نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بازیکن تیم ملی ولز برای ایران خط و نشان کشید/ ما هر ۳ امتیاز را می‌خواهیم
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم ملی فوتبال ولز با بیان اینکه شناخت خوبی از تیم ایران دارد، گفت: دنبال کسب سه امتیاز در دیدار با ایران هستیم.

تیم ملی فوتبال ولز در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر آمریکا به نتیجه تساوی ۱ - ۱ دست یافت. ولز در نیمه دوم این مسابقه و با حضور «کیفر مور» در زمین، عملکرد بهتری نشان داد. مور حالا امیدوار است در بازی دوم ولز مقابل ایران که فردا جمعه برگزار می‌شود، در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

این بازیکن در خصوص تقابل با ایران گفت: ما بازی ایران و انگلیس را تماشا کردیم. هرچیزی که نیاز داشتیم را دیدیم و می‌خواهیم از آن مقابل آنها (ایران) استفاده کنیم.

مور افزود: می‌دانیم که دیدار با ایران بازی بزرگی است و سه امتیاز را می‌خواهیم. امیدواریم در بازی بعد شتاب بیشتری بگیریم.

بازیکن ولز در مورد تاثیرش در بازی برابر آمریکا، گفت: وقتی وارد زمین شدم می‌دانستم باید چه کار کنم. من چیزی برای اثبات نداشتم. ما همه با هم هستیم. من بهترین کار را برای تیم انجام دادم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 110 IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    چه خط ونشانی توهم زدی
  • برزو لردگونی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    مگه تیم ملی یک کشور نماد حکومت یک کشوره که این همه بهشون توهین میشه، کجای دنیا و در کدام مقطع تاریخی اینطور بوده ، تیم ملی متعلق به مردم کشوره ، مگر بازیکنها برای حکومت کار می کنند که مورد توهین قرار بگیرند، مگر مامور امنیتی هستند، رسانه ای که گفته شده از طرف سعودی ساپورت مالی میشه هر حرفی میزنه، باید باور کرد، تیم ملی فوتبال متعلق به مردم یک کشور هست و نباید مورد گروکشی سیاسی و اجتماعی و حتی باشگاهی قرار بگیردو هواداران فوتبال چه تقصیری دارند که این همه سر خورده بشوند، فوتبال سیاسی بدرد هیچ نمی خورد چه الان و چه بعدا، افراد غیر فوتبالی دست از سر فوتبال بردارند و ماست را قاطی خورشت نکنند، هر چیزی جای خودش را دارد و حتی تصمیم فیفا در مورد حذف فوتبال روسیه غلط بود. هر چند ورزشکاران روسیه بدلیل دوپینگ قبلا از سوی کمیته المپیک محروم شدند. در ضمن چرا ان رسانه خارجی اگر اینقدر آزادی‌خواه هست قدری به مسایل عربستان و زنان آنجا نمی پردازد و این همه غرض ورزی در حق فقط تیم ملی فوتبال ایران انجام شد .چرا برخی گمان می‌کنند مقابله با تیم ملی مقابله با حاکمیت است .در فوتبال فقط نتایج ماندگار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی