نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نتایج نظرسنجی جدید روزنامه پرتغالی بسیار تعجب‌آور است و مردم این کشور تمایلی به حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب تیم‌شان ندارند.

کریستیانو رونالدو محبوب رسانه‌هاست اما تا به اینجای کار هنوز درخشش چندانی در جام‌جهانی قطر از خود نشان نداده. عملکرد او تا کنون نسبتاً ضعیف بوده و تنها یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

بازیکن سابق رئال مادرید دیگر فیزیک و توانایی‌های گذشته را ندارد و ممکن است دوران حضورش در تیم ملی در ۳۷ سالگی به پایان برسد. این تا حد زیادی به دلیل گزینه‌هایی است که پرتغال در اختیار دارد. رافائل لیائو، ژوآئو فلیکس، گونسالو گِدش، آندره سیلوا و گونسالو راموس از جمله بازیکنانی هستند که اگر فضای بیشتری در اختیار داشته باشند می‌توانند بیشتر بدرخشند، اما سایه کریستیانو همه چیز را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

به همین دلیل است که روزنامه پرتغالی «آبولا» یک نظرسنجی برای خوانندگان خود ترتیب داد و پرسید که آیا کریستیانو باید در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل سوئیس در ترکیب اصلی باشد یا خیر.

نتایج تعجب‌آور بود. در واقع خیلی خیلی تعجب‌آور بود. تنها ۳۰ درصد از خوانندگان معتقدند که کریستیانو باید در ترکیب اصلی حاضر باشد، در حالی که ۷۰ درصد معتقدند که او باید روی نیمکت بنشیند و منتظر شانس حضور خود در زمین بماند.

عملکرد او در زمین رو به افول بوده است. او مانند گذشته خطر و شانس گلزنی ایجاد نمی‌کند و حتی طرفداران متعصبش هم متوجه این موضوع شده‌اند. مردم پرتغال به وضوح نظر خود را ارائه دادند و رونالدو احتمالاً مجبور می‌شود که به زودی نیمکت‌نشین شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    اونا از روی عملکرد ارزیابی می کنند مثل ما نیستن سرمربی با نتایج عالی رو کنار می زنن و یکی دیگه رو جانشینش می کنن که گذشته ی موفقی داشته اونا به حال می نگرن و در گذشته سیر نمی کنن بازیکن سالاری اونجا مفهومی نداره اینجا بازیکن رئیس فدراسیون عوض می کنه سرمربی عوض می کنه بخدا اگر از روی عملکرد و نتایج هر کاری صورت بگیره قابل دفاع و پشتیبانی هست
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    فرق مسی و الان و رونالدو الان مشخصه ،مسی میاد عقب و سعی میکنه برا هم تیمی هاش موقعیت ایجاد کنه و تیمش ببره اون وسط اگ موقعیت شد خودشم بزنه ولی رونالدو از تو جریمه در نمیاد و تقریبا توقع داره همه توپارو هم‌ بدن اون بزنه تو گل ،تعجب کردم پنالت رو داد برونو ،البته با این خودخواهیش دارهامثال لیائو و بقیه جوونا تیمو میسوزونه و تازه گفته تو یورو هم بازی میکنه ....بنظرم فقط به رکوردای مسخرش فکر میکنه و هیچی براش مهم نیس و البته بازیکنی مثل فرناندز هم مقصره چون یجورایی هم تو منچستر هم تیم ملی خودشو فدای رونالدو خودخواه کرده،شایدم یجورایی خودشو مدیونش میدونه
  • کوهمره جروق IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    پنالدوی بی مصرف دیگه کاملا بی مصرف شده و باید بره کنار
  • کوهمره جروق IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    پنالدوی بی مصرف دیگه کاملا بی مصرف شده و باید بره کنار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی