هری کین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هری کین در لحظات پایانی بازی مقابل فرانسه یک پنالتی از دست داد تا این تیم حذف و به خانه برگردد.

همه دیدار فرانسه و انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی را یک فینال زودرس می‌دانستند. دیداری که با حساسیت بالا و تماشایی آغاز شد. در همان نیمه اول این فرانسه بود که با یک شوت دیدنی از اورلین شوامنی موفق شد از حریفش پیش بیفتد و نیمه اول را با همان نتیجه به رختکن برود. 

در نیمه دوم انگلیس حملات بیشتری انجام داد و صاحب یک ضربه پنالتی شد که هری کین کاپیتان سه شیرها آن را تبدیل به گل کرد. در ادامه فرانسه با ضربه تماشایی اولیور ژیرو دوباره از حریف پیش افتاد اما اعلام خطای پنالتی دوباره برای انگلیس در دقیقه ۸۵، بازی را هیجان انگیزتر کرد. برخلاف پنالتی اول، هری کین نتوانست توپ را وارد دروازه کند و ضربه‌اش به اوت رفت. در ادامه بازی تلاش انگلیسی‌ها ثمر نداشت و آنها در همان وقتهای قانونی بازی، شکست خوردند و از جام جهانی حذف شدند. 

پنالتی از دست رفته هری کین در این بازی فوتبال دوستان را یاد پنالتی از دست رفته ایتالیا در فینال جام جهانی ۱۹۹۴ توسط روبرتو باجو می‌اندازد؛ جایی که او توپ را به آسمان فرستاد تا برزیل قهرمان جام جهانی شود.

با وجود از دست دادن این پنالتی فوق‌العاده حساس و حیاتی، گرت ساوتگیت از کاپیتان تیمش دفاع کرد و گفت به خاطر کین تا همین مرحله پیش آمده‌اند.

عکس| کین در نقش باجو؛ درد هری!/ فریم به فریم با حسرتی که سه‌شیرها خوردند

عکس| کین در نقش باجو؛ درد هری!/ فریم به فریم با حسرتی که سه‌شیرها خوردند

عکس| کین در نقش باجو؛ درد هری!/ فریم به فریم با حسرتی که سه‌شیرها خوردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هموطن IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    ای بابا اینا هم جلوی تیم منتخب آفریقا باختن نباید ناراحت باشن، تیم فرانسه رو که نگاه میکنی همشون یا اکثر شون مال کشورهای دیگن یه دو سه تا فرانسوی توشون هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی