نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اولین رویداد خارجی حسن یزدانی پس از باخت به دیوید تیلور/ بازگشت پادشاه به روی تشک کشتی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق شنیده‌ها قرار است حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در یک رویداد خارجی به میدان برود تا وضعیت او مورد بررسی کادر فنی تیم ملی قرار گیرد.

بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی، اولین رویداد موثر در رنکینگ سال ۲۰۲۳ کشتی جهان از ۱۲ تا ۱۶ بهمن در زاگرب کرواسی برگزار خواهد شد.

۳ رویداد دیگر رنکینگ کشتی جهان در سال ۲۰۲۳ نیز به ترتیب از ۴ تا ۷ اسفند در قاهره مصر، ۱۱ تا ۱۴ خرداد در بیشکک قرقیزستان و ۲۲ تا ۲۵ تیر در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

طبق شنیده‌ها قرار است حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک پس از گذشت ۵ ماه از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و شکست مقابل دیوید تیلور در فینال رقابت‌های جهانی صربستان،  در یک رویداد خارجی به میدان برود تا وضعیت او مورد بررسی کادر فنی تیم ملی قرار گیرد.

بر همین اساس یزدانی به احتمال فراوان در اولین رویداد سری رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی که از ۱۲ تا ۱۶ بهمن در زاگرب پایتخت کرواسی برگزار می‌شود به میدان خواهد رفت.

مسابقات رنکینگ‌ اتحادیه جهانی کشتی با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می‌شود.

یزدانی پس از حضور در رقابت‌های جهانی صربستان ۲۰۲۲ تنها در مسابقات لیگ کشتی ایران به میدان رفته است.

رقابت های جهانی ۲۰۲۳ به عنوان یکی از مراحل مهم کسب سهمیه المپیک پاریس، شهریور سال آینده به میزبانی صربستان برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پلنگ کوهستان IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    جانم حسن آقا یزدانی استوره کشتی جهان همینه حسن رو بیارید تا مردم به کشتی و ورزش علاقه مند بشن،اگر حسن رو به جهانی آمریکا میبردید ایران قهرمان بود،حواستون باشه دیر نشه
  • احسان IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    جونم ب حسن یزدانی مرد اول کشتی دنیا
  • مستر ایکس IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    " مرد دشمن دار " کشتی ایران موفق باشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی