پیش‌بازی تونس – استرالیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های تونس و استرالیا که به نسبت دو تیم دیگر گروه D برای صعود کم‌شانس‌تر هستند، می‌توانند امشب با یک برد شرایط را در جام‌جهانی تغییر دهند.

امروز از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه الجنوب شاهد دومین نبرد تیم‌های تونس و استرالیا خواهیم بود. دیداری که از گروه D جام‌جهانی ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

تونس؛ مسیر اولین صعود از الجنوب می‌گذرد

نمایش دفاع و ضدحمله تونس مقابل دانمارک که پرستاره‌تر و تیمی آماده بود، جواب داد. از القادری با توجه به سابقه و حضور اندکش در تیم ملی تونس انتظار کسب چنین نتیجه‌ای نمی‌رفت. حالا که عملیات کسب امتیاز از دانمارک به‌خوبی انجام شده، به‌دنبال بردن استرالیا هستند. اگر تونس بتواند این بازی را ببرد می‌تواند امید زیادی برای راهیابی به دور بعد داشته باشد، حتی اگر بازی آخر را به فرانسه ببازد. در واقع مسیر صعود تونسی‌ها از الجنوب می‌گذرد.

استرالیا؛ فرصت آخر

شروع خوب، پایان خیلی بد! نتیجه‌ای که استرالیا گرفت طبیعی بود، اما در ابتدای بازی با فرانسه امیدوارکننده ظاهر شدند که طولانی نشد. کانگوروها بازی سخت‌شان را همان روز نخست انجام دادند و حالا ۲ بازی سرنوشت‌ساز در پیش دارند، اما اگر مقابل تونس امتیاز از دست بدهند شانس کمی برای صعود خواهند داشت. شاید آن‌ها هم مثل رقیب امروزشان تصور کنند که با ۴ امتیاز می‌توانند راهی مرحله بعد شوند.

آخرین جدال
ژوئن ۲۰۰۵ در چارچوب مسابقات جام کنفدراسیون‌ها استرالیا از تونس ۲-۰ شکست خورد. دوس‌سانتوس هردو گل تونس را در آن بازی به ثمر رساند.

آمار بازی
۱) تنها یک مرتبه تیم‌های ملی تونس و استرالیا به مصاف هم رفته‌اند که عقاب‌های کارتاژ همان یک دیدار را از رقیب اقیانوسیه‌ای‌شان برده‌اند.
۰) تونس در آرزوی اولین صعود به مرحله حذفی جام‌جهانی است. در ششمین حضور عقاب‌های کارتاژ، این تیم کار دشواری برای تحقق آرزویش دارد.
۱۶) استرالیا ۱۶ سال پیش با تیمی پرستاره به یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی رسید. این دوره با توجه به هم‌گروهی با فرانسه و دانمارک کار دشواری دارند.
۰) تونس در هر ۳ بازی‌اش در جام‌جهانی گذشته گل زد، اما عقاب‌ها در بازی نخست‌شان در این دوره به دانمارک گل نزدند.

مصدومان و محرومان
هردو تیم بدون مصدوم یا محروم به استقبال بازی دوم‌شان در جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌روند.

ترکیب احتمالی دو تیم
تونس:
دحمان، برون، مریاح، الطالبی، دراگر، صخیری، العیدونی، عبدی، خزری، المساکنی و الجبالی
استرالیا: رایان، اتکینسون، سوتار، راولز، بهیچ، موی، لکی، ایرواین، مک‌گری، گودوین و دوک


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی