کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بسیاری از ورزشکاران و افراد مشهور از کریستیانو رونالدو به خاطر تمام دستاوردهایش تشکر کردند.

عکسی که کریستیانو رونالدو بعد از باخت تیمش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی قطر در اینستاگرام پست کرد و با رویای زندگی‌اش خداحافظی کرد، واکنش‌های مختلفی به همراه داشت.

این آخرین شانس کریستیانو رونالدو برای قهرمانی در جام‌جهانی بود، زیرا همانطور که از حال و هوای نوشته احساسی‌اش مشخص است، دیگر در جام‌جهانی حضور نخواهد یافت. عملکردهای این مهاجم در ۳۷ سالگی دیگر مانند گذشته نیست و حتی دو بازی اخیر را به عنوان بازیکن تعویضی به پایان رساند.

آیا رونالدو خداحافظی کرد؟

حال و هوای جملات او مانند خداحافظی از تیم ملی به نظر می‌رسید اما این موضوع قابل تایید نیست. عکس و نوشته رونالدو آنچنان تأثیرگذار بوده که بیش از ۱۹ میلیون نفر آن را لایک کردند و تقریباً یک میلیون نفر کامنت گذاشتند، و ستارگان ورزشی و افراد مشهور هم به پست اینستاگرامی رونالدو واکنش نشان دادند.

پله، امباپه، وینیسیوس...

برخی از کسانی که برای رونالدو کامنت گذاشتند به اندازه پله مشهور بودند. اسطوره برزیلی در حالی که در بستر بیماری است برای رونالدو نوشت: «ممنون که باعث لبخند ما شدی دوست من.» هرچند کامنتی که بیشترین واکنش را داشت کامنت کیلیان امباپه بود. ستاره فرانسوی با سه اموجی برای رونالدو کامنت گذاشت: تاج، دست شکرگزار و بز: و به این واقعیت اشاره کرد که او بهترین بازیکن تمام دوران است.

این کامنت تنها با سه ایموجی، تقریباً ۵۰۰۰۰۰ لایک داشت. و بازیکنان دیگری هم واکنش نشان دادند مانند وینیسیوس جونیور که او هم سه اموجی گذاشت: صورت غمگین، دست‌های شکرگزار و قلب سفید، احتمالاً به خاطر گذشته او در تیم رئال‌مادرید.

ستارگان دیگر ورزش‌ها هم وارد میدان شدند. یکی از این ستاره‌ها که توجهات را به خود جلب کرد «لبرون جیمز» بود. این بسکتبالیست با اموجی‌های فراوان نوشت: «اسطوره».

همه دستاوردهای فردی و تیمی که کریستیانو رونالدو ثبت کرده، او را به بخشی از تاریخ فوتبال تبدیل کرده است. او نمی‌تواند تنها جام باقی مانده را به دست بیاورد، اما همیشه محبت و تحسین هواداران را با خود به همراه خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی