نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۱
ویدیو| گل دوم هلند به آرژانتین اتفاقی نبود!/ گل مشابه مهاجم هلندی در بوندس‌لیگا را ببینید
طول ویدئو: 01:23

ووت وخورست مهاجم تیم ملی هلند که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و روی یک ضربه ایستگاهی، گل دوم تیمش را در ثانیه‌های پایانی وارد دروازه آرژانتین کرد، پیش از این هم یک‌بار مانند این گل را در زمان حضور در ولفسبورگ در بوندس‌لیگای آلمان زده بود.

چون وخورست در ولفسبورگ و در موقعیتی کاملاً مشابه، دروازه حریف را باز کرده بود و این نشان می‌دهد هلندی‌ها روی چنین ضربه‌هایی کار کرده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    وخورست همون زوج خط حلمه آلکمار کنار جهانبخش هست که با علیرضا تا اخرین دقیقه اون فصل سر آقای گلی رقابت داشتن، خیلی مچ بودن باهم و در نهایت علیرضا بهترین هلند شد و رفت برایتون و نابود شد. وخورست رفت آلمان وولفسبورگ به موفقیتش ادامه داد، بعدش رفت انگلیس لیدز و بعد اون هم که ترکیه و الان بشیکتاش هست. کرواسی هم تنها تکنیکشون این بود که با مثلث سازی سه نفری، از کنار سانتر زمینی کنن به جلوی مدافعین که خالی میشه. یکبار از راست یکبار هم از چپ با این روش گل زدن. بازی های قبلی هم به همین روش گل زدن. مسی هم کاملا حرکتش خز شده، اون گلی که 2010 به ما زد، حرکت از راست به سمت چپ محوطه جریمه و شوت زدن به گوش دروازه. تکنیکی که قلی زاده هم به کار میبره بخاطر چپ پا بودنش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی