نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
نبی هم تایید کرد؛ دو گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی امید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با تایید نبی یکی از اعضای هیئت رئیسه مربی بعدی تیم امید هم وطنی خواهد بود.

مربی پیشین تیم  ملی امید مهدی مهدوی کیا بود که قراردادش شهریور ماه به پایان رسیده است. پرهیزکار، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال پیش‌تر گفته بود که مایل هستیم قرارداد مهدی مهدوی کیا را تمدید کنیم.

نبی در تازه ترین اظهار نظر در مورد تیم امید گفته است: تمام تلاش‌مان این است در دو هفته بعدی که مصوبات متعددی داریم این را هم در آن جلسه رسیدگی کنیم. قاعدتا برای تیم ملی امید مربی وطنی خواهیم داشت.

در صورتی که مهدی مهدوی کیا روی تصمیم خود پایبند باشد از بین این دو گزینه یکی برای هدایت تیم امید انتخاب خواهد شد. یکی از این مربیان محرم نوید کیا مربی پیشین تیم سپاهان است و بعدی ساکت الهامی مربی تیم هوادار. مربی که این فصل تیمش با میانگین سنی ۲۵.۹ یکی از جوان ترین تیم های لیگ برتر است و ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بوده است. ساکت الهامی در فصول گذشته به عنوان سرمربی با تیم های تراکتور و نساجی قهرمان جام حذفی شده است و در برهه ای در یک شرایط سخت نساجی را در لیگ برتر نگه داشت.

تیم امید سال آینده در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا شرکت خواهد کرد و تیم های برگزیده این مسابقات راهی المپیک خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی