و بازیکن هر لحظه لازم است تصمیم تازه ای اتخاذ نمایند.
  • ع م IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    من موقع بازی توی هواپیما بودم و موقعی که هواپیما فرود اومد فهمیدم بازی چهار بر یک به نفع انگلستانه. گرچه خودم هم دل خوشی از این تیم نداشتم و موفقیتش دیگه برام اهمیتی نداشت ولی دیگه راضی به این آبروریزی نبودم و از اعماق وجودم داغون شدم.
  • ط IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    دوستان تفرقه و حاشیه های عامل اصلی شکست نا بود.تیم ما حتی سرود ملی رو نخوندن.آخه چطور ممکنه شما سرود ملی رو نخونی بعد بخای برای پرچم و هویت بجنگی.خیلی از تماشاگرانی که رفته بودن شعار های هنجارشکن و تفرقه آمیز میدادن.آوردگاه جهاتی و جام جهانی جای دعواهای کف خیابونی و ...نیست.حتی انگلیس هم مشکلات اقتصادی و تظاهرات و رکود اقتصادی و اعتصابات فراوان داره مردم انگلیس به خرج ۶ میلیارد دلار واسه ملکه اونم در اوج بحران انرژی معترض هستن اما دیدیم که بازیکنان انگلیس با اتحاد سرود ملی رو خوندن و با تمرکز کامل ۶ تا به ما زدن.بعد بازیکنای ما و حتی تعدادی از تماشاگران ما واسه فوتبال نرفته بودن قطر.بازیکنان ما متاسفانه حرفه ای عمل نمیکنن و فضای مجازی روشون تاثیر داره.آخه جام جهانی یعنی دفاع از هویت یک ملت.اونجا جای دعواهای چاله میدونی نیست‌.خود انگلیس و آمریکا ما رو تحریم کردن و عامل مشکلات و گرانی ها هستن.شما شکایت به نزد جلاد میبرید؟ای کاش بازیکنای ما به تحریم ها اعتراض میکردن.جلو سعودی ها و انگلیسی ها آبرومون رفت.هم تو زمین هم در خارج زمین.خوبه بدونیم جز خودمون هیچ کشوری دلش به حال ایران نمیسوزه.
  • حسین قربانی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    باسلام و احترام لطفا بفرمائید ما چی دادیم که بخواهیم از بازیکن بگیریم ما حتی یک بازی تدارکاتی خوب نداشتیم که از بازیکن انتظار خالق العاده داشته باشیم آقای کی روش مربی تراز اول دنیاست ولی هرچه باشه با وضعیت امروز ایران نمی تواند بهتر از این باشد تیم قوی با تمرینات قوی ،اما ما از دورنگاه می کنیم میگیم فلان بازیکن بهتره یا بدتر ،در صورتیکه همه اینها بهترین هستند ولی بازی تدارکاتی نداشتند همدیگر را بشناسند بنظر میرسد این بازیها بازیهای تدارکاتی است اما بازیکنان را می شناسیم و وقتی شناختیم رسیدیم خونه .
  • آرتان IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    پیام نیازمند رو با فیزیک و هوش بالا و سابقه قهرمانی در لیگ و دوسال تجربه در لیگ پرتغال رو باید بازی میدادی لعنتی
  • دلوین IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    مشکل از مربی نیست. کسی که غیرت نداره برای پرچمی که تو سایه ش داره زندگی میکنه بجنگه بهترین مربی دنیا رو بیاری فایده نداره. دوره خداداد عزیزی ها تموم شده. اینا فقط برای پول می جنگن نه هویت و کشورشون
  • احمد IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کی روش بازیکن میدان نبود توقع داشته باشیم مثل بازیکن بازی کند ایشون مربی است انچه را می داند اموزش می دهد بقیه بازی برد وباخت با بازی کن در وسط زمین است چطوری دفاع کند وچطور هم بازی کند دمش گرم از وطن فروش ها مرد تر است وبرای افتخار و سربلندی فوتبال ایران تلاش می کند
  • علی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    تیمی که حمایت مردم رو نداشته باشه همینه
  • مهدی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    اونهایی که به این پیرمرد فرتوت بدرد نخور میگن کارلوس بزرگ خائن ، کیروش یه زمانی مربی خوبی بود نه الان که از رفتار و حرکاتش بیماری زوال عقلش فریاد میزنه و کاملا مشخص و هویداست ، حتی منی که فوتبال رو حرفه ای نمیشناسم با یه نگاه ساده متوجه میشم وقتی بازی کسی مثل روزبه چشمی که انصافا در حد دسته دو ایران هم نیست و در حد فیکس تیم ملی میبینی و امید نور افکن و از لیست بیرون میاری چه معنایی داره ایران مفتضحانه جام جهانی رو ترک خواهد کرد دوستان و ما فقط باید حسرت بخوریم . ای کاش قدرت داشتم تاج وطن فروش خائن رو محاکمه میکردم ولی متاسفم که تو کشوری نفس میکشم که حرف مردم شنیده نمیشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی