چرا کی‌روش به ایران آمد؟/ با اسکوچیچ بیشتر مقابل انگلیس گل می‌خوردیم؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست تیم ملی ایران برابر انگلیس در جام جهانی در رسانه‌های عربی بازتاب زیادی داشت.

تیم ملی ایران در بازی اول مقابل انگلیس تحقیر شد. آن هم با ۶ گل. درسته مقابل سه شیرها ۲ گل زدیم اما خوردن ۶ گل آن هم در جام جهانی غیرقابل توجیه است. 

تیم ملی در حالی مقابل انگلیس ۶تایی شد که از ترس شکست مفتضحانه در جام جهانی، اسکوچیچ را برکنار و کی روش را جانشینش کردیم تا مقابل انگلیس و آمریکا سربلند از زمین بیرون بیایم. اما پس از این باخت این سوال پیش می‌آید با اسکوچیچ از این بیشتر گل میخوردیم؟

 چرا چند ماه مانده به جام جهانی کی‌روش را به ایران آوردیم؟ چرا سرمربی صعود کننده به جام جهانی را برکنار کردیم و هدفمان از این کار چه بود و حالا باید پرسید اگر با هدایت اسکوچیچ یا یک گزینه دیگر روی نیمکت این شکست سنگین حاصل می‌شد چه قضاوتی از او و عملکردش داشتیم؟

به هر حال امیدواریم کادرفنی هرچه زودتر از اشتباهاتش درس بگیرد و فکری برای دو بازی بعدی بکند تا با نتایج خوبی جام را به پایان برسانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • واعظ آشتیانی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    این سوالات را سه ماه پیش که ناجوانمردانه اسکوچیچ را تخریب می کردید پرسیدیم ، بهتره بجای تکرار پرسش ما خودتون جواب بدید . این آش را شما مافیای رسانه پختید .
  • ساسان IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    درود دقیقا آقای واعظ حق گفتند. هر چند نباید از جنگ رسانه ای و حاشیه های بی وطن ها هم گذشت، و اینکه در جام جهانی حاضر شدن و سرود ملی کشورتون رو نخوندن زشت ترین حرکت ممکنه بود، هر حکومتی هم سر کار می بود چه شاهنشاهی چه نوع حکومت های دیگه باید سرود ملی خونده بشه.
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    دقیقا نظرت درست است .خبر ورزشی که اصلا از روز اول عاشق کیروش بود و تا زمانیکه مشتری پر و پا قرص این روزنامه بودم جوری به مخالفان کیروش حمله میکرد که پدر و مادرش هم اینگونه به کسی حمله نمیکردند اضلاع دیگر هم فردوسی پور زهرابی و برخی بازیکنان تیم ملی محصوصا طارمی و حاج صفی تمام شده بودند که نقشه رفتن اسکوچیچ و آمدن کی روش را طرح و اجرا کردند.فقط امیدوارم خبرورزشی این مطلب را نزند جزو مطالب غیر قابل انتشار
    • میلاد IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      دقیقا درست اشاره کردی دقیق
  • محمد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    ههههه اگه اسکوچیچ مونده بود قطعا الان تیم نداشتیم بازیکنا همون توی زمین چنددسته می شدن ضمن اینکه باخت تیم دلایل متعددی داره فقط کادر فنی نبوده اون فشار وحشتناکی که ار خارج مجموعه و عمده به اصطلاح پیشکسوتها وارده شده بود هم اثرش بیشتر بود مصدومیت بد موقع بیرو راستی دلیلش چیه نمی پرسید چرا اسکوچیچ رو زودتر عوض نکردیم؟؟؟؟
  • مهدی نوری IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    ای کاش اسکوچیچ با اقاکریم باقری بودند بخدا شاید از انگلیس می‌خوردیم ولی هم ولز هم آمریکا رو می‌زدیم ضمن آنکه بازیکنانی مثل حاج صفی چشمی علی کریمی انصاری‌فرد جایی در تیم نداشتن بازیکنان مثل محبی نورافکن اسماعیلی مهدی پور سرلک علی پور بخدا همین جوان توحالت عادیشون از خیلاشون خوب بودن ضما‌اگه امیری شجاع هم بازی می‌کردم بازم آمریکا و میبردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی